Wat je even kwijt wil #15

Wel onwijs fijn dat je er nog op tijd achter kwam!! Heel veel succes!

Succes!

Menstruatie

Ik heb het laatste jaar zoveel pijn als ik een tampon in breng zelfs bij die mini tampons. Ik ga ook dood van de pijn als ik hem er uit moet halen, terwijl ik wel vrij veel bloedverlies heb en bij de seks heb ik nooit pijn.

Ik word helemaal gek van mijn maag. Dan gaat het weer een paar weken prima, en zo ineens weer enorme dyspepsie-klachten met constant hongergevoel. Omeprazol zou hier niet voor helpen zei de huisarts, dus dat neem ik ook niet meer maar ik heb de indruk dat het ook niet vanzelf over gaat nu. Als ik nou eens wist wat mijn maag zo triggertā€¦

Ik heb dit altijd gehad, nooit tampons kunnen verdragen. Niet met inbrengen, niet met inhouden en niet met eruit halen. Verder nooit ergens last van. Zou graag eens willen weten wat dit is

Ja inderdaad! Geluk bij een ongeluk haha. En @Luna111 dankjewel!

Nee, alleen paar keer bij de huisarts. Mijn ontlasting wordt nu alweer onderzocht. Het is ook niet continue, dat maakt het denk ik zo lastig. Zelf denk ik namelijk dat stress er erg veel invloed op heeft.

De lamp van mijn aquarium is kapot en nu vind ik het zielig dat mijn visje in het donker zit.

6 likes

Huh ja dacht dat ze hier ook zat! Heb wel contact met dr op instagram, kan het vragen?

Heeel spannend! Succes, you can do this.
Wil je vertellen voor welke functie?

1 like

Ik ben vandaag vrij en heb al vet veel dingen kunnen doen.

(Die ik eigenlijk allemaal gister moest doen maar wegens overmatig alcohol misbruik niet hebben kunnen doen :woman_facepalming:)

Wow, wat een mazzel dat je er dan toch nog op tijd achter bent gekomen. Ik hoop ook voor je dat je het haalt, heel veel succes!

Dat zou misschien wel kunnen inderdaad! Dan toch maar eens gaan kijken voor zoā€™n cup.

Top. Dan ga ik van de week even langs als ik in de buurt ben. Thanks!

Misschien is het tijd om mijn kerstlampjes weg te halen, maar ik vind ze zo gezellig.

5 likes

Zijn er hier mensen die melatonine slikken? Ik heb het vandaag gekocht maar ik raakte zo in de war met de dosering. Ik heb nu pilletjes van 2 mg (want 1+1 gratis). Maar ik lees zulke tegenstrijdige berichten. De pilletjes van kruidvat zijn 0.05 gram per stuk en daar staat op dat je niet meer dan 1mg per dag mag slikken. Maar waarom bestaan er dan 2mg en 5mg pilletjes? En word ik nu nooit meer wakker als ik vanavond 2mg slik?

Ohja ik heb wel eens 1mg geslikt, vond ik net niet helemaal chill dus vandaar dat ik 2mg heb nu.

Het is bij bejaarden geregistreerd als geneesmiddel (omdat die soms minder melatonine aanmaken) met dubieuze werkzaamheid, daar is de standaard dosering 2mg 2 uur voor het slapen gaan, dus dat zou ik proberen denk ik.

1 like

Maar die van kruidvat zijn 0.05 per stuk? Er stond 500 stuks = 25 gram op het potje. Of heb jij dan weer andere? Ik ben dus ook bang dat het nu te veel is maar omdat die van 1mg net niet lekker werkten. Maar misschien ga ik die van kruidvat nog wel kopen dan.

Amsterdam? :grin:

Ik slik 15 mg per dag. Dus je word zeker nog wakker van 2 mg