Mijn gezicht is zooo rood echt belachelijk en ik ben normaal gesproken al een rijpe tomaat 
die emoji is ook precies mij nu
Het water op mān werk smaakt op maandag heel vies, net alsof je een glas water een dag hebt laten staan weetjewel. Maar dan komt het dus net uit de kraan 
Ik ben bijna klaar met mijn studie (mijn god eindelijk, want langstudeerder door allerlei omstandigheden) maar nu zit ik er soms over na te denken om nog iets van verpleegkunde te gaan doen. Mijn studie is echt heel saai (denk aan international relations en dat soort droge dingen) en ik mis het echt zo erg om iets menselijks terug te kunnen doen en mensen Ć©cht praktisch te kunnen helpen. Helemaal kinderverpleegkunde lijkt me zo tof! Heb zelf ooit in het ziekenhuis gelegen als kind en ƩƩn verpleegkundige staat mij nog zo goed bij en heeft die tijd voor mij echt dragelijk gemaakt. Vind ik echt iets moois en zou dat zo graag terug willen doen. Maar aan de andere kant, als ik dan denk dat je tijdens zoān opleiding en in je werkveld mensen moet wassen, verschonen, kots en poep opruimen dan huiver ik een beetje haha.
Haha ja hij zei vanochtend ook dat het leukste de mozzarella sticks waren die hij had gekocht als snack 
Volgend jaar beter!
Ik weet niet waar ik dit verder nog kan posten, maar ik heb een spijkermat gekocht voor ontspanning en ik ben daar heel blij mee. Voor yoga en mindfulness ben ik te lui en ongeduldig en op deze mat hoef je alleen maar plat achterover te liggen. Daarna voelt het alsof je een massage hebt gehad. Misschien heeft iemand er iets aan!
De āviezeā dingen wennen. En wie weet besluit je uiteindelijk iets heel anders te worden.
Ik ben inmiddels 8 jaar verder en ik kom in mijn werk geen urine en ontlasting meer tegen.
Wonden wel maar dat is leuk, beetje ad hoc improviseren.
Ik heb deze dingen nooit in het echt gezien maar hoe hard/scherp zijn die spijkers bij zoiets? In mijn hoofd zijn het een soort van punaises maar dat lijkt me niet te doen om op te liggen?
@Salty omdat je mijn bericht al hebt gezien doe ik het nog even zo.
Je kan als verpleegkundige zoveel verschillende beroepen doen, ook bijvoorbeeld op een consultatiebureau om met kinderen te werken.
De opleiding is niet het leukste maar uiteindelijk het werk wel.
Ik zit nu thuis te wachten op iemand die mijn oude Senseo zou kopen, maar die persoon is inmiddels een uur te laat. Verder is hier een strak blauwe lucht en schijnt de zon zo lekker. En het is niet zo dat er geen andere geĆÆnteresseerden zijn. ik wacht nog tot 11.30 en ga dan gewoon naar buiten, echt niet ok zo met andermans tijd om te gaan.
Ah dankjewel voor je informatie! Ja het lijkt mij echt heel erg leuk, echter ben ik nu 26 en houdt het mij ergens nog tegen om weer helemaal opnieuw te beginnen voor 4 jaar. Weer 4 jaar geen inkomen en dat vind ik wel moeilijk. Heb wel gekeken of je ergens duaal vp kan doen dus werken en leren tegelijkertijd maar daar zijn helaas niet zoveel plekken voor en worden vaak intern ingevuld. Ga er nog eventjes over nadenken. Het lijkt mij zo leuk maar weer een opleidingā¦pfff het kost ook zo veel geld.
Je voelt het wel goed, maar je houdt er absoluut geen littekens aan over of iets dergelijks. De eerste minuten voel je het iets sterker en daarna raak je in een soort flow. Maar het is inderdaad lastig inschatten of het iets voor je is of niet.
ik wil je niet ontmoedigen absoluut niet, en als het je passie is is het ook te doen. maar ik vond de opleiding echt pittig, heb het 2 jaar volgehouden en daarna lukte het echt niet meer, was eerlijk gezegd wel een combinatie van gebrek aan motivatie, mindere stages en twijfel of ik de opleiding en het vak wel echt leuk vond. maar ik vond het geen studie om āevenā te doen. (in tegenstelling tot de PABO waar ik nu zit
)
Oké dan kan ik me wel voorstellen dat het prettig kan zijn ja! Heb je de jouwe online of in een fysieke winkel gekocht? Ik ben wel geïntrigeerd maar zou het toch eerst even in het echt willen voelen haha
Dat is het idd, je doet het niet āevenā en het is gewoon een hele investering in jezelf en in je toekomst. Maar ik twijfel of ik dat nog op kan brengen⦠Wel fijn dat je nu eindelijk je plekje hebt gevonden op de PABO. Succes met het afmaken van je studie! 
haha daarom! maar kijk anders of je meeloopdagen/proefstuderen kan doen, dan krijg je een beter idee hoe de opleiding in elkaar zit en of het bij je past! en natuurlijk gewoon goed nadenken of je het de tijd/investering/geld etc waard vindt 
en dankjewel!
Ik was in Zoetermeer!
Mijn spierpijn is ook nog niet voorbij, mān armen zijn echt niet blij haha. En ik ben een goeie blauwe plek op mān dijbeen aan het ontwikkelen van de sleeplift.
Aah wat heb ik toch een hekel aan het schrijven van zelfreflecties! Moet dit altijd maken voor beoordelingen tijdens stages dus je zou denken dat je dit in jaar 4 wel onder de knie hebt. Maar nee, ik zit er nog net zoveel mee in de knoop als de eerste keer.
Ik ook! Oh wat grappig! Het was wel erg druk, maar ik had alleszins een roze muts aan 
Ik heb 2 blauwe knieƫn haha
Vooral als er een minimum word count aan verbonden zit
de horror.
Succes!
Ik heb vandaag vrij 
mijn laatste vrije dag was 2,5e week geleden dus ben er wel aan toe