Wat heb jij je altijd al afgevraagd?

Haalt een beetje het gebruikgemak weg, maar even de zak in de magnetron doen voordat je ze bakt helpt wel om ze eerst wat gaarder te koken. Maar alsnog is 10 minuten idd niet haalbaar :sob:

9 likes

@Whitecactus dit werkt bij mij echt top!! Een zakje van 400 gram doe ik ca 1,5 minuut in de magnetron en dan gaat het echt veel sneller!

4 likes

In de zak van de supermarkt zelf? Smelt dat niet?

4 likes

Ik prik er gaatjes in en dat gaat goed!

4 likes

Ik doe een bodempje water in de pan (eerst met boter beetje bakken, dan water erbij, deksel erop en aan het eind nog even afbakken zonder deksel en evt met extra boter).

5 likes

Dacht dat het aan mij lag :rage::rage::rage:
Zal idd eens magnetron tip proberen

1 like

Hetzelfde als jij! Maar daarvoor maakte ik op meerdere plekken andere krabbeltjes haha. Was toen nog niet super oud dus echt heel belangrijk kan het niet zijn geweest, maar toch. Ik vind wel dat ik dus best een kinderlijke handtekening heb. Gewoon m’n naam en dan twee soorten krullen erdoor. Echt origineel ook. Maar m’n vriend bv. heeft echt zo’n heel statige, zakelijke handtekening en super chique! Maar ja 1) ik schrijf al niet zo netjes en 2) ben nu 29 dus kan het moeilijk meer aanpassen denk ik

Dit dacht ik ook, maar ik ergerde me zo erg aan die kinderachtige krabbel dat ik gewoon een nieuwe ben gaan gebruiken sinds 2 jaar. Nog geen issues gehad, alle nieuwe dingen die ik moet tekenen doe ik gewoon met mijn nieuwe handtekening. Mocht het echt ergens een probleem zijn, dan kan ik altijd die oude nog gebruiken. Als je zorgt dat die op het eerstvolgende nieuwe rijbewijs/paspoort/id komt dan zit je helemaal goed

5 likes

Ik vind het raarste ooit dat mijn handtekening van toen ik net dokter was ergens in een register staat, en dat als er stront aan de knikker is met mijn recepten er iemand gaat controleren of die handtekening wel hetzelfde is. Gelukkig had ik toen al niet meer mijn superkinderlijke uitgeschreven naam, maar na 5 jaar duizenden recepten/overlijdenspapieren/machtigingen en andere onzin tekenen is hij wel een stuk beknopter geworden :sweat_smile:

7 likes

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Wanneer moet jij aan het forum / een forummer denken?

Ik werd dus laatst als een kleuter terecht gewezen door de ING, omdat mijn handtekening onder een machtigingsverzoek voor een collega niet overeenkwam met de handtekening waarmee ik me blijkbaar ooit bij hen geïdentificeerd had. :woozy_face:

Moest opnieuw tekenen. Heb erbij gezet: ik hoop dat ie nu wel lijkt. :crossed_fingers:

7 likes

Haha ja hij wordt echt steeds korter en onleesbaarder, van Voorletter Tussenvoegsel Achternaam met mooie swier naar initialen met een krassie erdoor :thumbsup:

4 likes

Ik heb nooit een mooie handtekening gehad en ben uiteindelijk maar gewoon gesetteld voor mijn naam met een streep eronder. Het gekke is dat ik wel kan tekenen, maar het lelijkste handschrift ooit heb en niet zo’n sierlijke handtekening kan zetten. Tenzij ik het dus zou tekenen maar dan zou een handtekening zetten 10 minuten duren :joy:

2 likes

persoon met officieel document: “…en dan hier uw handtekening alstublieft.”

@Hejira: “geen probleem, momentje…”

ElectricSorrowfulAurochs-size_restricted1

60 likes

Whahahahahaha :joy:
Alwin would be proud though.

1 like

Haha waarom, maakt hij ook altijd flauwe woord/beeldgrapjes?

5 likes

Het zit m in de :ok_hand: maar ik geef jouw post een 9,5 :laughing:

6 likes

Hamsters worden wel vaker overgevlogen voor bijvoorbeeld breedingexchange tussen hamstery’s, maar het is idd niet heel erg bevordelijk. De meeste luchtvaartmaatschappijen accepteren ook geen knaagdieren vanwege gezondheidsredenen en je kan ze niet in het ruim stoppen. Als ze mee mogen, worden ze meegenomen als handbagage, maar moet de dierenarts een gezondheidsverklaring afgeven dat het dier geen virussen met zich meedraagt.

Snap sowieso niet waarom ze hamsters laten inslapen vanwege corona, maar ik kan dat misschien ook niet echt objectief beoordelen.

4 likes

Ik heb zoveel geprobeerd en geoefend, maar uiteindelijk is het gewoon mijn naam geworden… Ik schrijf dus gewoon mijn naam, maar dan een beetje sneller en slordiger.

Ik heb al eens de opmerkinig gekregen nadat ik mijn handtekening gezet dat ik mijn handtekening moest zetten en niet gewoon mijn naam moest schrijven. :neutral_face:

8 likes

Ik krijg vaak commentaar dat ik gewoon door mijn naam heen kras, maar dat zijn hele doelbewuste artistieke strepen!!

6 likes