Wat je even kwijt wil #15

Ik had nog nooit gehoord van Kodi dus kan je daar verder ook niks over vertellen, maar ik ging even snel googlen en vond wel dit misschien heb je daar nog wat aan.

Oh zo, ja dat denk ik ook wel. Maar zeker weet ik het niet want ik gebruik alleen chrome.

Ik heb, introvert zijnde, 3 vreselijke dagen achter de rug (kort samengevat: te veel mensen) en heb nu EINDELIJK een avondje voor mezelf. Lekker muziek luisteren en vooral m’n bek niet open hoeven trekken = :smiling_face_with_three_hearts:

16 likes

Ik ben bijna afgestudeerd en ik ben aan de ene kant doodsbang voor de nieuwe fase in m’n leven maar aan de andere kant heb ik echt zin in het ritme en regelmaat van een werkend leven. Ik denk dat dat echt goed voor me gaat zijn.

7 likes

ik ben ziek en ga nu al slapen.

groetjes, oma

1 like

Dat is toch niet gek? Of ging er geen voicemail af? Bij mij is de huisarts van 16u tot 17u bezig met intern overleg en ook niet bereikbaar om een afspraak ofzo te maken. Je moet de HAP bellen buiten kantoortijden, zeker om 17.41 uur.

1 like

Jamie Faber

Haha nee ik ook niet, heb d’r moeten googlen

1 like

Godver ik keek uit het raam en zie een dikke fokking laag sneeuw liggen :weary: hoopte dat het wegbleef

Mijn huisarts hoort bereikbaar te zijn tot 18:00. Daarna moet je de hap bellen pas

De film is gebaseerd op het boek van Roald Dahl, De Heksen

1 like

Vriendin van Josh V? Misschien daarvan?

Ex van dean saunders geloof ik.

@Luzarl was er ook geen assistent bereikbaar?

Je hoeft niet te twijfelen, iedereen moet ergens beginnen! Komt helemaal goed!! Succes!

1 like

Eet hij die als hij utopia kijkt

6 likes

Ik heb nog niet zo vaak in de sneeuw gereden, maar man dat is eng. Moeilijk om je ogen op de weg te houden en niet afgeleid te raken door de dwarrelende vlokken

1 like

Ik slaap een paar nachtjes bij m’n oma en haar vriend is er ook, maar hij begint volgens mij een beetje te dementeren en ik vind het zo sneu maar soms moet ik er ook om lachen? Niet in zijn gezicht natuurlijk. Maar dan klinkt het gewoon grappig ofzo.

Ik kwam net m’n kamer uit gewandeld en toen zei hij: oh huh, woon jij zo dichtbij?! :sweat_smile:

27 likes

Ik ken ook iemand die dat doet en hij eet ook de schillen van bananen op :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Mn huid is echt schuurpapier :sob: vooral in mn gezicht. Iemand die zweert bij een crème (liefst eentje die niet direct 50 euro kost)?

Ik ben sowieso geen fan van foto’s maken in de auto wanneer je rijdt of filmpjes etc maar nu het sneeuwt en glad is valt het mij extra op dat mensen foto’s maken terwijl ze rijden… Het is al glad dus pas op en breng vooral een ander niet in gevaar groetjes oma

14 likes