Wat heb jij je altijd al afgevraagd?

Nou baby’s liggen niet stil, ze trappelen keihard met hun benen, gooien hun armen rond, tillen beide benen op, spelen met de babygym etc
En gewoon uren achter elkaar. Ik zou het niet volhouden als volwassene hoeveel een baby beweegt haha
Maar ze hijgen er soms wel bij, van enthousiasme en omdat hun longinhoud nog klein is misschien

10 likes

En die buikspieren zijn zoooo sterk. Ik deed mijn baby wel eens voor de grap na met spartelende benen en dat hield ik echt niet lang vol.

2 likes

Haha oké ff kijken hoe ik dit uitleg. Vraag me ineens af hoe het werkt als een student op een studentenhuis meedoet aan de postcodeloterij. Verdeelt de prijs dan over dat adres of over degene die meedoet? :joy:

De eigenaar van een lot wint, niet een adres.

1 like

Volgens mij kun je zelfs winnen met een ander adres, je hoort wel eens dat mensen verhuizen en vergeten hun adres te wijzigen en toen alsnog gewonnen hebben.

3 likes

Klopt je kan strategisch meedoen met een postcode gebied dat vaak in de prijzen valt!

1 like

Ja mijn ouders spelen nog steeds mee op het adres waar ze 10 jaar geleden woonden en op het nieuwe adres doen ze ook mee.

3 likes

En de post van de postcodeloterij komt dan ook op dat adres of niet? Want dat verklaart wel waarom ik al drie jaar die zooi krijg van een ander.

10 likes

Ahhh dat zou die frustraties die je hier indd vaak voorbij ziet komen bij post van vorige bewoners, wel kunnen verklaren?

4 likes

Zo zat ik ook te denken idd!

1 like

Nee, er is verschil tussen de postcode waarop je meespeelt (lotnummer) en het postadres.

4 likes

Waarom krijgen honden koekjes en katten snoepjes…?

6 likes

Hoe krijg je het forum op dark modus ?

1 like

Op de 3 streepjes naast je profielfoto, daar kun je kiezen welk thema je wil

3 likes

Kennen jullie iemand die ooit iets heeft gewonnen bij skyradio? Al die reisjes naar Disney en nu weer een jaar lang gratis leven, heb echt nog nooit gehoord of gelezen dat iemand dat heeft gewonnen. Bij andere radiozenders geven ze zo’n prijs live op de radio weg maarja skyradio heeft natuurlijk geen gepraat tussendoor. Vraag me echt af of ze überhaupt die prijzen wel uitkeren.

6 likes

Het broertje van een vriendin heeft vorig jaar vier tickets voor Disneyland gewonnen. Ze zijn toen als gezinsuitje een weekend naar Disney gegaan.

Dit vroeg ik me laatst ook af! Heb inderdaad nog nooit iemand ontmoet of van gehoord dat diegene had gewonnen

Ja! Mijn ex heeft de tickets naar Disney eens gewonnen

1 like

Ben jij de ex van het broertje van een vriendin van @Chesirecat :coffee:

1 like

Heheh dat zou wat zijn, maar ik moet je teleurstellen ik ben het niet. Mijn ex is echt al van jaren geleden. Wel nog steeds zuur dat toen hij ze won we nog samen waren. Maar ja toen ging het uit, weg reisje Disney

1 like