Wat je even kwijt wil #15

Ik lig nog in bed, maar heb een vrij vervelende nacht gehad. Bij elke draai voel ik mijn knie. Ja zal maandag gelijk naar mijn leidinggevende het melden. Op het moment zelf had ik zoiets van “als niemand dit maar heeft gezien” haha.

1 like

Denk dat je hier zeker vervolgstappen voor moet nemen. Je zou ze aansprakelijk kunnen stellen.

1 like

Uhu, zie het Kelderluik arrest @Bergson

4 likes

Ik vind het zo’n naar verhaal. Ik had eigenlijk geen hoop meer, maar dat het nu definitief is is ook vreemd. Zo sneu

1 like

Ik heb het een tijdje zelfgemaakt! Was vet lekker met allemaal smaakjes!

Ik ging net even snel ontbijt halen bij de supermarkt en toen kwam ik mijn moeder tegen, even gekletst en toen ik daarna in de auto zat besefte ik me hoe lief ze is en hoe erg ik haar mis. Woon serieus om de hoek, maar zie ze gewoon minder. Ben al de hele tijd emotioneel omdat ik zo blij ben dat ze zo lief is.

11 likes

@Bergson ik zou ze ook aansprakelijk stellen. Is super onverantwoord, kan echt niet hoor. Al is het maar dat ze het voortaan afleren

Ik zit in de trein en er zit een moeder met een SCHIJTIRRITANT kind. Bij binnenkomst was het “ESSEN ESSEN ICH WILL ESSEN” en toen ging ie zitten smakken en hij heeft al 3 keer op mn voet gestaan. Ik heb hem/zn moeder al zo vaak boos aangekeken. Nu begint ie te stampen en te blèren. Rot op.

Yes nu heeft ie zn speen in dus het is stil.

2 likes

Nee, het is eigenlijk heel erg hands off. Je hebt een scoby, een soort glibberige plak van bacterieen en gist en die doe je in een mix van thee, suiker en azijn en dat laat je vrolijk fermenteren. Paar weken later is het klaar en dan kun je het overgieten in beugelflesjes, eventueel met fruit (mango is vet lekker) en dan wordt het bruizend.

3 likes

Als ik twijfel over kleding, stop het in een zak met het idee dat het weg kan als ik het niet mis. En dan ga ik in die zak kijken en dan vind ik het alsnog zonde om weg te gooien.

5 likes

Ik zou deze week mijn eerste echt salaris krijgen, maar wordt volgende week pas. Scheelt dat ik het ook niet kan uitgeven nu.

En hopelijk volgende week ook eindelijk een iMac bestellen op het werk. Can not waaaait! Geen geklooi met 13 inch meer!

En vandaag ga ik naar mijn zusje van 8 in het theater kijken. Zo trots op haar!

4 likes

Is er iemand die weet of er in Nijmegen een kringloopwinkel zit die het waard is om te bezoeken vandaag? Zoek niet iets specifieks hoor, maar wil gewoon even rondneuzen.

Heeft iemand hier zulke eetkamerstoeltjes? Zitten die een beetje en zien ze er irl ook goed uit? Wilde eigenlijk wachten met nieuwe stoelen kopen tot ik een nieuwe woning heb en evt ook een nieuwe eettafel (hier weinig ruimte) waar ik ze op aan kon passen, maar gezien dat niet vlot wil ik nu eigenlijk toch vast nieuwe kopen die iig bij m’n huidige tafel + inrichting passen gezien één van m’n stoelen kapot is en ik me eraan erger. Alleen zijn ze in mijn stad niet meer op voorraad (sowieso verkopen de meeste winkels ze niet meer), dus kan niet in real life checken of ze wat zijn.

image

Zaterdagochtend 10 voor 11 en ik ben in de stad omdat ik een vaas had gespot. Ik herken mezelf niet :joy:

5 likes

Had ik ook kunnen zijn! Haha nee grapje

3 likes

Het is 11 uur, heb al hardgelopen, een appeltaart gebakken, getreind en ben nu op een beurs.

Maar stiekem kijk ik uit naar WIDM op de bank vanavond

7 likes

Ik sta met mijn laptop en gsm klaar om tickets te kopen voor Tomorrowland en ik vind het veel te spannend.

2 likes

Als ik zeker zou weten dat ik anoniem was hier zou ik zoveel meer posten. En ik vind het een beetje verdrietig want ik wil graag wat dingen kwijt waarvoor mijn vrienden niet als de juiste plek voelen, om verschillende redenen waaronder dat het soms ook over hen en mijn gevoelens naar hen gaat, en hier zou op zich perfect zijn. Maar ik durf het niet aan omdat ik dan toch paranoïde ben dat iemand mij of diegene herkent.
Voelt echt stom om te zeggen maar als ik hier die gedachten niet kwijt dan, dan toch in ieder geval de gedachte dat ik het jammer vind dat ik hier mijn gedachten niet kwijt durf even eruit gooien :joy:

5 likes

image

Ik hang dat soort kleding dan aan dit soort kleerhangers. Over de dwarsbalk. Misschien voor jou ook een optie?

3 likes

Wat voor hangers heb je? Ik heb deze hangers en ik vouw de onderkant van het kledingstuk dan over dat stuk van de hanger onderaan (dit is lastig uitleggen haha).

2 likes