Wat je even kwijt wil #15

Loop ik met mn goede gedrag na uren uitstellen naar beneden om m’n hoogstwaarschijnlijke koorts op te meten, gaat de thermometer niet meer aan :unamused:

Hahaha ja herkenbaar haha. Ik krijg ook steeds iemand als suggestie om te volgen op instagram terwijl ik wel diegene leuk vind maar hem nog nooit heb opgezocht hoe dan

Als je de goede maat hebt kruipt dat niet omhoog. Welke schoenen doe je erbij?

Wat is dit:

• Een schilderij
  • Een beeldhouwwerk
  • Slagroom op een taart/taartdecoratie
  • De planeet Jupiter

0 stemmers

Juiste antwoord

Een nieuwe foto van Jupiter gemaakt door het NASA!

28 likes

Woooow, zou zo aan de muur kunnen.

1 like

Jezus. Moet ik weer helemaal mn bed uit omdat ik voelde dat mn elektrische deken anders lag. Ben verdomme geen atleet.

En nee, ben nog steeds niet klaar met over mn favoriete aankoop van 2019 te praten

1 like

Bedankt Nu voor deze deprimerende suggesties :frowning:

3 likes

Ik heb een keer een kut legging gehad die omhoig kroop (dus iets boven de enkel, niet gelijk tot de knie ofzo -dat zou raar zijn-) maar heb toen gewoon hoge zwarte sokken erbij gedragen waardoor het niet opviel! Denk ik. Niemand heeft er iets over gezegd in ieder geval haha

Oké net klaar met werken, nu in bed en zometeen 05.45 opstaan zodat ik 07.00 uur weer op kantoor kan zijn.

Zo de tering! Zijn geen tijden! Succes :joy:

Ik ben zooo moe.

Volgens mijn Fitbit had ik vannacht 18 min diepe slaap. Dat is toch niet normaal :confounded:

2 likes

Ik heb vandaag een erg drukke dag na werk en was gisteren pas laat thuis. Nu moet ik vanavond optijd weg zodat ik de bus kan halen en dan eerst langs de fietsenmaker en dan haal ik hopelijk optijd de trein(nee) en dan moet ik ergens stoelen ophalen en dan om 8 uur bij de wimperstyliste zijn.

Nou al een super strakke planning, heb ik net op 1 minuut mijn trein gemist :rage::rage::rage: omdat ik door de sneeuw vet langzaam moest fietsen. Ik baal zo, wil het liefst huilen :sob: en dan nu 30 m minuten wachten terwijl ik al vet moe ben en ook in mijn bed kon liggen. Waarom kon ik nou niet 2 min eerder weggaan :disappointed_relieved:

Oh en moet ook nodig poepen, nou daar had ik natuurlijk alle tijd voor gehad als ik thuis was :rage::rage::rage:

Ik heb nooit meer dan 1 uur en 10 min? 18 is wel weinig, maar is dat heel raar, zo weinig diepe slaap?

Erge was toen ik vanochtend dit berichtje las, kon ik mijn vorige berichtje hierboven nog zien :stuck_out_tongue:

Vandaag en morgen wel op tijd naar huis hoor! Ze zoeken het maar uit…

1 like

Precies, ook aan jezelf denken hoor! Succes vandaag

Help! Ik heb nog heel veel chocolade glazuur thuis liggen en nu wilde ik dat zaterdag gebruiken, maar ik weet niet wat ik ermee moet versieren. Het liefst voor iets kleins. De vorige keer had ik maria koekjes versierd.

Dit spul dus

Toen ik las over die -40 graden in Amerika dacht ik echt: de film ‘The Day after Tomorrow’ is gewoon happening

3 likes

Soesjes?

1 like

Omg nu heb ik zin in Sachertorte :roll_eyes: Maar dat is niet iets kleins haha, sorry

2 likes