Wat je even kwijt wil #15

Ja, jezus.

Dit is echt zo dom.

En ik dacht ook nog, hehe dit gaat lekker. Ik heb het door.

Hahah lief. Thanks voor de reminder. Ik zit voor de tv :kissing_heart:

1 like

Ben een boodschappen haul aan het kijken van iemand met 9 kinderen. Ik vind dit echt super interessant om te kijken.

Maar ik ben ook zo gelukkig dat ik alleen boodschappen voor mezelf hoef te doen.

Nee, maar geef me een week -10 en ik sta vooraan ;p

1 like

Ik zag vanmorgen een jongetje/meisje die op Otje leek, en nu zit al de hele dag dat liedje in m’n hoofd.
EN M’N VADER DIE HEET TOS :notes:

22 likes

We hebben geen papieren
 daarom zijn we steeds de klos :grin:

1 like

Zouden ze die vader gewoon Tos hebben genoemd omdat dat rijmt op klos? :face_with_monocle:

1 like

Haha nu je het zegt :face_with_monocle::face_with_monocle:

Dan hadden ze hem ook Bul kunnen noemen

Ik ken dat liedje trouwens serieus nog helemaal uit m’n hoofd. Maar dat kind vond ik een partij irritant. Nog steeds trouwens, dat haar alleen al. Net als Annika van Pipi. Ook zo’n tenenkrommend kind.

7 likes

Kijkt iemand flikken maastricht? Wanneer gaat Wolfs eens een slokje nemen

4 likes

Ik heb ook lange benen en brede heupen en draag bijna alleen broeken van topshop. Vooral joni en jamie vind ik heel fijn. Ik heb ze in lengtemaat 32 omdat ik blote enkels leuk vind maar ze hebben ze ook in 34 en volgende mij zelfs 36, weet niet hoe lang je bent?

3 likes

Ik ga morgen voor het eerst in mijn leven meelopen in een demonstratie (Women’s March Berlijn), ben heel benieuwd. Het sneeuwde hier wel vanavond, dus ga iig maar thermo-ondergoed aantrekken.

12 likes

Zijn de panty’s van H&M aanraders? Of beter overslaan?

1 like

W is de width. Ik zou voor die maat W30 of 32 proberen. Ik heb 42/44 en heb maat 32 omdat ze best stretchen. Kun je geen maattabel zien?

1 like

W is width en ik geloof dat bijv 32 staat voor hoeveel inch de taille is maar pin me dr niet op vast. Je zou een jeans maaten tabel kunnen googlen zodat je weet welke maat je ongeveer moet nemen. Mar met jeans is passen altijd de key. Een zogenaamde 32 is bij de ene winkel te groot en bij de andere winkel veel te strak.

1 like

Ik wil hier wel meer over vertellen maar niet openbaar. Je wordt inderdaad gekozen. Maar het is geen wrede manier ofzo

1 like

Deze tabel is wel duidelijk toch? Voor maat 40/42 raden ze dus W30 of 32 aan (:

Ik vind dit soort dingen ZO leuk om te kijken haha

4 likes

net voor bijna 100 euro aan tickets gekocht voor IFFR :see_no_evil:
Zo jammer dat ik vorig jaar betrapt ben met mijn studentenpas, anders was het een stuk goedkoper geweest hahahah

4 likes

@Tom_Riddle Ik heb 38/40 en 30 van Topshop is net te groot. Ik zou 32 proberen!

1 like