Wat je even kwijt wil #15

Mooie tour door de omgeving!

Ik luister net dat interview met Joram van Klaveren en hoewel ik het wel bizar vind, vind ik hem wel doordacht klinken. Maar wat is die Thijs van den Brink toch weer vervelend met zijn suggestieve en veroordelende vragen.

1 like

Jaa echt zo erg! Wat een zootje en zo zonde :frowning:

Vandaag de eerste dag op mijn nieuwe werk. Hoop echt dat het leuk is

14 likes

Ik zie dat ik bij beide bijbaantjes loonheffing heb betaald door een fout van een van mijn bedrijfsleiders :angry: Ook net in een maand dat ik op vakantie ben geweest dus weinig uren heb gewerkt.

Mijn moeder is op vakantie maar de maatschappij waarmee ze vliegt heeft uitstel van betaling aangevraagd. Zo naar, het is dat ik haar gebeld had anders stond ze daar ineens op het vliegveld.

1 like

Ik was vanmorgen met mn leidinggevende aan t bellen en moest ff in mn agenda op mn mobiel kijken maar kon mn telefoon niet vinden dus na 5 minuten zoeken zonder resultaat zeg ik tegen mn leidinggevende; ik bel je zo terug, ik kan mn telefoon nergens vinden. Toen ik ophing drong t tot me door dat ik ermee aan t bellen was😂

34 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.