Wat je even kwijt wil #15

Soms ben ik echt een sukkel. Onze tandartsafspraak (we gaan altijd samen), heb ik al 2 keer verplaatst. Nu weer, maar bedenk me net dat we op vakantie zijn :expressionless:.

En @Boommm @Luna111 @Candace

Ik heb t gehaald hoor!!! Gelukkig haha

37 likes

Ze zei al een tijdje dat ze na Secret Santa weg zou gaan, maar ik weet niet precies waarom.

Ik ben net klaar met werken en ik ga nu lekker de stad in. Vanochtend had ik zo geen zin in deze dag maar nu de zon schijnt ben ik best vrolijk :smile:

5 likes

Weer lekker thuis na mijn reis naar India, Heel Holland bakt en Wie is de Mol terugkijken :grin:

15 likes

@OhMyGosh welkom terug! How heb je het gehad?

1 like

Dank je! Dit was denk ik wel de mooiste reis tot nu toe, wat een ervaring. Het was vooral ook heel bijzonder om het samen met mijn vader en broer mee te maken. Mijn zus kwam ons als verrassing ophalen van het vliegveld en ik was gewoon heel gelukkig gisteravond.

9 likes

Ik word soms echt zo ongelukkig van het gedrag van mijn manager. Ze heeft hele positieve kanten, maar ik vind de negatieve zo moeilijk om mee om te gaan. Ik heb extra taken die buiten onze afdeling liggen en die vragen de laatste maanden en komende maanden meer tijd dan normaal. Had al een voorgevoel dat ze hier niet zo lekker op zou reageren. Dus zocht naar een moment en manier om dit te vertellen. Heeft ze inmiddels al van hogerhand een mail daarover. Ok, was idd fijner als ik dit eerst zelf had aangegeven. Maar ze doet hier nu zo moeilijk over, is heel kortaf naar mij etc. Het is gewoon onredelijk, want het zijn belangrijke taken die moeten gebeuren en niet door iemand anders uitgevoerd kunnen worden. Haar mening is daarom niet echt relevant en juist dat lijkt hetgene dat ze lastig kan accepteren (omdat ze wat betreft al mijn andere taken mijn manager is en dus wel zeggenschap heeft).

Ik probeer het gedrag te negeren, maar dat is zo lastig als je meestal wel direct samen moet werken. Dit is ook niet de 1e x en eerlijk gezegd ben ik haar onredelijke buien naar mij toe gewoon meer dan zat

1 like

Ah nee :frowning: naar zeg. En alles bij elkaar is het veel dan! Heb je iemand km je heen waar je heen kunt? Voor afleiding of gewoon kletsen?
Knuffel <3

Voor de liefhebbers, lonely planets zijn in de aanbieding (45% korting) via hun eigen site!

4 likes

Vanmiddag controle in het ziekenhuis gehad. Was allemaal goed. Maar wat een stress levert dat me op zeg. Ben kei kapot.

Ik word daar ook geen leuker persoon van (vandaag op werk… morgen de kinderen maar extra veel liefde geven)

En ja déjà vu, dit postte ik al vaker…

15 likes

Dat snap ik wel, is ook niet niks om hierover een update te krijgen! Gelukkig heb je goed nieuws gekregen en hopelijk heb je vandaag niet meer zoveel te doen zodat je lekker rustig aan kan doen!

1 like

Ja is ook wel. Ben ook niet meer terug gegaan naar t werk, lig nu lekker in bed. Zometeen naar de fysio en eten kopen. Meer doe ik niet vandaag :sweat_smile:

2 likes

Ik knoopte net een gesprekje aan met de caissière over leeftijden en id vragen bij alcohol. Een beetje een wat oudere caissière met een plat accent, voor de beeldvorming.
Zegt ze: ‘ja der kwam laatst een jochie an, zeg ie dat ie 25 is!! Ik zeg je heb zon melkmuil, da ken nooit’. Hahaha moest zo hard lachen, melkmuil ook echt. Ik zag echt zo’n stoer 16 jarig jochie voor me dat MELKMUIL genoemd werd door de 60 jarige caissière, fantastisch.

43 likes

Held ik had je willen daten!

1 like

Omg de hel gaat beginnen

9 likes

Altijd als ik tentamens heb, is er wel iets met het ov. Nog meer spanning op een dag haha.

2 likes

Toen reed ik nog niet met de trein maar dit is wel een goed uitgangspunt inderdaad. Afgelopen week was er ook een trein kapot tussen Alkmaar en Heiloo en daar ligt maar een enkelvoudig spoor dus toen was ook alles naar de tering vanaf Alkmaar (mijn begin-station).
Uiteindelijk kwam dat ook goed dus we gaan het zien morgen

1 like

Omg die dag was zo verschrikkelijk. Ik werkte toen nog bij een ah to go op een station. Heel het station stond vol met mensen die niet naar huis konden.

2 likes

Dit weer komt mij echt goed uit. Heb morgen een groepsbezichtiging en het zou chill zijn als de eerste 3 kandidaten niet kunnen komen door het weer :joy:

42 likes