Wat je even kwijt wil #15

Ik moest opeens denken aan hoe ik als 11 jarige m’n moeder overtuigd had om een kat te nemen (dit had ik op tv gezien in een serie met Charlie Sheen geloof ik, maar het werkte wel:p)

Ik hield m’n hand een beetje laag en zei iets als ‘dit is ik wil een kat, en dit (houd andere hand veeel hoger) is IK HEB EEN KAT NODIG’.
En zo ging ik even door met het verschil tussen willen en nodig hebben demonstreren en kreeg ik uiteindelijk m’n kat, want ja ik had 'm echt nodig.

16 likes

Dat heb je natiurlijk gelijk gedaan! Hulpvaardig als je bent. :rofl:

Jaaa!! Al zeurde ik wel al jaren om een kat, maar dit gaf geloof ik wel de doorslag:p

Zag trouwens in een ander topic dat je zus ook een hondje heeft (dat was jij toch? Met dat hondje in een dekentje gerold?), misschien kan je in de strijd gooien dat je wel weet wat je te wachten staat.

1 like

Klinkt als een hoge slagingskans :sunglasses:

1 like

@Madrid succes met je sollicitatie (voorbereiden), ik mag morgen ook. Dit is het 2e gesprek en ben best zenuwachtig terwijl het wel meeviel voor het 1e gesprek. Maar ik hoop echt dat ik daar aangenomen word want de secundaire arbeidsvoorwaarden zijn veel beter dan bij mijn voormalige werkgever.

Fingers crossed voor ons allebei!

2 likes

Ook ik ben nu al bang ben voor alle “sneeuw paniek” op de weg morgen. Een paar vlokken sneeuw en Nederland staat vast. Ze geven nu al code geel af voor hoogstens 2 cm, best triest eigenlijk toch?

2 likes

Ahhh ik had vandaag mijn laatste tentamen en zou morgen moeten werken bij mijn bijbaan maar ik mag thuis werken dus nu kan ik uitslapen en in bed chillen en uitrusten yes.

1 like

Hmmm, maar ze zullen de hond vast gaan missen nu je zus weg gaat. Je doet je ouders eigenlijk een plezier door er eentje in huis te halen.

1 like

Ik heb net lekker iemand op Tinder gerapporteerd die een foto had bij dat Holocaust monument in Berlijn, terwijl het helemaal niet zooo’n erge foto was. Die jongen maakte een selfie en op de achtergrond stond iemand die :ok_woman:‍♀ deed met een blij gezicht dus. Vond ik erg genoeg haha doe normaal.

5 likes

Ahh die dag.

Ik zou op vakantie en vliegen vanaf Eindhoven.

Ik kwam niet verder dan Utrecht.

Was top vakantie.

8 likes

Ik viel gisteren rond 21u in slaap en had m’n wekker rond 8u gezet, maar ik ben net om 18u wakker geworden :frowning_face:.

Ik was van plan om vandaag goed te genieten van een vrij dagje, nu voelt het zo verspild.

1 like

Wo, das niet normaal :open_mouth:

Jeetje, had je het nodig? Hoe voel je je nu?

Ik werd rond 1u vannacht wakker en heb toen snel m’n was uitgehangen (want die was ik dus vergeten). En ik heb m’n wekker gehoord (vaag in de verte, haha), maar ben niet echt wakker geworden.

1 like

Op zich vind ik het niet nodig om als een kind op bezoek is bij elk ding dat hij/zij uit een speelgoedkist pakt vraagt of er gespeeld mee mag worden. Dat vind ik wel logisch als een kindje op bezoek is. Maar ik vind het dan ook logisch om er netjes mee om te gaan en het op te ruimen voor vertrek. Speelde jouw kind niet met haar kind? Want dan zou ik zeggen voordat ze de deur uitgaan ‘kom gaan we even met zijn allen opruimen’.
Ik vind dat wel lastig hoor, soms doen mijn neefjes/nichtjes ook dingen dat ik denk van ok wtf, waarom wordt er niks van gezegd. Ik zeg er dan soms wel wat van. En tegen het zoontje van een vriendin heb ik ook wel een keer iets gezegd, maar eigenlijk is dat dan niet mijn taak he. Maar vind het zo lastig om dat slechte gedrag dan te negeren als die ouders er ook niks mee doen… Hoe meer mensen met kinderen om me heen, hoe meer dat op mijn lippen bijten wordt :stuck_out_tongue:

Blijkbaar? Ik weet niet, ik voelde me wel heel moe, maar niet zó extreem. Ik voel me nu wel goed, maar wel wat gaar, zoals je altijd wel hebt als je te lang slaapt. Ik vind het vooral zonde van m’n vrije dag. En ik ben bang dat m’n ritme weer om zeep is.

1 like

Ik ben zo geirriteerd op mijn leidinggevende. Ik heb hem 19 december gevraagd om een ruiling tussen mij en een collega voor as donderdag in het systeem te zetten. En hij heeft dit gewoon nog niet gedaan??? Hij is namelijk in die tijd 2 x op vakantie geweest en zei mn mail wel gelezen te hebben maar nog geen tijd ervoor gehad.

Die vrouw met wie ik ruil zal wel niet eens meer weten dat we zouden ruilen. En ik wil wel echt dat die ruiling doorgaat want ik heb 2 vrije dagen nodig per week.

Oh ja hoor. Nu kijk ik en is het wel aangepast

5 likes

Ik weet het niet meer zeker. Maar kwamen ze nu WEL of NIET langs Heerlen? :rofl:

5 likes

Knuffel :heart:

1 like