Ik heb nooit meer dan 1 uur en 10 min? 18 is wel weinig, maar is dat heel raar, zo weinig diepe slaap?
Erge was toen ik vanochtend dit berichtje las, kon ik mijn vorige berichtje hierboven nog zien 
Vandaag en morgen wel op tijd naar huis hoor! Ze zoeken het maar uit…
Precies, ook aan jezelf denken hoor! Succes vandaag
Help! Ik heb nog heel veel chocolade glazuur thuis liggen en nu wilde ik dat zaterdag gebruiken, maar ik weet niet wat ik ermee moet versieren. Het liefst voor iets kleins. De vorige keer had ik maria koekjes versierd.
Toen ik las over die -40 graden in Amerika dacht ik echt: de film ‘The Day after Tomorrow’ is gewoon happening
Soesjes?
Omg nu heb ik zin in Sachertorte
Maar dat is niet iets kleins haha, sorry
Oh thanks voor de inspiratie, ik werk vandaag thuis en denk dat ik de snackbar langs laat komen voor lunch…
Ik zou het niet te serieus nemen. Weet natuurlijk niet hoe het zit met diepe slaap maar dat ding denkt regelmatig dat ik nog slaap als ik al rustig aan het wakker worden ben of andersom.
Zit in de trein, kijk net uit het raam en zie dit:
En het heeft bij mij niet gesneeuwd dus ik dit was mijn hoofd:

Ik zit bij de dokter voor mn vagina. Yes, zin in…
Uitstrijkje?
Nee ik heb een schimmelinfectie en vind mezelf even heel vies nu 
Gisteren had ik teamdag ik ben echt helemaal leeg van energie. Nu een hele dag met een Vendor. Dit weekend doe ik echt helemaal niks.
Pff ik ben zooo lui. Hoef nergens heen vandaag maar wilde opruimen en schoonmaken en mn leven organiseren maar ik lig nog in bed filmpjes over Ted Bundy te kijken.
Ooooh domper hier, ze bezorgen pas vanaf half 3
Dan ga ik 't wel halen
Ik heb twee 5 sterren recensies gekregen op marktplaats en ik geniet daar echt iets teveel van. Krijg wel een beetje black mirror gedachtes erbij
Is er toevallig iemand hier een dermatoloog?
Ik werk nu in een restaurant waar ik gewoon aan kan klooien als een student maar volgende week begin ik aan m’n afstudeerstage en is alles zo serieus en volwassen? Aan de ene kant heb ik daar ook wel zin in, aan de andere kant ben ik daar echt nog niet klaar voor haha