Wat je even kwijt wil #15

Ik wil graag mijn professionele netwerk in België uitbreiden ivm mijn aankomende verhuizing. Zijn er hier mensen uit België werkzaam in de communicatie sector? Als je me op LinkedIn zou willen toevoegen… graag! Als je een pm stuurt, stuur ik de link :slight_smile:

Ik ga woensdag met mijn werk naar de Efteling (was ons kerstpakket cadeau. Zelf uitgezocht want ik was degene die de kerstpakketten mocht bedenken) en ik heb er super veel zin in :blush:

21 likes

Op een laptop?

1 like

Ja?? Omg nu ga ik elke dag checken haha! Thanks :smile:

1 like

Mijn vriend en ik hadden een meningsverschil, wat nergens over ging, maar uiteindelijk hebben we dus ruzie en hij snapt mijn punt totaal niet, wil er niets een naar luisteren. Heb echt zin om een drupje sambal in zijn lenzenpotje te doen.

15 likes

Het wc papier is op :sob:

Ahh neee dat mag je echt niet denken! :frowning:
Je zei het precies goed, zij hebben een probleem met jouw lichaam terwijl ze daar helemaal geen enkele weet van hebben, plus geen drol mee te maken hebben.
Je bent prachtig! Laat zulke mafketels alsjeblieft niet in je hoofd zitten want dat is precies wat ze willen. Geef ze nou niet hun zin!
En als dat niet tot je door dringt ga ik je zaterdag net zo lang door elkaar schudden tot je het wel snapt.

5 likes

is juist super leuk

Haha fuck ik heb net iemand van het forum perongeluk een superlike gegeven op Tinder. Weet alleen even haar forumnaam niet meer.

35 likes

Ik had besloten om morgenvroeg (vandaag dus) baantjes te gaan zwemmen… ben ik ineens ongesteld en ik lig nog steeds wakker door die intense buikpijn. Nja dat zwemmen gaat dus niet door

1 like

Ik ben vroeg wakker dus ik kijk vanuit het raam naar de bloedmaan. :waxing_crescent_moon:

LOL, dit is niet oké.

8 likes

Hier -4. Ook niet oké

Ik zit inmiddels in de trein en het viel buiten best mee. Maar als je wakker wordt en -7 op je tel ziet, is het wel ff huilon.

Ik ga even irritant doen maar ga over 2 weken naar Praag, iemand tips?
We gaan sowieso al kattencafés doen haha maar vroeg me af of er zeker nog must see dingen zijn? We houden van natuur en dieren (lekker cliché) en ik eet vega (dus mss tips voor restaurants?).

Ik weet hoe vervelend dit soort posts zijn maar had vorig jaar tips voor Londen gevraagd en toch een paar pareltjes gevonden hierdoor zoals Skygarden bv! Thanks :inlove:

1 like

Dat komt doordat een heel klein beetje zonlicht toch nog op de maan terechtkomt. Dat licht wordt afgebogen door de atmosfeer van de aarde. Het rode en oranje licht hebben een langere golflengte dan bijvoorbeeld blauw licht, waardoor het rode licht wel op de maan belandt en de maan dus rood kleurt.

voorbeeld

Ik ben expres vroeg opgestaan op mijn vrije dag (om kwart over vijf) om de maansverduistering te zien. Iedereen verklaart me voor gek maar ik vond het zo mooi en bijzonder. Ik hou echt van de maan.

9 likes

ik had speciaal de wekker vroeg gezet voor de bloedmaan maar het was zo bewolkt dat ik niks kon zien :frowning_face: zo jammer. was ook wel voorspeld maar toch, had t wel graag gezien

Vond deze maan in elk geval wel interessanter dan die in juli/augustus (?) waarbij ik de halve avond naar boven heb staan kijken en er alleen een stijve nek aan overhield.

3 likes

Ik wil niet :sob:.
Mensen die geen moeite hebben met opstaan = waar ik altijd jaloers op zal zijn.

12 likes

Als je even zoekt op Praag in het Reizen/Vakantie topic vind je veel tips!

2 likes