Ja die is na 10 minuten nog niet opgenomen Dat duurt een uur of 4/6 (staat in je bijsluiter).
Jaaa, zij was het! Ik ken haar verder niet, eerste video die ik zag. Was een beetje flabbergasted
Heb je eigenlijk dingen opgeslagen in Nederland? Of echt alles weggedaan? En had je veel spullen voordat je ging verhuizen of leefde je al met weinig spullen? Lijkt me zo gek om mān hele hebben en houden in een paar koffers kwijt te kunnen.
22 december ging ik naar een festival met een vriendin van mij, ik had het voorgeschoten omdat zij op dat moment geen geld had en ze zou het 21 december overmaken. Uiteindelijk was ze het vergeten en zei ze later dat ik een tikkie moest sturen. Door drukte in mijn hoofd ben ik dat volledig vergeten, maaaaar nu denk ik er ineens aan. Het gaat om ā¬49,95 en inprincipe mis ik het geld niet echt. Is het raar om het zo laat nog terug te vragen?
Nee!
nee helemaal niet
Jaa ik heb altijd het āprobleemā dat ik moeite heb met geld terugvragen en ik ben altijd best gul, dus vandaar dat ik het niet helemaal terug durf te vragen of iets
Ik weet hoe belachelijk het klinkt trouwens hahaha
Kheb net in mn eentje een hele fuet worst opgevreten HAHA
Gewoon nog een keer tikkie met erbij āoh, bijna vergetenā.
Whaha ik dacht serieus āzoenen met een man met lange baardā
Je hebt helemaal gelijk⦠Ik ga het morgen terugvragen aan haar
Thanks girls!
We hebben een tijdje terug zoān houtvuur imitatie achtige kaars gekocht bij de action en eerst maakte ie amper geluid. Zitten we net tv te kijken begint dat ding opeens een soort scheetgeluiden te laten hahah. Mān moeder en ik schrokken ons dood en konden daarna alleen nog maar heel hard lachen
Ik duim voor ons
Same! Ik kan ook heel slecht tegen onduidelijkheid
Ik zal je pbāen waar ongeveer oh en ik hoor wss dinsdag meer
Ik liep vandaag met een bewoner op de gang (hele nette meneer) loopt er bewoonster langs zegt hij als ze langs is āja die, dat is de hoer van de schoolā.
Nou jongens ik voelde een blaasontsteking opkomen en dat is super kut want ik ga maandag op vakantie. Toen ben ik op internet gaat zoeken naar middeltjes om een beginnende blaasontsteking tegen te gaan. 1 theelepeltje baking soda in een warm glas water laten oplossen en opdrinken. HET WERKT!! Binnen een uur van mijn klachten af. #lifehack
Ik heb op een studio gereageerd en hoop echt dat ik een beetje kans maak, 26e verdieping is niet mis en ik weet al helemaal hoe ik ga inrichten
Hahahaha mn vader is best wel doof dus hij verstaat de helft niet. Ik zei net āik heb jeuk aan mijn vaginaā. En mijn vader hoorde wel dat ik iets zei maar niet wat dus hij knipoogt zo naar me.
Ahahahahaha
ik vind het zooo leuk dat het hier zo druk is en dat ik er weer ben, haha. ben helemaal blij
en lam