Wat je even kwijt wil #15

Ohh ik heb ZO lekker geslapen! Slaap al maanden slecht, kan moeilijk in slaap komen, word vaak wakker en kan dan weer niet in slaap komen en slaap zo eigenlijk alleen een acceptabel aantal uren als er geen wekker gaat. Dus ik zat afgelopen week wanhopig bij de huisarts en heb pillen gekregen waar je beter niet mee kunt beginnen als je vroeg op moet dus vannacht voor het eerst geprobeerd. Wat een hemel! Heb gewoon elf uur aan een stuk door supervast geslapen, een keer wakker geworden van een blaffende hond en meteen weer ingeslapen. Voel me super uitgerust en helemaal klaar voor dag!
Ik heb voor twee weken meegekregen dus hopelijk ben ik goed geconditioneerd tegen die tijd en slaap ik ook zonder als een roosje.

19 likes

Ik heb gesoliciteerd voor een andere baan en dat voelt echt sneaky naar mijn huidige baan en collega’s. Zou het het liefst met iemand bespreken maar ik weet dat ik dat echt niet moet doen

3 likes

Ik heb deze met een iets hogere hak ik het bruin! Ik kan je vanmiddag wel even een foto sturen.

1 like

Heel lief, dank je wel

Herkenbaar. Ben heel erg klaar met mijn huidige baan, maar ik heb net een vast contract en ik krijg juist allerlei mogelijkheden die eigenlijk heel mooi zijn. Maar iedereen daar denkt dat ik er super veel zin in heb.

Ik heb zin om vanmiddag te gaan shoppen voor handdoeken en een waterkoker en dat soort dingen.
Ik ben alleen al een uur aan het bedenken welke kleur handdoeken ik zal nemen. :sweat_smile: het gaat om frraking handdoeken, boeiend hahaha

4 likes

Ik heb regelmatig FOMO bij dingen waar ik niet eens heen wil. Zo hou ik mijzelf wel lekker bezig met vervelend voelen.

Ik las ook dat hij hartproblemen kreeg vlak nadat buddy was overleden :cry: letterlijk een gebroken hart :broken_heart::broken_heart::broken_heart:

Als ik ongesteld ben moet ik ineens heel veel, maar dat is moeilijk te forceren :stuck_out_tongue:

Ik heb gisteren m’n laatste pil geslikt :smirk:

1 like

Dat vond ik zo lastig aan inrichten! Je moet zo veel keuzen maken, ik werd helemaal gek. Uit Eindelijk is het vast wel mooi. Wil je je badkamer een thema geven?

1 like

Oke help. Noisecancelling koptelefoon.

• Bose Quietcomfort 35 II
  • Sony WH-1000XM3

0 stemmers

Als iemand nog een leuke serie zoekt om te bingen dit weekend: Sex Education op Netflix. Britse highschool serie met humor, en gewoon lekker low-effort genieten.

5 likes

Ik heb recent het contact met een soort oude vlam (makkelijkste manier om het te omschrijven) weer opgepakt, na heel lang twijfelen, omdat ik hoorde dat hij naar Nieuw-Zeeland zou verhuizen (anders had ik het ook gedaan, maar dit was de trigger om er vaart achter te zetten). We hebben een paar hele mooie dagen gehad, en ik ga hem nog zien voordat hij weggaat, maar het leek er een tijdje op dat het misschien niet door zou gaan omdat ze zijn contract maar niet opstuurden. Nu heb ik dus net gehoord dat ze hem eindelijk bevestiging gestuurd hebben en dat hij gaat zodra zijn visa goedgekeurd is. En ik ben er eigenlijk echt kapot van. Ik hoopte stiekem blijkbaar toch heel erg dat het niet door zou gaan en hij gewoon zou blijven. Ondanks dat dat echt kut van mij zou zijn, want voor zijn carrière is dit gewoon nodig en hij wil dit doen enzo (hij wilde het alleen eigenlijk niet in Nieuw-Zeeland doen, maar dat was nu even de enige optie). Maar ik vind het zo kut dat hij nu echt gaat. Ik blijf het gevoel houden dat we elkaars ‘ware liefde’ zijn (bleh, ik weet niet of ik daar echt in geloof, maar zo voelt het wel), maar de timing is gewoon altijd verkeerd (eerst had hij een vriendin, toen ik een vriend en nu dit). En het voelt zo zo zo kut dat hij nu voor minstens drie jaar naar de andere kant van de wereld gaat.

1 like

Ik moet zo naar een verjaardag maar heb geen zin. Ben ongesteld en er komen allemaal mensen waar ik geen zin in heb. :pensive: Waarom heb ik ook alweer ja gezegd?

Nicht/oppas/betaal conundrum update. Ze appt nu: ‘Qua betalen begrijp ik, maakt het wat minder diffuus idd. Moet alleen wel zeggen dat ik er voor vandaag niet op gerekend had. Is het ok dat we je nu voor het uurtje slapen betalen en vanaf de volgende keer gewoon 10 per uur?’.

Que??? :face_with_raised_eyebrow: Het gaat om 30 euro totaal? Waarom alleen voor dat slaapuurtje.

1 like

Ja je hebt ook gelijk. Spring straks even op de fiets naar de grote rode elektronicawinkel.

1 like

Ja lijkt me echt verschrikkelijk! Ik heb zelf ook twee hondjes die elkaars beste vrienden zijn dus dat is ook wel een angst van mij :see_no_evil:

1 like

Net een discussie met mijn vriend omdat hij een pakketje moet ophalen bij de Bruna en hij er geen zin in heeft. We wonen er echt 7 minuutjes vanaf. De hoofdreden hiervoor was dat hij dan een broek aan moet trekken en schoenen. De horror man, de horror, ik voel met je mee. :joy: hij wou me zelfs omkopen zodat ik zou gaan haha

5 likes

Nee.

2 likes