Wat je even kwijt wil #15

hmmmm ik krijg nu neigingen om mn zoon te overhoren maar of ie daarop zit te wachten?

12 likes

Die dacht echt niet verder dan zijn piemel… eh neus.

1 like

Doen! Ik zat er trouwens ook niet op te wachten vroeger haha maar tja.

1 like

True, daarom snap ik ook nooit losse scharrels die vragen “ben je aan de pil?” Eh als ik ja zeg, ga je er dan zomaar vanuit dat dat goed gaat? (En dan nog niet gesproken over soa’s waarvan ze het bestaan lijken te vergeten). Dat zou inderdaad anders mogen. Maar dan blijf ik toch wel bij met dat jij met “de ellende” zit en zo’n man er veel verder vanaf staat. Zij dragen het risico toch op een heel andere/mindere manier. Ook al zou de baby 50% uit hun genen bestaan.

1 like

Wow nu willen ze mijn vriend nog het dubbele gaan betalen bij zijn oude bedrijf als hij nog een extra twee weken langer blijft doorwerken, echt te awesome dit :joy:

11 likes

Wat voor thema wil je? Ik weet wel leuke maar die hebben allemaal een wat enger/horror achtig thema

Ik ben voor het eerst brood aan het bakken! Met olijven en zongedroogde tomaat en ik hoop zo dat het lukt. Ik was begonnen met een recept waarvan ik dacht dat het niet zo lang hoefde te rijzen, en toen ik begonnen was zag ik ineens 10 uur rijzen staan. Ben geswitcht naar een ander recept met 2 uur rijstijd, daar zat meer gist in dus dat heb ik erbij gedaan, maar ook een stuk minder zout (en dat zat er dus al doorheen) dus ik hoop dat het lukt allemaal. De eerste rijs is in ieder geval goed gegaan :grin:

12 likes

Biecht. Mijn man is in charge van mijn pil, omdat ik een warhoofd ben op dat gebied. Elke avond voor het slapen ligt hij klaar naast mijn kopje thee. Sterker nog, bij onze bruiloft en nu met onze vakantie zegt hij ook tegen me: ‘Je kan overwegen nu door te slikken dan heb je je stopweek dan en dan en niet tijdens de vakantie’:joy:

95 likes

Omg goals

1 like

Ah dat is fijn! Hoop trouwens voor je dat je je sowieso binnenkort wat beter voelt en bij een voor jou prettige methode uitkomt zonder al te veel kwaaltjes en gedoe.

Ja misschien is het voor jongeren van nu andres? Maar ik zei ook tegen m’n vriend “heeft je moeder of zusje nooit de pil geslikt dan?” en dat wist 'ie ook niet, is bij hem thuis echt niet iets waar over gepraat wordt. Terwijl dat in mijn gezin wel zo is, ook met m’n vader en broertje er bij. M’n broertje klaagde als puber wel eensdat 'ie teveel mee moest praten over menstruaties enzo (we waren vaak samen met mijn tante, moeder, nichtje en hij, dus hij was dan wel in de minderheid als niet-menstruerend mens), maar volgens mij vond hij dat ook niet echt erg. En denk dat het van meerwaarde is dat hij het redelijk goed begrijpt, doordat we er in mijn gezin open over waren.

In dit kader, ik las pas geleden ook op twitter weer ergens dat er op een school “menstruatieles” aan groep 7 en 8 gegeven werd, en dat de jongesn verplicht moesten buiten spelen ondertussen. Vond dat ook zo stom.

1 like

Ahhh willen jullie allemaal duimen. Ik heb een stuk opnieuw ingeleverd waar ik een 5 voor had en als ik nu weer een onvoldoende heb ben ik echt de sjaak big time. :crossed_fingers::crossed_fingers::crossed_fingers:

22 likes

Hahaha ik ook! En mn zus op die badboiii met die piercing door z’n wenkbrauw.
Ik heb dr cd van 5ive! Trouwens in mijn auto en ga daar bijna elke dag heel lekker op van en naar werk.

1 like

Ik ben al een uur klaar met deze werkdag. Echt geen zin meer. Maar ik moet dus nog tot 5. En ik dacht hoe kan het nou dat ik er zo klaar mee ben? Dat heb ik nooit zo erg. Bedacht ik me net dat ik gister ook op het werk was voor een training, terwijl ik normaal vrij ben op donderdag. Verklaring gevonden

1 like

Ja! Heb dus een extra kans gekregen olĂŠ

3 likes

Kennelijk is jackfruit rendang een ding. En ik heb ook wel eens tempeh rendang gegeten.

1 like

Het is teleurstellend weinig kan ik je vertellen haha

1 like

Ik heb twee nieuwe gezichtscrèmes gekocht en ook een scrub voor m’n gezicht. Heb net meteen gescrubd en de crèmes (allebei over elkaar heen :nerd_face:) opgedaan en heb eindelijk weer een zacht, schilferloos gezicht :cheer:

5 likes

Nog maar 2 uurtjes you can do ittttt :biggrin: Dat is maar 4 x een half uur

1 like

En ik heb nog een kwartier pauze :sunglasses:

Yelle :heart_eyes:

1 like