Is er iemand die 'verstand" heeft van arbeidscontracten? Ik struikel over twee dingen.
Ik ben altijd moe als ik ochtenddienst heb, dus ik dacht ga eens vroeg slapen. Ik sliep om 22;00 volgens mij en ben nog steeds moe nu
Bwah ben me nog niet beter gaan voelen. Ik haat dat halfje ziek zijn Maar niet ziek genoeg om thuis te blijven.
Na anderhalve week met aangetrouwde familie in IndonesiĆ« voel ik me nu een beetje ontheemd in Nederland. Mijn hoofd is nog in de chaos van Surabaya, maar mijn verstand weet gelukkig wel dat ik hier moet gaan werken :ā)
Als ik ziek ben voel ik me altijd schuldig tegenover mn werk. Maar als ik dan vakantie heb denk ik āso loooooonngg bitches!!ā Hehe
Dat gevoel vergeet ik nooit.
Ik had het alleen niet als ik random voor mijn wekker wakker werd.
Ik denk dat ik een gaatje heb in mijn kies, maar heb nog nooit een gaatje gehad. Durf echt niet naar de tandarts nu, maar ga toch maar een afspraak maken straksā¦
Komt goed! En daar aangeven dat je nog nooit een gaatje hebt gehad. <3
Ik heb een good hair day en ik meteen het gevoel dat mijn dag niet meer stuk kan. Lekker oppervlakkig, haha
Nee joh, geen sorry zeggen! Dat ik een beetje de weg kwijt ben kun jij niks aan doen 
Moest vanmorgen ook weer heel lang nadenken welke dag het was, maar het is quizdag! Vandaag ga ik hem niet vergeten.
Ik heb zojuist mijn (volle) flesje biosilk leeg aangetroffen in het badkamerkastje, is vannacht omgevallen en helemaal leeggelopen
ik heb er echt even om moeten huilen
Ben gister mān koptelefoontjes verloren en ik werd al naar bij het idee dat ik vandaag zonder muziek met de trein zou moeten gaan 
Dus heb net in alle haast een oude iPhone van mān vriend omgebouwd tot mp3 speler. Was echt een heel gedoe ivm apple ID blabla maar ik zit nu voldaan in de trein met muziek (heb nog maar 18% maar ok nailed it)
Voel me echt ff zo:

oeh wat ga jij doen? ik heb ook blonde krullen en wil ook de schaar erin. maar wat!! zie zoveel gave kapsels. maar mijn haar krult teveelā¦
Nee dat niet gelukkig. Uiteindelijk wel kunnen slapen haha
Ik had vorige week eind van de ochtend met een vriend afgesproken. Appte hij om 12u dat hij nog even verder ging slapen en we elkaar over 2u wel zagen. Ik vond het zo fucking chill, zelf ook nog mijn bed ingekropen. Deze vriendschap is echt op mān lijf geschreven.
Ik ben weer super verkouden en niet lekker dus ik heb me afgezonderd van mān collegaās en nu zit ik in een kantoortje met de deur dicht een beetje te internetten, het is hier ook super warm dus ik heb een privĆ© sauna 
Mijn docent, een klasgenootje en ik zijn net in de verkeerde buurtbus gestapt. Kwamen we uit in Udenhout!! Dus we zijn gaan liften en nu zitten we in een auto, haha
Ben eindelijk aan de beterende hand van mijn keelontsteking from hell. Werd tijd ook zeg.
Die jongen is net Rob Geus in zijn jonge jaren