Ze noemt specifiek wel venusheuvel maar niet vulva. Voorkant is toch venusheuvel?
Het gesprek tussen @ellegirltalk @Bertha elders in een topic over kwaliteitsverschil tussen een trial product, dus een uitprobeerproduct voor een zachtere prijs versus een gewoon product zette me aan het denken!
Zouden bedrijven idd die trial producten voor een kleiner bedrag aanbieden maar dan ook dus minder kwaliteit leveren? Ik zou namelijk juist andersom denken: erg je best doen op zo’n trial product zodat de mensen die het gaan uitproberen juist helemaal verliefd raken reclame…
Iemand die dit toevallig weet?
Lijkt me logischer als je juist een beter product zou krijgen ja! En misschien vinden anderen het wel gewoon een goed product maar is het gewoon niet mijn type onderbroek hè
Oh los van jouw specifieke ervaring hoor! Ik heb toevallig die trial (dit gaat trouwens om menstruatieondergoed) ook en deel die mening maar dat kan toeval zijn
Maar zo ook voor van miniproducten van bijv beauty en verzorging. Ik denk altijd dat ze die juist nog beter maken voor de goede reclame
Haha nou wel fijn dat je het er mee eens bent heb t idee dat iedereen zo lyrisch over t merk is dat ik gewoon gek ben haha.
Maar zou kunnen ja, maar is ook wel erg veel moeite
ook niet altijd toch, het kan ook zijn dat mensen toegang krijgen tot een gedeelte van het definitieve product om te proberen (dat is bij ons iig zo) of dat ze er een beperkte tijd toegang tot krijgen
Maar is dat niet eerder bij technische zaken? Zoals applicaties?
In dit geval ging het om een onderbroek.
hahaha een trial-onderbroek?
Menstruatieonderbroek zonder kruis
klopt, alleen voor marketing idd
Het gaat om menstruatieondergoed waar een probeerversie van is voor €15. Er is al een hele collectie met goede kwaliteit broekjes van circa €35 p stuk. Dit is reclame voor mensen die het nog niet hebben gebruikt en kunnen ervaren hoe het is voor een lage prijs. Maar als kwaliteit kut is, snap ik het niet zo. Ze hebben iig wel al veel kopers voor dat specifieke broekje, want het is vaak uitverkocht.
Mijn vraag ging niet perse alleen om menstruatieondergoed Dat gesprek was wel de aanleiding voor mijn vragen
Er zijn echt tig van dat soort trial achtige producten. Of mini’s bijv. om het eerst te proberen
Nouuuu
Ik had laatst een mini shampootje van Nivea genaamd ‘glans’ of zo uit mijn vaders toilettas gevist omdat hij zijn haar blijkbaar wast met rituals, en die shampoo beviel me dus heel goed. En ik zei dat tegen mijn vader en hij zei dus ook dat mini’s altijd geconcentreerder zijn, zodat je denkt wauw fijn spul en een hele fles koopt. Maar goed ik weet niet waar hij dit verder heeft gelezen
Slapen stewardessen altijd in het buitenland als ze een beetje ver vliegen of moet je dezelfde reis ook weer terugvliegen. En als je in het buitenland slaapt wie boekt dan je kamer? Hoeveel mag het kosten.
Ja, meestal blijven ze daar een paar nachten voor ze weer terugvliegen. Niet dezelfde dag nog terug bij intercontinentale vluchten.
Ze verblijven dan met de crew in een hotel dat door hun werkgever geboekt is. Daar zit je dan bijvoorbeeld 2 nachten met je collega’s en dan vlieg je weer terug.
Geen idee hoeveel het mag kosten ben geen insider. Volgens mij hebben ze een soort van standaard hotel in elke stad waar ze verblijven. Dat ze in Bangkok bijvoorbeeld altijd in hotel x zitten.
Crew kan ook voor een klein deel in het vliegtuig rusten.
Daarna inderdaad in een crew hotel waar de luchtvaartmaatschappij afspraken mee heeft. Dus kamers zijn redelijke goedkoop omdat er bijna elk moment crew slaapt.
Dit is echt specifiek maar tijdens de Sovjet tijd werd in Oekraïne Russisch gesproken maar nu is de voertaal weer Oekraïens. En ik vraag me dan af hoe dat gaat. Wordt van de een op de andere dag alles weer in het Oekraïens gedaan? En hoe is die taal niet verloren gegaan in een tijd dat weinig mensen het spraken? Waarschijnlijk waren er altijd mensen die het thuis nog spraken maar alsnog vind ik het zo’n raar idee ofzo
Interessant! Maar nu ben ik alleen maar meer benieuwd haha. Een Oekraïense vriendin van mij spreekt Russisch met haar oma, omdat de ouderen geen Oekraïens spreken volgens haar. Maar juist daarom vraag ik me af hoe die taal is blijven bestaan
Maar het is relatief een korte tijd dat de taal “niet gesproken” werd. Zou echt lang moeten duren voor een taal verdwijnt.
maar hoe kan het dan dat de oude mensen het niet spreken en de jongere mensen wel
waarschijnlijk zijn mensen het stiekem blijven spreken thuis enzo maar alsnog krijg ik gewoon error van het idee dat nu iedereen het weer spreekt ofzo