Wat je even kwijt wilt #13

Oh, goeie! Heb net gezocht en er is een meneer met die naam, werkend bij die organisatie in een hr-functie dus ik ga er vanuit dat hij het is. Thnx voor de tip!

3 likes

Zou iemand me kunnen helpen? Ik ben op zoek naar een bepaald soort platform boots maar geen idee hoe ik moet googelen (tot nu toe: chunky platform boots en 90s platform boots geprobeerd) en op welke site ik dit soort schoenen vind. Hier een paar voorbeelden van wat ik zoek:

Samenvatting



De onderste komt dicht bij wat ik wil. Ik wil zwarte laarzen met die soort schuine hak en neus van middelmatige lengte/enkellaars. De mooiste vind ik de middenste afbeelding maar die zijn dus blauw en lang… Dankjewel voor diegene die wil helpen zoeken :inlove:

Ik keek net een paar afleveringen van ‘het mooiste meisje van de klas’ maar wtf is dat voor programma man? Ik heb volgens mij @quantum er al wel eens over zien posten maar ik had het nog nooit gekeken. Maar wat is in godsnaam de moraal van dit programma? Je ziet de mannen: ‘Ja eigenlijk geilden we allemaal op haar maar we durfden nooit actie te ondernemen.’ dan de vrouwen: ‘Ja ik was vriendinnen met haar/ik haatte haar/ en altijd: ik was jaloers op haar.’ En dan uit eindelijk heeft ze iets heel ergs meegemaakt dus zijn we allemaal maar blij dat we niet (met) haar zijn?

24 likes

Het is ook echt geen aov :stuck_out_tongue: die heb je alleen als ondernemer nodig. Het is een hypotheekbeschermer/woonlastenbeschermer. Ik had ‘m bij BNP paribas cardiff en dat was 13 nog iets per maand. Ik verkocht ze zelf van Interpolis via de rabo en dat was vaak voor alleen ao-risico (ww is weggesmeten geld) nog geen 10 pm en 25 per jaar onderhoud.

Kutte is dat je die vaak alleen via een assurantiekantoor oid kan afsluiten

Ja misschien zie ik het wel helemaal verkeerd hoor maar ik snap het verhaal wat ze willen vertellen niet echt.

1 like

Ik kom even reclame maken voor een ander topic. Het is vandaag de laatste dag dat er gestemd mag worden op onze eigen ff top 100! Zou leuk zijn als er nog meer mensen mee stemmen.

8 likes

Neeeee :frowning_face: afgelopen zaterdag heb ik harry potter lego op ps4 gespeeld en ik heb daarna nog gecontroleerd of hij goed opgeslagen was aangezien ik aan een nieuw jaar begonnen was. En nu wil ik verder spelen maar hij is dus niet opgeslagen terwijl hij dat zaterdag wel was, hoe kan dat :sleepy:

Wordt vaak wel een beetje spottend gezegd geloof ik maar do not care verder.

1 like

Die gedachte heb ik ook als ik erop beland bij het zappen. Oh, wat was ze toen zo mooi, zo cool en nu zo getormenteerd door haar eigenlijk erg ongelukkige jeugd / jongvolwassenheid / traumatische gebeurtenis. Ik vind het altijd een beetje vreemd om te kijken. Wel heel mens-eigen.

1 like

Had je al bij Unif gekeken? Weet niet wat je budget is (want wel duur) maar ze hebben onder andere deze en deze. Je zou ook op dollskill kunnen kijken, die hebben vaak ook wel zulk soort dingen.

1 like

Ik heb de laatste paar weken best wel last van mijn rug… heeft iemand tips om het te verminderen?

Goed dat je dit hier neer hebt gezet, helemaal over het hoofd gezien, maar super leuk!

1 like

Helemaal vergeten, ga snel mijn lijstje invullen :slight_smile:

1 like

Ik ben vandaag uit stage naar huis geracet zodat ik met mijn vriend kon sporten en heb nu geen chips dus ga zo proteïne kokoskwark “snacken”
Bro what is HAPPENING TO ME

7 likes

Doet me denken aan oude Megs schoenen!

1 like

@fysicus op dollskill kwam ik o.a. deze tegen van Current Mood. Tweedehands zou je op Etsy (of misschien depop) op club kid (platform) boots kunnen zoeken maar dan kom je wel al snel op Buffalo of Hex en dan betaal je echt een hoop geld.

2 likes

Nou ik was dus niet tevreden met mijn nieuwe koelkast maar inmiddels ben ik er wel eraan gewend en zeggen twee mensen dat het zelfs normaal is. Ik heb gezegd tegen de webshop dat ik hem wel wil houden en of korting kan krijgen dan… Nu krijg ik 50 van de 180 euro terug haha. Zo fucking nice.

2 likes

Ja dat programma is zoo raar. Ook altijd dezelfde opbouw, het duurt altijd heel lang voordat je ziet hoe dat werkelijk wonderschone meisje er nu, in het heden, uitziet. Eerst zijn er alleen klasgenoten en vrienden aan het woord en laten ze foto’s zien van hoe ze er vroeger uitziet. Ze willen echt heel graag dat de kijkers helemaal benieuwd worden of ze nu nog steeds zo mooi zal zijn.

En altijd zo’n awkward moment dat het jeugdvriendje van het meisje (nu één of andere kalende man van eind veertig) op een random weggetje voor zich uit staat te kijken alsof hij niet doorheeft dat er een hele cameraploeg bij is. En altijd laten ze het ‘meisje’ dan van achteren naar hem toe lopen en dan is die man helemaal verbaasd enzo.

Volgens mij moet er een soort moraal inzitten dat uiterlijk uiteindelijk ook niet alles is. Want zelfs mensen die zó beeldschoon zijn maken soms heel nare dingen mee in het leven en hebben het niet altijd makkelijk :rolleyes:
Wel een heel klein beetje vreemd alleen dat een programma met als moraal dat je verder moet kijken dan alleen uiterlijk voornamelijk bestaat uit het ophemelen van de werkelijk formidabele schoonheid van één of ander meisje uit één of ander gehucht in Nederland :o_o:

5 likes

In m’n zoektocht naar schoenen voor fysicus ben ik verliefd geworden op laarzen (naast alle schoenen die ik hier linkte, die wil ik ook) en ze zijn niet eens superduur maar ze zijn thigh high en niet mooi over een broek en ik draag bijna nooit rokjes/jurkjes dus ik zou er precies niks aan hebben maar ze zijn zo mooi :frowning:

Samenvatting

3 likes

Aah, hele dikke knuffel voor jullie. Ik duim voor jullie dat alles goedkomt :kissing_heart:

1 like