Ja misschien heel suf maar daar heb ik het me ook altijd wel bij afgevraagd hoe dat dan werkte haha
Ik had vroeger nog wel een oké handtekening, maar op mijn werk moet ik zo vaak m’n handtekening zetten dat mijn naam in 1 letter met een lange streep is veranderd. En nu kan ik het ook niet meer op de manier waarop ik het vroeger deed, denk ik . Ik voel me altijd een beetje idioot als ik dan mijn handtekening op officiëlere documenten moet zetten (op mijn werk is het vooral om aan te geven dat iemand het gelezen heeft of uitgevoerd heeft).
Ik heb dit ook wel eens opgezocht, lijkt me wel handig! Mijn handtekening ziet er ook niet uit en gaat schuin omhoog, vraag me niet waarom. Mijn paraaf is helemaal een gek ding, kan je niet eens een letter van maken.
Hoe hebben de mensen die deze duivelse uitvinding gebruiken nog haren op hun hoofd?
Hoeveel kostte dit dan?
50 euro
Niet te grote pluk pakken, sowieso niet breder dan de roller zelf, haar er goed in drukken en rollen maar. En met eruit halen rollen zoals je ze hebt ingerold dus niet random eruit trekken want dan krijg je een klit.
ik zit nu serieus te overwegen of ik 50 euro over heb voor een handtekening die wel volwassen aanvoelt
Ik doe het voor €45
Ik heb een handtekening en een paraaf die ik heel vaak zet op een dag. Mn handtekening is inmiddels ook alleen mn initialen met een streep erdoor
Okay ik heb het niet voorbij zien komen nog maar hoe verander je je handtekening? Ik bedoel…je kan niet ineens je handtekening veranderen toch omdat die onder contracten enzo staat. Ik wil mijn handtekening veranderen maar ik weet niet hoe hahaha
Als je een nieuwe auto koopt en tijdens de testrit een boete rijdt, wordt deze dan door gestuurd of betaalt de dealer?
Van wat ik weet moet je altijd papieren ondertekenen etc etc voordat je een proefrit mag maken dus denk dat ze dan wel je gegevens hebben voor zulke gevallen of als je niet terug komt ofzo.
Ooh bedankt!
Ik heb een keer gewoon mijn handtekening zomaar veranderd omdat ik die andere opeens zat was. Toen nooit problemen mee gehad
Maar ik ging uit gewoonte die oude toch weer gebruiken. Maar ik had laatst ergens een toegangspas gekocht die ik moest ondertekenen en toen ik die later ging gebruiken moest ik mijn ID laten zien zodat ze konden vergelijken of het dezelfde handtekening was. Toen was ik echt blij dat ik toch mijn originele handtekening had gebruikt omg.
Ik vroeg me opeens af of je onder de zonnebank gewoon je telefoon kan gebruiken. Ik doe het nooit maar heb er nooit echt bij stilgestaan of het kan of niet.
Ja kan gewoon
Over handtekeningen gesproken. Ik las laatst toevallig in het boek van Paulien Cornelissen dat je in Japan documenten moet ondertekenen met een stempel met je naam. De meest voorkomende namen hebben ze dan gewoon op voorraad.
Wat gebeurt er als je met nood opgenomen wordt in het ziekenhuis en diegene heeft huisdieren maar de patiënt heeft niemand als contactpersoon en niemand die de huisdieren kan verzorgen? En de patiënt is in coma of in ieder geval onaanspreekbaar dus kan niet vertellen: ik heb huisdieren, en kan dus geen pension of oppas inhuren of betalen ofzo.