Wat je even kwijt wil #15

Vanmiddag controle in het ziekenhuis gehad. Was allemaal goed. Maar wat een stress levert dat me op zeg. Ben kei kapot.

Ik word daar ook geen leuker persoon van (vandaag op werk… morgen de kinderen maar extra veel liefde geven)

En ja déjà vu, dit postte ik al vaker…

15 likes

Dat snap ik wel, is ook niet niks om hierover een update te krijgen! Gelukkig heb je goed nieuws gekregen en hopelijk heb je vandaag niet meer zoveel te doen zodat je lekker rustig aan kan doen!

1 like

Ja is ook wel. Ben ook niet meer terug gegaan naar t werk, lig nu lekker in bed. Zometeen naar de fysio en eten kopen. Meer doe ik niet vandaag :sweat_smile:

2 likes

Ik knoopte net een gesprekje aan met de caissière over leeftijden en id vragen bij alcohol. Een beetje een wat oudere caissière met een plat accent, voor de beeldvorming.
Zegt ze: ‘ja der kwam laatst een jochie an, zeg ie dat ie 25 is!! Ik zeg je heb zon melkmuil, da ken nooit’. Hahaha moest zo hard lachen, melkmuil ook echt. Ik zag echt zo’n stoer 16 jarig jochie voor me dat MELKMUIL genoemd werd door de 60 jarige caissière, fantastisch.

43 likes

Held ik had je willen daten!

1 like

Omg de hel gaat beginnen

9 likes

Altijd als ik tentamens heb, is er wel iets met het ov. Nog meer spanning op een dag haha.

2 likes

Toen reed ik nog niet met de trein maar dit is wel een goed uitgangspunt inderdaad. Afgelopen week was er ook een trein kapot tussen Alkmaar en Heiloo en daar ligt maar een enkelvoudig spoor dus toen was ook alles naar de tering vanaf Alkmaar (mijn begin-station).
Uiteindelijk kwam dat ook goed dus we gaan het zien morgen

1 like

Omg die dag was zo verschrikkelijk. Ik werkte toen nog bij een ah to go op een station. Heel het station stond vol met mensen die niet naar huis konden.

2 likes

Dit weer komt mij echt goed uit. Heb morgen een groepsbezichtiging en het zou chill zijn als de eerste 3 kandidaten niet kunnen komen door het weer :joy:

42 likes

Ik wil even klagen hoor over hoe kut het leven soms is. Enige lichtpuntje van de dag is dat ik eindelijk na een week weer wasmiddel heb en dat ik mijn lievelingsdekentje kan uitwassen (want op de 1 of andere manier stinkt dat ding naar kattenpis maar ze heeft er niet overheen gepist).

4 likes

Klopt. Vroeger maakte ik me er heel druk om, nu niet meer.

Hahahaha jouw verhaal over hoe mensen reageren ook :joy:

1 like

Oh man dat soort mensen, wat denk je nou zelf haha. Ik zou gek worden als ik jouw werk had.

2 likes

Omg eindelijk
Ik had een nummer in mn playlist waarvan het eerste stukje me zo erg deed denken aan een ander nummer. Was ervan overtuigd dat dat andere nummer van Lianne la Havas was, dus duizend keer haar discography afgegaan. Staat het nummer wat ik zocht ineens in mn Discover Weekly! Zo satisfying dit

Ene nummer

Andere nummer
4 likes

:pensive: sterkte!!

1 like

Dankjewel :heart: Ik probeer afleiding te zoeken op internet… Werkt redelijk.

Toen besloot ik maar een dagje thuis te werken. Even kijken of ik morgen weer lekker vroeg ga zodat ik op tijd voor de spits weg kan.

1 like

Haha Omg ja die dag. Ik vond her uiteindelijk heel gezellig, ben met een vriendin die hetzelfde probleem had naar een restaurant gegaan, daar gegeten, hapjes gehaald voor ik de auto en uiteindelijk door haar vriend opgehaald, was super leuk :smiling_face_with_three_hearts::crazy_face:

2 likes

Ik krijg vaker die ns meldingen als er slecht weer is voorspeld. Vaak is er niks aan de hand omdat het weer dan ineens meevalt. Gewoon optijd je reis plannen dan komt het vast goed.

4 likes

Hahahhaa ik geloof het meteen. Ik doe oa de klachten van consumenten bij de Hema en omg, wat mensen allemaal opsturen / over klagen / opmerken.

1 like