Wat je even kwijt wil #15

Ik lees hier altijd veel geklaag over de H&M, maar ik heb serieus nog nooit problemen gehad? Woensdagavond laat iets besteld en kon het vandaag al ophalen. Retouren gaat ook altijd prima en vlot. Heb ik dan gewoon geluk of de rest pech? :sweat_smile:

8 likes

Ik zie dit echt voor me haha, ik ga stuk.

3 likes

1e mini scriptie is af! Ben echt dood nu maar oke

2 likes

Dat is echt mijn grootste irritatie in die serie. Niet om aan te horen.

1 like

Guyyyysss ik ben het tinder cringe topic kwijt en ik mis ‘m. Waar is die?

Die is gesloten ivm privacy!

Er is wel een topic met Ervaringen

1 like

Oh jammer. Thanks!

Ik heb het de laatste weken een beetje zwaar op m’n werk en zit daardoor niet helemaal lekker in m’n vel.
Vandaag ben ik de stad in geweest terwijl het sneeuwde maar ik heb nu wel het perfecte bijzettafeltje gekocht! Nu ben ik weer het nieuwe album van James Blake aan het luisteren (love it) in een opgeruimd en schoongemaakt huis en ik voel me weer een beetje mezelf, zo fijn is dat.

8 likes

Ging ie nog zingen aan het einde ook, met zn verkouden bek

1 like

Ik ben zo dom. Ben vanaf half 3 al buitenshuis en vond het al die tijd zoooo koud… Bleek dat ik dus niks anders aan heb dan een T-shirt en een jas.

Waarschijnlijk liggen de truien en vesten die ik aan wil trekken nog op de plek waar ik ze neer heb gelegd. Lekker handig.

4 likes

Gefeliciteerd Lieve Njime!!! Het is je zo gegund :kissing_heart::kissing_heart:

1 like

Oké ik heb mezelf gejinxt, ik open net het pakketje en er zit totaal de verkeerde maat in :sob:

6 likes

Oh god hahaha dit is wel heel raar beschreven inderdaad :rofl:

Omg dat is wel echt heel erg! Wat heeft je vriend toen gedaan? Terug gemaild naar de makelaar?

1 like

Dat is echt teringdom

2 likes

Ik wil eigenlijk naar bed maar moet even naar een feestje. Gelukkig kan ik morgen uitslapen
@Krabsalade ooh dat is wel heel slecht van de makelaar!

1 like

Ben echt benieuwd hoe ze hier op gaan reageren! Bij iemand op mijn werk is ook een keer zoiets gebeurd en dat was niet zo maar afgerond weet ik nog wel.

1 like

Hahah dat is opzich meestal ook niet het lastigst. De andere gegevens lijken mij wat gevoeliger.

1 like

Viel het huis wel in smaak ? Anders heb je wel een goede onderhandelingspositie hahha

Je kan toch gewoon een uittreksel van het kadaster kopen?