Dus veel mensen trouwen op hun eigen locatie? Want ik ken in België niemand die dat heeft gedaan, iedereen trouwt in het stadhuis. Ik weet zelfs niet of het mogelijk is.
Dat soort trouwfeesten kosten echt gigantisch veel, helaas, haha.
Hoe zit het avondfeest dan in elkaar als er geen uitgebreid menu is? Krijg je wel eten? Want op iedere trouw waar ik ben geweest, was dat met uitgebreid eten en meerdere gangen (zelfs de meest budget trouw was met uitgebreide barbecue). En daarna de tafels aan de kant voor het dansfeest. Daarom dat ik die ene Nederlandse trouw ook zo raar vond, haha, we kregen niet echt eten (wel veel hapjes) en een speech (waarbij ik dacht dat het feest dus begon, het was nog niet eens donker buiten, terwijl het eigenlijk een “leuk dat je erbij was, doei” was, haha ). Ik ben ook naar 1 trouwfeest in Zwitserland geweest en die liep heel gelijkaardig aan hoe het in België wordt gedaan.
Oh, en ik ben op een trouw uitgenodigd in Oezbekistan, haha, maar dat is wel een heel ander kaliber dan hier, ik kende die mensen niet eens . Die trouw duurde ook veel langer (= meer dan 1 dag).