Ik heb hem na heeel lang twijfelen online besteld via Bol. Je zou ook kunnen vragen of huisgenoten/vrienden eventueel interesse hebben in de mat, dan zit je er niet onnodig mee opgescheept als het niet bevalt. Heb ik ook gedaan, maar mijn vriend bleek er juist niets aan te vinden (heeft er welgeteld één seconde op gelegen…)
De helft van mijn afdeling is ziek en nu komt er meer werk op onze schouders te liggen. Vind ik wel pittig. Ik heb vandaag vooral meetings dus zit niet heel veel op mijn eigen plek.
Oh dat is wel een goed idee ja. Ik ga er eens even over nadenken en peilen bij m’n vrienden, thanks!
Ik haat ziek zijn en ik haat mensen die aan mijn hoofd zeuren terwijl ik ziek ben. Maakt niet uit of het goed bedoeld is of niet, laat me gewoon met rust 
De mcdonalds kampt met een tekort aan kipnuggets. Nu heb ik al van 4 (!) verschillende mensen een tag, bericht of iets anders ontvangen waarin ze mij willen steunen in deze zware tijden. Haha, oeps… hoezo denkt iedereen dat ik verslaafd ben? Ik eet écht niet iedere week kipnuggets 
Het wordt hier dit weekend 10 graden en ik ben nu al aan het plannen wat ik dan allemaal in de tuin ga doen om die klaar te maken voor de lente #huismuts
Gisteren, in de ochtend althans, was het ook echt van dat prachtige lente weer. Niet heel koud, blauwe lucht en een zonnetje. Man, ik kijk echt uit naar het moment dat je voor het eerst zonder jas in de tuin kan zitten in de zon met een lekkere koffie! Nog heel even, heel even…
Ik ga naar Verdun! Project over WOl. Het is zo koud 
Oh wij hebben gelukkig alleen een maximum haha! Maar goed, die ligt nu op 3000 en ik heb tot nu toe 1000 woorden. Dat vind ik dan ook weer zo’n scheef verschil haha. Gelukkig ben ik nog niet klaar maar mag blij zijn als ik aan de 2000 kom.
Ik ook! Ik kan wel janken van geluk nu het wat warmer wordt.
Ik kan ook niet wachten. Alles is nu grijs, grauw en nat!
Haha ik hoor het hem op deze manier zeggen.
Wat ik vooral heel irritant vind, is dat hij steeds zegt: jullie weten dat ik al mijn privacy opgeef bladiebla. Dan denk ik echt: moet ik hier medelijden mee hebben? Je kiest er toch zelf voor om al die privacy op te geven, je bent het niemand verplicht. Daarbij hark je er ook nog miljoenen mee binnen.
Oh wat leuk ja!
Ik heb op piste drie rond 8 uur 's avonds een goeie smak voorover gemaakt, echt plat op m’n buik de piste af, mocht je dat iemand hebben zien doen hahaha
Wat gek. Wil je mbo doen of hbo?
En dan het ziekenhuis gelijk?
Wat bedoel je precies met gek?
Anyway, ik zou het het liefst op het hbo doen natuurlijk want daar kom ik vandaan. Maar zoals ik al zei, ik weet gewoon niet of ik dus weer helemaal opnieuw wil beginnen als student. 4 jaar lang. En ik kom ook echt van een hele andere achtergrond: havo doorlopen met voornamelijke economische vakken, een hbo opleiding die zich focust op politicologie ed dus denk ook niet dat ik het dan versneld kan doen. Maar dat is natuurlijk een aanname.
Ik moest werken tot vier uur, was vijf uur thuis en net wakker. Echt weer klote geslapen, ben kapot joh.
Oh ik zit trouwens nog even te denken haha, misschien nog iets voor je:
Ik weet niet waar je woont, maar in omgeving noord brabant heb je switchz. dat is een nieuw ‘project’ om zij instromers te krijgen in de zorg. weliswaar maximaal mbo 4 (was hbo-v maar zijn ze mee gestopt) maar hierbij leer je volledig in de praktijk, opleiding duurt max 2/3 jaar afhankelijk van wat jijzelf kan en wil. mijn vriend is hier nu bijna mee klaar en het bevalt hem echt enorm goed. Hij werkt 24 uur + minimaal 8 uur studie per week. Hierbij krijg je alle uren uitbetaald dus zowel studie als werkuren, daarnaast heb je na de opleiding minimaal 3 jaar een contract bij een van de ‘instanties’ en je opleiding wordt voor je betaald. werk je nog niet in het ziekenhuis maar is misschien wel een opstap naar.
Tussen de middag kwam er een ander kindje mee naar huis om boterham te eten. Iets wat ik normaal nooit doe wegens de korte tijdsduur en bang dat we dan te laat op school komen. En ik niet verantwoordelijk wil zijn dat een ander kind door mij te laat komt. Maar we waren netjes op tijd weer op school terug. Dus ben nu wel trots op mezelf dat ik dat kan en nu weet dat het wel haalbaar is. Dus voor herhaling vatbaar.
Oh super bedankt voor deze tips! Ik woon zelf in de randstad, aan zee, maar ik ben best bereid om te reizen. Ga daar eens naar kijken thanks! Opzich sta ik ook best open voor verpleegkunde op mbo niveau denk ik.