Ik zie vaak de combinatie om in te ademen met je neus en langzaam uitademen met je mond.
Haha nee (nog) niet. Wellicht ooit.
Hoe weten ze zeker in dierentuin en pretparken dat iedereen echt weg is na sluitingstijd als ze het park sluiten?
Dat heb ik mij vroeger ook heel vaak af gevraagd omdat op die manier wilde weg lopen van huis. Dat leek me veilig ofzo.
Beveiliging loopt een ronde, vaak worden er dan delen of gebieden als ‘leeg’ aangemerkt tot ze bij de poort zijn. Ondertussen kijken er ook nog collega’s mee via camera’s of er echt niemand meer loopt
En als je je dan (hypothetisch gezien) verstopt tot een uur na sluitingstijd ofzo? Er kan toch nooit overal met camera’s gecheckt worden?
Volgens mij kan dat best, je wordt alleen snel gepakt want ook ‘s-nachts loopt er beveiliging rond en hangen er overal camera’s. Denk ook niet dat je daarna nog ooit mag terugkomen, dus of het het waard is… Zullen ongetwijfeld wel wat YouTubers zijn die dit geprobeerd hebben.
Ja beveiliging is 24/7 aanwezig dus zullen je waarschijnlijk snel zien
Haha dit is dus het gevolg dat wij, voordat de jourdienst de afsluitende ronde doet, alle kledingkast deuren op onze slaapkamer afdeling open moeten doen voor de hele nacht: deze worden de volgende ochtend pas weer gesloten.
Omg dit was de beste ochtenshow ooit. Hij moet dit weer oppakken
Super creepy als je dan op de camera of in een nachtronde opeens toch een kast dicht ziet. Ik weet niet of ik 'm dan open zou durven trekken.
Waarom er mensen vrijwillig buiten in de regen gaan sporten?
In Enschede zijn er wat straten met de naam Meester de Wolf erin maar wie is dat? Ik kan niks vinden als ik google
Mijn droom is echt om me te verstoppen in t sprookjesbos
Nav dit nieuwsbericht ben ik echt al een hele tijd aan het nadenken hoe je logistiek gezien hamsters exporteert naar China. Ik dacht dat die altijd maar heel kort leefden en de stress van in een vliegtuig vervoerd worden lijkt me ook niet echt bevorderlijk?
Ik ben eens met een vriendin na sluitingstijd gebleven in blijdorp, dat ging echt heel makkelijk. Maar na een uurtje hadden we het wel gehad maar de poort was dus dicht dus moesten we naar de beveiliging en aan hen vragen om de poort te openen. De beveiliging deed heel chill en kreeg toen ook de indruk dat ze het wel vaker meemaken.
Waarom die krengen van voorgekookte krieltjes nooit binnen de aangegeven 10 minuten zacht zijn als je ze bakt.
Ook niet na 20 of 30 minuten.
Even met een deksel op de pan bakken in het begin helpt! Maar dan nog is het bij mij ook nooit in 10 minuten inderdaad…