Hahaha zo lief.
Dat zijn allemaal systemen met tandwielen etc, die zichzelf gaande houden. Net als een horloge maar dan x1000. Die pingeltjes en de bellen zijn er allemaal onderdeel van.
Hahaha zo lief.
Dat zijn allemaal systemen met tandwielen etc, die zichzelf gaande houden. Net als een horloge maar dan x1000. Die pingeltjes en de bellen zijn er allemaal onderdeel van.
Ik ben in de klok van Haarlem geweest.
Er draait een heel groot mechanisme die er voor zorgt dat de klok herrie maakt. Dus gaat automatisch, geen mens voor nodig.
Vroeger gebeurde het met de hand. Dan zat er iemand bovenin. Daar was een kachel en keuken en wc.
Er zat vroeger ook een brandwacht.
Edit: eventueel volgend jaar met open monumenten dag kijken of je bij jou in de buurt zoiets kunt zien.
Ik heb monumenten bouwkundig geïnspecteerd. Zo kwam ik ook in de westertoren in Amsterdam. En precies tijdens zoân deuntje stond ik dus op hetzelfde niveau als de klavier.
Samen met mijn collega hebben we nog even doorgespeeld. Compleet random! Hahaha
Kon het nooit laten om even de stad te laten horen dat wij er waren.
Minder leuk was als je met het hele of halve uur op de verdieping van het carillon was
Bij mij voel je dus harde knopen. En dat masseurs of fysioâs dat zeggen snap ik altijd wel, maar hoeveel vergelijkingsmateriaal hebben je vriendinnen dan denk ik zelf haha. Ik heb eigenlijk vrij weinig weet van hoe schouders over het algemeen horen te voelen. Weet alleen dat het bij mij altijd hard is en pijn doet als je er op drukt.
Als de masseur/fysio er hard in/op wrijft dan voel je echt een soort knoop wegspringen onder haar handen. Ik vind het zelf lastiger te voelen maar als die persoon dan zegt âOhh hier zit echt een knoopâ dan voel ik dat zelf wel wegschieten ja. Auw.
Niet de gehele spier. Maar eigenlijk altijd wel op dezelfde plek dat het pijn doet als je erin knijpt.
Sarcastisch of echt? Ik dacht lekker een massage!! En die vrouw zei nog âhet wordt geen hele stevige/harde massage want dit is een ontspanningsmassageâ. Kon wel janken toen ze in mijn schouders zat te drukken en doen. Wat nou niet stevig/hard :â)
Ja dry needling gebeurt ook in spierknopen, ook fucking pijnlijk.
Ik moet altijd lachen als een fysiotherapeut zegt: âik voel een knoopâ dan denk ik jaja sure
Kan me gewoon niet voorstellen dat je zoiets voelt
Hahaha lol!
Maar gelukkig werk ik niet âs nachts
Dan heb ik die nog nog nooit gehad blijkbaar
Ik voel het anders wel precies onder zijn of haar vingers wegschieten. Je kan het bijna vastpakken. Waarom zou het niet zo zijn? Omdat ze geld willen verdienen en je nog eens terugkomt met die klacht? Mijn fysio is niet zo.
Dat laatste inderdaad.
Haha ja zeker! Je rug laten kraken doet (bij mij) ook helemaal geen zeer. Je kan er de volgende dag wel een beurs gevoel aan overhouden, maar van het kraken zelf heb ik nooit last gehad.
Als ik weer eens bij de sportmassage lig doet het masseren echt zeer, maar voor mijn gevoel is dat ook wel een stuk effectiever.
Grote kans dat zij nog steeds bezig is (bericht uit 2017):
Waarom sommige restaurants, die al jaren bestaan, opeens als nieuw op thuisbezorgd staan. Eerst dacht ik dat ze misschien van eigenaar waren veranderd, maar dit restaurant is nu al voor de tweede of derde keer nieuw dit jaar en dat lijkt me toch wel veel.
Betalen ze daarvoor zodat ze meer aandacht krijgen? Doen ze alsof omdat hun beoordelingen niet goed waren?
Zou de generatie van onze opaâs en omaâs ook van hún grootouders hebben gehoord: âtoen ik jong was, was alles beter?â Of is het nu gewoon echt zo.fucked up en vroeger echt beter?
Ik vraag me af of je op facebook nog steeds online gezien kan worden als je status actief uitgeschakeld is op zowel laptop als smartphone. En als het enkel op één van beide is.
#facebooklurkenmaarnietantwoorden
Misschien eraf gehaald en er opnieuw opgezet, zodat ze weer bovenaan komen? Zoals bij MP? En vaak vinden mensen het dan wel weer interessanter, gezien er nieuw staat.
Of het echt zo veel scheelt qua werk bij het knippen van een man of een vrouw. Ik zie vaak dat detarieven voor vrouw veel hoger liggen (rond de 10 euro), terwijl ik dat onterecht vind als ik alleen mijn puntjes laat knippen. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat dat zo veel meer werk is dan bij een man. Want als dat zo is dan zou een man met lang haar het tarief van de vrouw moeten krijgen, toch?