@Prikkelbaar @Candace @Bertie Heb het geval even uitgebreid met mn moeder besproken. Die wist het ook even niet maar na even praten kwam ze tot de volgende conclusie: het is raar, dat staat buiten kijf. Maar ik heb het zelf ook te ver laten komen door twee jaar gratis op te passen. Als dat uurtje er niet bij was gekomen had ik ook geen geld gewild dus waarom dan nu wel ineens voor drie uur ipv een.
Ja daar kan ik wel inkomen. Maar het gaat me gewoon niet zo zeer om het geld maar om het idee. Ik vind het heel vervelend dat er zo van me geprofiteerd wordt en waarom zij niet gewoon denkt: oke het was leuk zolang het duurde maar nu ga ik gewoon betalen, klaar. Dus ik ga maar akkoord voor deze keer en volgende keren gewoon niet meer. Mn moeder zei ook: zij staat voor lul voor 20 euro, jij niet. En dat is ook waar.
@flwhrs @anon44204370 @Rapunzel Ik denk inderdaad ook dat ze me dan niet meer gaat vragen maar so be it. Ik houd de eer aan mezelf door vandaag wel te gaan maar ze is wel echt in mijn achting gedaald.
@Nidorina Ze hebben echt geld genoeg, dat weet ik.
Thanks voor al jullie reacties tho!
Wist echt even niet wat ik er mee aan moest. Moet er ook van huilen pfffff

. Of lezen. Of koken. Of gezond leven.