Ooooooh ja! Dat is ook zo
Of nieuwssites zoals NOS en NU altijd van die subtiele soort van woordgrapjes expres doen in hun titels. Nu lees ik bijvoorbeeld iets van âTurner zwaait af en wordt coachâ maar gebruiken ze dan expres âzwaait afâ in plaats van âstoptâ omdat het een turner is en die kunnen afzwaaien hihaho? Heb wel eens vaker van dit soort voorbeelden gelezen maar kan er even niet op komen
Ja
Ik vind jouw antwoorden altijd zo mooi. Lekker kort en duidelijk
Hahaha ja dit is gewoon iets waar ik het antwoord precies op weet en als @Vic dat wil kan ik er best iets over vertellen maar in principe is het gewoon ja
O haha, ja nee duidelijk, ik dacht het al wel, het ging me steeds meer opvallen de laatste tijd ofzo, en toen dacht ik, iemand hier zal vast het antwoord hierop weten haha.
Waarom doen ze dat dan? Gewoon om het meer beeldend te maken, zoiets?
Nou voornamelijk voor de clicks. Maar de meeste kranten werken met koppentesten. Er zijn dan twee of drie koppen en een bepaalde groep mensen ziet kop 1 en andere mensen kop 2 (en soms 3). De kop waar dan het meeste op geklikt wordt wordt gekozen. En meestal zijn dat wel koppen met grapjes erin. Dit instagramaccount is wel leuk:
Had geen idee dat ze de koppen testen, grappig! Thanks, ik ga even erop kijken!
Thanks voor deze tip! Ik kan niet slapen en deze koppen maken het beter
Waarom alleen lage(re) duikplanken veren en de echt hoge of torens niet. Is dat puur omdat je vanaf zoân hoogte geen extra hoogte nodig hebt in je sprong? Het lijkt me met vering zoveel lekkerder springen.
Ik heb me sinds ik hier lid ben (2018) al afgevraagd of hier heel toevallig ook mensen vroeger (2006-2009 zoiets) lid waren van het McFlyHolland forum?
Ik heb daar zoveel uren doorgebracht en alleen maar weten of er érgens in de eventuele krochten van de ledenlijst hier ook een medefan is van McFly, mijn absolute tienerdroomband.
De band was een soort Milennial OneDirection maar dan minder global.
Haha niet doorgebracht op het forum. Wel een fan hier.
Jep ik ook! Fanfictions en alles.
Ja volgens mij heb ik er ook een keer een geschreven! Schreef men dan niet elke dag een klein stukje en dat iedereen dan reageerde met omg zo goed/geweldig/spannend? Elke fic had zân eigen topic zeg maar.
Forums met banners zijn echt old skool btw.
Ja inderdaad om de paar dagen weer een stukje erbij. Goeie ouwe tijd.
Nog steeds verliefd op die 4 mannen trouwens en grote liefde voor hun muziek
Ik ben sinds het bericht van @Joakim weer uitgebreid alles aan het luisteren. Ga meteen weer jaren terug in de tijd
Waarom krijg je altijd een kurkdroge mond tijdens de seks
Omdat je waarschijnlijk met je mond open ademt.
Oh ja natuurlijk, hahaha zo dom eigenlijk
Mss even van die tape proberen