Gelukkig is het nu goed. Maar inderdaad als er iets met je oog is meteen bellen. Al hoeft dat hopelijk helemaal niet meer te gebeuren.
Ik doe normaal gesproken niets met mijn wenkbrauwen maar vandaag ben ik naar een browbar gegaan en na afloop borstelde het meisje mijn wenkbrauwen omhoog met wenkbrauwgel en wow, vooral het laatste heeft zoveel verschil gemaakt? Word helemaal blij als ik in de spiegel kijk
Ja het werkt echt veel handiger dan een Smart tv vind ik! Chromecasts zijn ook regelmatig wel in de aanbieding . Succes met het overtuigen van je moeder
Mijn huisarts is al sinds 16:00 niet bereikbaar. Ik vind dit echt bizar, ik heb hem gewoon nodig
Interessant artikel, ik vind idd Aldi en Lidl helemaal niet zo âgoedkoopâ (groente en fruit wel, meestal), maar blijkbaar is dat dus ook echt zo.
Lees je vaak een krant? Dat kan nog wel helpen met het volgen van actuele discussies.
Ik merk ook wel dat ik meer kan volgen nu ik vaker een krant lees (ook wel een specifiek binnen mijn âvakgebiedâ). Ben ermee begonnen nadat een professor wekelijks nogal uit zijn dak ging omdat we zo weinig wisten over actuele onderwerken en minimaal tien keer per hoorcollege aangaf dat we âmisschien maar eens een keer een krant moeten openslaan, dat kennen jullie toch wel nog he een krant?â Maar hij heeft uiteindelijk wel gelijk, het heeft mij wel geholpen toen.
En @Ishq iedereen zegt tegen mij dat ik me daar niks van moet aantrekken. Mijn ontslag was niet vrijwillig maar alsnog na een super korte periode
Mijn aanrader is gewoon met de hand opschuimen met een klopper in een pannetje.
Jaaa! Merk je niets van vind ik. Het is nog steeds 1 van mijn meest favoriete series dus zou er zo weer aan beginnen
Ik heb er 1 van Senseo! Geloof dat hij 60/70 euro kost. Hij schuimt heel mooi op.
Mocht er iets los zijn of viezig zijn dan zijn ook alle onderdelen los te koop. Nog niet nodig gehad maar dat vind ik wel een heel fijn idee.
Ja, is misschien ook wel zo. Bij mijn vorige banen ben ik tussen de 2 en 5 jaar gebleven, kunnen ze ook wel aan zien dat ik geen extreme job hopper ben natuurlijk.
En las het van jou, wat kut zeg. Maar je vindt vast snel wat nieuws!
Ik ben ook fan van die dure van senseo. Elke dag weer blij mee.
Niet heel gek hoor! Het is ook waar je mee te maken hebt. Ik heb gewoon niet veel met âde economieâ te maken, alleen op consumentenniveau. Dan vind ik het niet gek als ik niet alle termen ken of economische teksten niet helemaal snap. Ieder zân ding toch? Jij weet, zoals je zegt, weer meer van milieu of klimaat, genoeg mensen die daar weer niets van weten.
Ik had dit ook, of nou ja ik vond dat ik niet genoeg verstand had van maatschappelijke onderwerpen voor iemand die mijn studie doet (rechten). Ik ben begonnen met nos.nl elke dag checken omdat het daar op een bondige en duidelijke manier wordt uitgelegd. Daarnaast ben ik ook actualiteitenprogrammaâs gaan volgen, heb ik de grote kranten/weekbladen geliked op facebook omdat je meestal een aantal artikelen per maand gratis mag lezen en een paar maanden laten heb ik een abonnement genomen op 2 kranten omdat ik er zoveel plezier aan had. Als je het eenmaal bijhoudt ben je ook snel âbijâ. Er zijn elke week wel bepaalde onderwerpen die het nieuws domineren en dan schrijven alle media erover, dus veel is ook dubbelop.
Iemand tips voor een hotel in Dusseldorf, ook een beetje betaalbaar en luxe?
Super lief, dank je wel. Ik hoop het zo erg
Er was sneeuw verwacht, maakt kinderen druk. Gelukkig was het een kort dagje! Veel plezier met je sleuteloverdracht, drink er een glas (kinder)champagne op!
Ik herken dit wel. Maar ik denk dat iedereen gewoon andere kwaliteiten en interesse gebieden heeft. Zo kan de een meer weten over economie en de ander meer over geschiedenis of wetenschap etc. En zo kun je ook nieuwe dingen leren van elkaar.
Hahaha wie was dat ook alweer op egf met die huisgenoot? Ik heb in mijn hoofd dat het @Sparkles was, maar ik kan er helemaal naast zitten. Of was het @anon18225511 gewoon zelf?
Yes doe ik
Hoop dat dat het was idd, morgen nieuwe dag nieuwe kansen