Wat je even kwijt wil #15

Ik heb twee nieuwe gezichtscrèmes gekocht en ook een scrub voor m’n gezicht. Heb net meteen gescrubd en de crèmes (allebei over elkaar heen :nerd_face:) opgedaan en heb eindelijk weer een zacht, schilferloos gezicht :cheer:

5 likes

Nog maar 2 uurtjes you can do ittttt :biggrin: Dat is maar 4 x een half uur

1 like

En ik heb nog een kwartier pauze :sunglasses:

Yelle :heart_eyes:

1 like

Allemaal lekkere dingen qua eten ziet en het allemaal wil opeten. Maar geen zin hebt om het te maken. Ik wil een kok in huis!

2 likes

Weet ik niet maar ik zag hem gisterochtend in Utrecht :woman_student:t2:

Edit: ja, TI dus haha

1 like

Ja misschien was ik wel wat bevooroordeeld nu door het forum en let ik er ook meer op hoor haha. Maar zoals miss Montreal is gewoon lekker vrolijk en chill op podium zonder al dat ‘Kijk mij nou’.
Ik heb nog geen kaarten voor volgend jaar, even wachten tot de kaartverkoop van de andere avonden start. Hadden nu ook viavia kaartjes kunnen krijgen. Leuk dat jij al kaarten hebt!

1 like

Haha heel grappig om te lezen hoe verschillend we allemaal zijn. Ik zou dat echt afschuwelijk verschrikkelijk vinden als mijn vriend mij dingen verteld over de pil. Ik kan precies aanvoelen wanneer mijn lichaam het nodig heeft om een stopweek in te lassen en ik krijg hoofdpijn als ik hem langer dan 2 strips doorslik, daar kan niemand mij toch advies over geven zou ik denken. Misschien ben ik een control-freak daarmee, nooit gerealiseerd :open_mouth:

1 like

Wat een toeval! Maar ik denk dan dat jij aan die cursus eromheen meedoet? Want ik was echt alleen bij de keynote (en mijn collega en ik kwamen ook nog te laat binnen omdat wij dachten dat het om 10:15 zou beginnen…)

Omdat ik laat heb geluncht hoef ik niet veel avondeten te hebben. Maar wat ga ik eten? :3 Voor de vitamines eet ik ervoor of daarna nog wat fruit.

  • Kipburgers
  • Gebakken aardappels met spek en ui

0 stemmers

Dit heb ik in huis haha.

Gefeliciteerd!

1 like

Vanavond mocht ik eindelijk weer een keer van mezelf eten bestellen bij Thuisbezorgd. Al helemaal op verheugd. Nu sneeuwt het ineens weer als een malle. Zouden ze dan nog wel bezorgen? Vind het ook wel sneu voor de bezorgers (maar niet sneu genoeg om niets te bestellen eigenlijk :roll_eyes:)

Wat ik persoonlijk zou doen is even de Facebookpagina checken van zo’n bedrijf. Meestal staat er dan wel iets over het slechte weer en bezorgen en als dat niet zo is dan mag je er wel vanuit gaan denk ik dat het goedkomt.

Mn ouders zijn morgen 30 jaar getrouwd, dus ik vroeg Mn vader ga je nog iets doen. Hij zo nee nee. Ik zeg doe nou.

Komt ie net terug met een enorm boeket rozen (30 uiteraard), een kado en hij gaat morgen tajine met couscous maken en staat nu tzatziki en hapjes klaar te maken voor als Mn moeder thuiskomt en heeft wijn klaar gezet.

Soms hebben die oldtimers ff een push nodig eh.

74 likes

Thanks voor de tip! Ga ik doen :slight_smile:

1 like

Nou het ging heel erg goed :smiley: Heb heel veel complimenten gehad en ook een cadeau als bedankje. Heel veel mensen waren speciaal voor mij komen kijken en gaven me naderhand super veel complimenten. Ben echt heel erg opgelucht en blij dat het voorbij is!

12 likes

FIJN!

1 like

Ik ben net geslaagd voor mijn auto theorie :tada:

63 likes

Ik heb echt lang gedaan om de moed bij elkaar te rapen en mijn collega een berichtje op insta te sturen, reageert 'ie 3 uur later echt kapot droog :slightly_smiling_face: Gewoon niets meer aan te redden zo droog. Dat ik denk, dan had je beter helemaal niet kunnen reageren.

Oké is goed, bruiloft afgelast. Ik snap echt nikssss van mannen.

6 likes

Ik ben aan het kijken voor een nieuw appartement, maar in de stad waar ik graag wil wonen zijn de huren heel hoog. Zouden jullie het doen als je ± 400 euro pm overhoudt naast alle vaste lasten + sparen?