Maar arfid heeft toch juist niet perse een relatie met smaak? Maar met textuur, angst (bijv om te stikken) etc. Dus kan me voorstellen dat juist orale sex dan ook in die categorie kan vallen
Ik vind een piemel wel smaak en structuur hebben
Ja misschien heb ik dat wel eens gepost maar het is bij mij niet zo erg dat het me tegenhoudt dingen te doen hoor, maar ik lust gewoon heel veel niet
Vervalsen.
Geen idee ik zou ook niet eens weten hoe je aan drugs komt haha
Waarschijnlijk van diepe donkere fora waar ze mensen ontmoeten die mensen kennen etc. Dat stel ik me dan zo voor.
Ik werk in een vakgebied waar documentvervalsing veel voorkomt, het is echt een hele industrie. En je kan het zo gek niet bedenken of het kan vervalst worden, idd geboortecertificaten maar ook huwelijksaktes, opsporingsbevelen, etc. Volgens mij gebeurt dat gewoon vaak mond tot mond, idd net zoals als je drug wil kopen
Waar slapen sterren als ze touren? In grote hotels lijkt het mij dat ze erg opvallen.
Als er op een filmset tijdens het filmen een eetscene is, wordt dat eten speciaal gemaakt voor de scene, wie doet dat of is het van de catering waar de hele crew van eet? Soms ziet het eten er zo heerlijk uit en is het zoveel dat ik mij niet kan voorstellen dat ze alleen een paar hapjes nemen
Volgensmij in zoān tourbus!
Ligt eraan hoe groot de productie is en hoeveel focus er ligt op het eten.
Als het een grote productie is en het eten belangrijk is wordt het meestal gemaakt door een foodstylist. Het gaat er dan vooral om dat het er mooi uitziet, het wordt toch niet echt gegeten.
Als het een kleinere productie is dan wordt het meestal gewoon door een productiemedewerker voorbereid en daar moet je je niet te veel van voorstellen. Ik heb bv wel eens borden opgemaakt met van die kant en klare stamppot uit de supermarkt. Koud dus, echt goor
Het eten wordt vrijwel nooit echt opgegeten, het is ook bijna altijd koud omdat opnames lang duren, maar los van dat het vies/koud is wil je dat sowieso ook niet eten omdat je een scene misschien wel 10x opnieuw doet en als je dan elke keer happen neemt je ten eerste snel vol zit en ten tweede dan ook het bord iedere keer opnieuw precies zo moet aanvullen dat het er hetzelfde uitziet als daarvoor.
Als je erop let zie je dat acteurs amper echt eten, meestal schuiven ze een beetje met hun eten over het bord heen, nemen ze een ālegeā hap of een ienimiebeetje of doen ze alsof ze een hap gaan nemen maar gaan ze dan toch praten. Gilmore Girls was hier bijvoorbeeld heel slecht in.
Een van mijn grootste televisie-ergernissen dit. Vooral als een personage een hele uitgebreide ontbijttafel klaar heeft gemaakt en een ander personage dan wegloopt zonder iets te eten en de scĆØne voorbij is. Ik voel me dan toch altijd een beetje persoonlijk beledigd.
Wat interessant! Ik zat een scene te kijken waarbij er aan de eettafel zo een heerlijk uitziend gerecht stond met een goed stuk vlees en ik dacht alleen maar, ik zou dat zo graag echt op willen eten als ik de acteur was.
Jaaa zoals die enorm lekkere goedgedekte tafels vol eten bij Gossip Girlš. Ze aten 1 aarbei en een stukje pannenkoek en hadden gegeten⦠maar makes sense in een productie
Maar waar parkeren ze zo een bus? Valt dat niet heel erg op voor fans. En vaak nemen ze een entourage mee, die passen toch niet in de bus?
En nog een vraag over concerten, het decor ziet er in elke stad ongeveer hetzelfde uit moeten ze dat zelf meenemen of regelt een concertzaal dat voor ze?
Nee dat komt gewoon mee met vrachtwagens (hoeveel dat er zijn is een beetje afhankelijk van hoe groot het decor is) van concert naar concert. Tourbus is vooral ook voor het reizen volgens mij, maar dat ligt er natuurlijk ook een beetje aan hoe groot de band is. Kleine bandjes die weinig geld hebben zullen daar vast ook in slapen maar grotere bands slapen gewoon in hotels. En als ze heel groot zijn gaan ze met beveiling via de achteringang en hebben ze denk ik gewoon een hele verdieping oid afgehuurd.
Hangt er vanaf wat het schema van de tour is maar vaak is het deels in een hotel deels in de bus. Als ze bijv vanavond in Amsterdam staan en morgen in Parijs dan rijden ze vaak savonds na een concert door in de tourbus en daar dan ook in slapen.
De sets voor een concert gaan in aparte vrachtwagens mee.
Dit vond ik wel een leuk feitje:
Edit: komt uit een aflevering van Game of Thrones.
En acteurs hebben vaak ook āspit bucketsā, waar ze in kunnen spugen als ze op camera een hap hebben gegeten. Vaak moet een scĆØne meerdere keren opnieuw, en om dan elke keer iets te moeten eten, is soms ook te veel.
Ze slapen vaak gewoon in hotels. Toen Justin Bieber optrad (niet in Europa) wist ik in welk hotel hij zat en heb ik daar nog een tijdje voor gestaan in de hoop van ⦠()
Je maakt meer kans om hij bij de Appie te zien dan bij zijn hotel