Wat je even kwijt wil #15

Mijn aanrader is gewoon met de hand opschuimen met een klopper in een pannetje.

Jaaa! Merk je niets van vind ik. Het is nog steeds 1 van mijn meest favoriete series dus zou er zo weer aan beginnen :smiling_face_with_three_hearts:

Ik heb er 1 van Senseo! Geloof dat hij 60/70 euro kost. Hij schuimt heel mooi op.
Mocht er iets los zijn of viezig zijn dan zijn ook alle onderdelen los te koop. Nog niet nodig gehad maar dat vind ik wel een heel fijn idee.

1 like

Ja, is misschien ook wel zo. Bij mijn vorige banen ben ik tussen de 2 en 5 jaar gebleven, kunnen ze ook wel aan zien dat ik geen extreme job hopper ben natuurlijk.

En las het van jou, wat kut zeg. Maar je vindt vast snel wat nieuws!

1 like

Niet heel gek hoor! Het is ook waar je mee te maken hebt. Ik heb gewoon niet veel met ā€˜de economie’ te maken, alleen op consumentenniveau. Dan vind ik het niet gek als ik niet alle termen ken of economische teksten niet helemaal snap. Ieder z’n ding toch? Jij weet, zoals je zegt, weer meer van milieu of klimaat, genoeg mensen die daar weer niets van weten.

1 like

Ik had dit ook, of nou ja ik vond dat ik niet genoeg verstand had van maatschappelijke onderwerpen voor iemand die mijn studie doet (rechten). Ik ben begonnen met nos.nl elke dag checken omdat het daar op een bondige en duidelijke manier wordt uitgelegd. Daarnaast ben ik ook actualiteitenprogramma’s gaan volgen, heb ik de grote kranten/weekbladen geliked op facebook omdat je meestal een aantal artikelen per maand gratis mag lezen en een paar maanden laten heb ik een abonnement genomen op 2 kranten omdat ik er zoveel plezier aan had. Als je het eenmaal bijhoudt ben je ook snel ā€˜bij’. Er zijn elke week wel bepaalde onderwerpen die het nieuws domineren en dan schrijven alle media erover, dus veel is ook dubbelop.

1 like

Iemand tips voor een hotel in Dusseldorf, ook een beetje betaalbaar en luxe?

Super lief, dank je wel. Ik hoop het zo erg

1 like

Er was sneeuw verwacht, maakt kinderen druk. Gelukkig was het een kort dagje! Veel plezier met je sleuteloverdracht, drink er een glas (kinder)champagne op!

1 like

Ik herken dit wel. Maar ik denk dat iedereen gewoon andere kwaliteiten en interesse gebieden heeft. Zo kan de een meer weten over economie en de ander meer over geschiedenis of wetenschap etc. En zo kun je ook nieuwe dingen leren van elkaar.

1 like

Hahaha wie was dat ook alweer op egf met die huisgenoot? Ik heb in mijn hoofd dat het @Sparkles was, maar ik kan er helemaal naast zitten. Of was het @anon18225511 gewoon zelf?

Yes doe ik :kissing_heart:
Hoop dat dat het was idd, morgen nieuwe dag nieuwe kansen :blush:

2 likes

Ik heb genoeg rare huisgenoten gehad maar kan me even niets herinneren over pannekoeken bakken :nerd_face:

Haha nee dat was @monkeyslut toch? Met die pannenkoeken?

Ik las ook dat ze bij de IND een personeelstekort hebben waardoor het ook langer duurt, en je een soort van eindeloos lang in hoger beroep kan gaan (zowel de vluchteling als de IND) dus dan gaat er natuurlijk ook veel tijd overheen.

Ik vind het ook vooral vuil dat de VVD nu heeft gedwongen dat er 250 minder vluchtelingen op worden genomen per jaar, omdat we deze kids nu mogen houden (het zijn er trouwens 700 in totaal die allemaal opnieuw in een procedure gaan en waarvan de verwachting is dat 630 (90%) mag blijven). Echt schuiven met aantallen mensen alsof het objecten zijn ofzo

3 likes

Oh dan weet ik het niet.
Ik lees nu juist veel nieuws over economie en politiek en daardoor begrijp ik het beter, maar dat kan ook komen doordat ik het nu wat langer volg en dus ook specifiek over deze onderwerpen lees (en soms zit er nog wat uitleg bij bepaalde nieuwssites). Maar het is natuurlijk helemaal niet gek als je begrippen niet kent wanneer je je verder niet echt bezig bent met deze onderwerpen in het dagelijkse leven, je kan natuurlijk niet alles weten! En bepaalde onderwerpen zijn natuurlijk weer voor anderen makkelijker te begrijpen.

1 like

@anon18225511 @Goldenmilk Ah oke, ben nu wel benieuwd wie het was haha

Aerochino 3 what else.

1 like

Ik heb vandaag al zeven afleveringen gezien van Temptation Island Vips en ik ga de laatste vijf ook vandaag kijken. Prima dag.

3 likes

Oh trouwens nog een tip. Houdbare volle melk schuimt het best maakt niet uit welk merk.

2 likes