Wat heb jij je altijd al afgevraagd?

Zijn er mensen die bij de Hema taarten afdeling werken? En dan met name de fototaarten afdeling.

Lachen jullie je niet helemaal dood met de raarste foto’s en teksten?

14 likes

Ik heb er vroeger gewerkt, dus weet niet hoe vaak het nu voorkomt (toen niet zo vaak). Omdat je de mensen/situatie niet kent is het wel standaard wat minder grappig, haha. Maar soms zat er wel wat leuks tussen, ja!

2 likes

Ja. Ooit een foto van een oude man in een gele zwembroek (nee niet die) gezien. Werd gelukkig niet door hem opgehaald.

6 likes

@Pheline @Vaiana bij ons is dus echt traditie om de meest lelijke foto van de persoon er op te zetten. Ja ik weet het lekker orgineel… maar er zitten me toch een paar parels tussen.

4 likes

Ik heb er lang gewerkt en het valt nog mee hoeveel gekke dingen je ziet. Het gebeurde vaker dat mensen foto’s van hele slechte kwaliteit kiezen en dan verbaasd zijn dat het heel pixellig is. Ja goh.

3 likes

Croky paprika is echt veel beter dan Lays… en vegan :stuck_out_tongue:

25 likes

Croky saté :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

@Croky dus haha

Ik koop ook altijd croky bolognese, echt veel lekkerdere dan bolognese van Lays

26 likes

Croky bolognese is de lekkerste chips die er bestaat. Hele andere smaak dan lays bolognese (andere kruiden)

30 likes

Croky paprika is echt een smaak sensatie, 1 keer en je wil nooit meer iets anders. Lays smaakt dan naar natte krant

21 likes

Sorry maar wil je met deze mening even heeel snel naar het impopulaire mening topic? :stuck_out_tongue:

Croky met die groene randjes blugh

10 likes

ik heb van het weekend croky patatje speciaal ontdekt: echt heerlijk

4 likes

Ik eet bijna altijd Lays, maar Croky paprika is inderdaad lekkerder. Had laatst van Lays de cheese onion op, maar die smaakte echt apart.

1 like

Ik associeer het altijd met kinderpartijtjes bij het zwembad

7 likes

Alle vegans sowieso. Croky heeft vegan paprikachips namelijk :heart_eyes:

6 likes

Had dus van de zomer 4 zakken gekocht, die Croky ribbel chips. Was oprecht lekker!

Ik ben trouwens eind 20, woonachtig in de hoofdstad, minimalistisch, ambitieus en sociaal :joy:.

3 likes

Haha :white_heart:. Als ik je 1 tip mag geven:

Not sure of ze vegan zijn btw.

4 likes

Yep, die zijn ook vegan :dancer:t2:
https://www.croky.nl/nl-NL/nieuwtjes/vegan

3 likes

Wauw nooit geweten dat chips niet vegan kan zijn. Wat zit er in dan?

1 like

melkpoeder volgens mij

5 likes