Wat je even kwijt wilt #13

Me 🙅

16 likes

Wow ik ben zo tipsy teruggekomen van de kerstborrel van m’n werk en ik heb allemaal wijn over mezelf heen gegooid per ongeluk. Ben nu wel vrolijker dan een gemiddelde maandag dus dat is positief.

13 likes

Echt om te kotsen dat Dijkhoff politicus van het jaar is geworden. Niet dat ik meer had verwacht van een panel vol witte mannen maar toch

15 likes

Nailed it holiday, prachtig :joy:

Is geen ao verzekering maar een woonlastenbeschermer. Ik had ‘m wel, je weet nooit wanneer je van baan wisselt en lang niet elke werkgever heeft die extra werknemersverzekeringen. Kost meestal ook maar paar euro per maand en je kunt ‘m altijd opzeggen als het over een tijd mss echt niet nodig is (door loonontwikkelingen etc etc)

1 like

Een vriendin is overtijd en heeft een enorme buik. Ik hoop dus zoooo voor haar dat het kindje snel komt. Ze werd gestript en ik zei “ik hoop dat het lukt!” Ik vraag elke dag hoe het gaat en hoe ze zich voelt. Toen kreeg ik een reactie “wil je dat ik pijn heb ofzo?!” HUH , dit is echt TOTAAL niet haar om zoiets te zeggen. Ik gooi het maar op de hormonen. Nee natuurlijk wil ik dat niet, ik hoop gewoon dat ze snel kan bevallen. Wow schrok ervan. Die hormonen kunnen toch wel eng zijn. Daarna praatte ze gelukkig wel weer normaal.

Huh ik snap ook niet zo goed waarom ze dat dan opeens vraagt.

Ja ik ook niet? Strippen schijnt doorgaans wel best pijnlijk te kinnen zijn maarja. Ik heb 9 maanden lang altijd gevraagd hei het ging etc. omdat de vader na 8 weken toch besloot haar te verlaten omdat hij het mentaal niet aan kon. Was wel gepland. Dus ik dacht wat extra ondersteuning vindt ze vast wel fijn. Dat bleek ook. Maar nu werd ik afgekafferd om niks. Nouja een hoogzwangere vrouw kan je volgens mij niet al teveel kwalijk nemen. Dus dat doe ik ook maar niet. Ze voelt zich waarschijnlijk nu al wanhopig genoeg.

Weet je zeker dat die opmerking voor jou bedoeld was en niet voor een ander gesprek?

Wel lief van je dat je er zo voor haar bent dan! :blush: ja idd, denk dat het met hormonen te maken heeft en dat je je er dan maar niks van aan moet trekken. En is ook heel wat als je er ineens alleen voor staat

1 like

Ik weet het niet :confused: ik laat het maar langs me heen gaan. Neem haar ook niks kwalijk verder. Deze week gaat het iig gebeuren dus ben zelf ook best nerveus.

Ik kijk een huis vol en die Jay is echt zo aandoenlijk. Kiest ie make-up voor z’n dochter uit op basis van wat zijn vrouw altijd droeg en die heeft hen volgens mij verlaten.

5 likes

Ladies wat vinden jullie hiervan:

Toen ik van mijn werk naar mijn auto liep (20 minuten lopen) werd ik aangesproken door een jongen die aan mij de weg vroeg. Hij vroeg mij of het goed was dat hij met me mee liep want we moesten dezelfde kant op. Hij begon een beetje te vragen naar mn werk enzo. Na 3 minuten vroeg hij meteen al of ik vrijgezel was en waarom. Hij was ook geinterresseerd in waar ik woonde. best gezellig gekletst onderweg en hij was heel aardig, maar telkens wel subtiel vragen naar mn relatiestatus. Hij vroeg toen mn nummer en deze heb ik toen maar gegeven, omdat ik hem een beetje creepy vond (klinkt raar, maar we waren in een vrij rustige wijk in het donker dus ik dacht ik geef mn nummer gewoon want straks is hij zo’n typ die boos wordt en dan blokkeer ik hem gewoon weer)

Zoals ik al zei kwam hij heel vriendelijk over, maar ik kreeg een beetje en raar gevoel bij het idee dat hij meteen zo geïnterresseerd was in mijn relatiestatus terwijl hij mij net aan had gesproken.
Nu heb ik hem maar geblokt want mn beste vriendin vond het ook al een beetje vreemd.

Stel ik me nou aan of is het terrecht dat ik hem heb geblokt?

Als jij er een onprettig gevoel bij hebt is het goed dat je hem geblockt hebt. Je gevoel is leidend.

9 likes

Het is een vreemdeling die contact met je wil zoeken, dar je je nummer hebt gegeven verplicht je tot niets. Dus terecht of niet, geen idee, maar zou me echt niks uitmaken?

2 likes

Nog 10 werkdagen en dan ga ik al naar Colombia!!! Allemaal leuke feestjes en ook nog m’n verjaardag daarvoor :smile: echt ZIN in de laatste dagen van dit jaar

17 likes

Snap je helemaal! Zou zelf ook mijn nummer gegeven hebben, straks flipt hij ofzo.

1 like

Wat goed :laughing:

Ik heb deze verse hummus van de AH en hij is tot 9-12-18 goed… Maar hij ruikt en smaakt nog prima dus fine. Maar 8 dagen over de ‘datum’? Waar slaat die datum dan op?

Misschien vond ie je er gewoon heel leuk uitzien en wilde die weten of je vrijgezel was omdat hij dus je nummer wilde. Maar als het niet goed voelt dan voelt het niet goed. Zou persoonlijk alleen mijn nummer dan al niet hebben gegeven.

2 likes