Wat je even kwijt wil #15

Ik ben eigenlijk een avondmens. Maar nu ik al 1,5 jaar iedere ochtend om 06.00 opsta, gaat het vanzelf. Dus ik duim voor je.

Er is een heel groot speelgoedwarenhuis en Praag en als je daarheen gaat en met de roltrap naar beneden kan je een hele gave VR ervaring doen. Echt met lopen enzo erbij. Ben de naam kwijt, maar het was warenhuis heeft een Engelse naam en komt ook uit Engeland.

1 like

Ik was een half uur eerder opgestaan om eerder op werk te zijn. Door de NS ben ik niet eerder op werk maar heb ik wel 35 minuten mogen koukleumen :+1:

Oh die heeft nu ook nog vertraging. 45 minuten in -6. Ik wil niet meer.

Waarom de fuck is het -9?!? Wat is dit ik ga meer kleren aantrekken

8 likes

Lekker begin van de dag. De trein is te laat, waardoor de mensen van deze en de volgende trein nu allemaal in deze korte trein stappen. Sardientjes op de maandagochtend.

1 like

Her is het ‘maar’ -7. Hoe kan het 2 graden minder zijn bij jou haha

Zitten wij in dezelfde trein, want hier precies hetzelfde! Het is zo vol

Ja, maar die heeft geen cdlezer meer :frowning:

Hoe dieper je onze stad ingaat hoe onheilspellender en kouder.

Ik vind het trouwens niet als -9 of -7 voelen loop er nu doorheen maar gaat primaaa

1 like

Ik vond het ook meevallen! Maar moet zo nog fietsen en dat vind ik zooo erg

Iets te veel koffie gedronken op een lege maag dus zit nu met een semi-caffeinetrip in de trein en moet eigenlijk zo even een stations WC raadplegen maar dan kom ik te laat op m’n tentamen :open_mouth:

1 like

De maan heb ik even aan me voorbij laten gaan…
Een x aantal jaar geleden was hij ook Snachts, ikkon toen niet slapen en heb 5 uur lang maan zitten staren.

Die van vorig jaar heb jk geprobeerd te kijken maar die was niet zichtbaar.

Vond mijn warme bed nu even veel belangrijker :blush:

Ik kijk wel foto’s op Facebook

2 likes

Mijn zoontje gaat zometeen een dagje naar mijn ouders. Ik ga de hele dag slapen., ben gesloopt , heb t gevoel dat alle energie naar t vruchtje in mijn buik gaat.

Ben nu al intens gelukkig bij t idee dat ik straks weer mag slapen

Ughh zo vervelend! En normaal kan ik nog wel redelijk zitten.

Ik ging trouwens vanuit Hoorn :stuck_out_tongue: mocht je toevallig echt in dezelfde trein zitten

Je bericht is ineens weg, maar daar zat ik ook in! Super toevallig zeg!
Mijn aansluiting heeft nu ook vertraging :roll_eyes:

1 like

Ja, heel herkenbaar! (Hoe onze band nu is tenminste). Wij hadden vroeger ook wel veel ruzie en irritaties toen we pubers waren. Tegenwoordig hebben we dat niet meer, maar ik ben wel snel geïrriteerd en echt moe na een middagje met haar doorbrengen. Het stomste is dat zij juist heel graag vaak wil afspreken en ik me dan zo lullig voel :frowning:

Ja, ik wilde het even anders verwoorden. Maar wat toevallig dat je echt in dezelfde zat! Ik zit nu in die naar Nijmegen, want die gaat wel gewoon naar utrecht.

Kom je ook uit Hoorn?

Ja alles heeft vertraging, ik vraag me af of het gewoon toeval is? Wel vervelend want wilde vanavond optijd weg bij werk :grimacing:

Ja, ik woon in Hoorn! Jij ook?

En ik zag het inderdaad ook toen ik mn overstap aan het plannen was. Erg veel vertraging. Zou het met de kou te maken hebben?

Yes ik ook, ik neem altijd deze tijd de trein, dus nu ben ik benieuwd of ik je misschien vaker gezien heb!

1 like