Wat je even kwijt wil #15

Gezellig hoor, met de halve straat gezamenlijk ruiten staan krabben. Heb me nog nooit zo verbonden gevoeld met ze

15 likes

Jaa, ik vraag het me ook af haha. Neem wel alleen op maandag op dit tijdstip de trein.

Oh, wow! Dat is heftig, gaat het weer?

1 like

Ik zit in de bieb en hier hoest iemand zodanig dat ik er haast onpasselijk van wordt.

Ik kom net achter het bestaan van wasbare tampons. :eek:

De oven deed er vandaag heel lang over om warm te worden en mijn vriend denkt dat het vanwege de kou is?? Ik weet het niet hoor

Ik werd om 2:15 wakker door mijn vriend die zich omdraaide in bed toen voelde ik dat ik heel erg misselijk was. Tot 5:30 niet meer geslapen en misselijk gevoeld inc buikkrampen. En toen dacht ik weet je wat fuck it ik meld me gewoon ziek. Geen zin om weer ellendig rond te lopen op mn werk 8,5 uur.

Dus nu lig ik nog steeds misselijk in bed

1 like

Goed dat je je hebt ziek gemeld! Beterschap! Misselijk zijn is zo kut.

Ahw hoe lief is dat! Thanks!

1 like

Gelukkig, straks maar even je remmen controleren voor je weer op pad gaat.

Dat dacht ik ook inderdaad. Het is eigenlijk gewoon een lapje stof, dat rol je op, bind je een touwtje om en dat breng je in. En na gebruik wassen met baking soda. Ehhh…

4 likes

Oh leuk! Ik had dit najaar besloten me meer toe te leggen op winkels, aangezien er vaak wat mis gaat bij de verzending (ik pak de kaarsen goed in, maar ze gooien er soms zo hard mee dat ze toch gebroken toekomen en verzenden is ook veel te duur), maar wil er je gerust een sturen hoor! Stuur me maar een pb :blush:

1 like

Slaap je wel goed? Misschien adem je verkeerd oid in je slaap waardoor je lichaam niet uit kan rusten.

Ik heb op m’n buik geslapen met m’n armen gebogen onder me. Ik heb nu spierpijn :sweat_smile:

Als ik vanmiddag een muur in mijn slaapkamer verf, kan ik er dan vanavond weer slapen? Of hangt die verflucht er dan nog?

Ik heb weer eens impulsieve plannen

1 like

Heel fijn is het niet want de lucht blijft wel even hangen, maar als je het goed door kan laten luchten kan het best.

1 like

:heart:

Komt er op neer dat m’n hart een soort van half gebroken is
En het gaat niet goed met de gezondheid van een familielid
En met mezelf verder ook niet echt momenteel

1 like

Tenzij je verf op waterbasis hebt. Dan heb je geen last van een verflucht en het droogt ook wat sneller

1 like

Zojuist afscheid genomen van m’n meest verschrikkelijke cliënte everrrrr :raising_hand_woman:t4:‍♀ Byeeee

33 likes

Ik weet niet welke moderator ik hiervoor moet hebben maar bij veel topics staat ‘replies’ , ook topics waarin ik nog nooit of zelden heb gekeken dus daar staat dan ook een groot aantal achter. En die meldingen krijg ik dus de hele tijd. @Nescio @Lula @Mhysa ?