Wel knap, ik zou allang ontmaskerd zijn door die naamvallen
Geweldig leuk personeelsfeest gehad, ik hou van mijn collega’s
Het beste moment is wel wanneer je moe op de bank ligt, en heel erg op kijkt tegen het afhalen van je makeup, maar dat je je dan realiseert dat er vandaag geen makeup is om af te halen (omdat je de hele dag al lui was en niks hebt gedaan), en je alleen tanden hoeft te poetsen voor je kan gaan slapen
Dat zetten ze onder bijna iedere brief haha. Zelfs in brieven naar gemeenten waarin ze aangeven dat er bepaalde gegevens aangeleverd moeten worden. Puntje bij paaltje: ze dreigen maar doen geen flikker, die gegevens werden vaak 4 maanden te laat doorgegeven aan ze en we kregen alleen een herinnering. Uiteraard met die zin erin.
Ahh ze hebben Julen gevonden
Wat fijn!!!
Ja, ondanks wel verwacht, moest ik toch even een traantje laten (ook emotioneel wegens andere dingen)
Ehhhhhh yes. Vanavond met de collega gezoend waar ik al sinds dag één een oogje op had. Olé.
Ik lig alweeeeer wakker en heb zoooo zin in een kroket
Ja ik ook, zo klein nog
Ik denk dat ik nu echt gewend ben aan mijn werk ritme, ben nu zelfs in het weekend om 7uur wakker!
Mijn vriend is echt altijd voor 8:00 wakker, en ik normaal nooit. Nu ben ik al een uur wakker en slaapt hij nog, maar ik moet heeeel nodig plassen, maar zodra ik uit bed ga wordt hij wakker en valt ie niet meer in slaap.
Gun ik hem zijn slaap, of mezelf een lege blaas…
Ik heb een opkomende pukkel op m’n ooglid. Hij trekt bij elke knipper, superirritant, ga weg. En ik ga zo weer bruidsjurken passen!
Jammer van de pukkel, maar veel plezier bij het bruidsjurken passen!
Zeker geluk dat de schade mee lijkt te vallen. Benieuwd hoe je je vandaag voelt! Ik zou me er trouwens wel voor hard maken dat degene die daar over gaat de schoonmaakster hier op aanspreekt want ongelukken wil niemand!
Hahaha cool. Ik werk op de ndsm werf, vandaar dat ik de pont pak
Wil ik ook weten!
Scotch en Soda gaat eigenlijk altijd maar tot 50%. Ik weet alleen niet hoe het met de outlet winkels jn bijv. batavia zit.
Ik zag toevallig wel dat op de website van Otrium scotch en soda voor minder wordt verkocht! Dat is een website a la Zalando lounge. Alleen zitten daar ook ook iets oudere collecties tussen.
Hmm ben nog even een rondje webshops aan t doen en zie bij de Bijenkorf wel enkele items met 70%… dus nog wel de moeite waard om nog even te zoeken!
Op de scotch site zelf heb ik het nog nooit gezien dat ze meer dan 50% afprijzen.
Ik bestel Scotch en Soda het liefst bij andere webshops (Zalando, Bijenkorf etc.) dan hun eigen site, want bij hen moet je de retourkosten zelf betalen of in de winkel terugbrengen.
Meestal zoek ik het itemnummer en ga ik op Google zoeken naar de goedkoopste verkoper haha. Geloof dat er al een aantal zijn diw goede korting hebben!