Wat je even kwijt wil #15

Gefeliciteerd! Super fijn!

1 like

Haha cute, en goede dochter jij.
Ik ben een zeikerd denk ik, maar ik zou geloof ik denken “morgen is ons jubileum, je bent een dag te vroeg. Weet je onze trouwdag niet meer :@” het is ook nooit goed :’)

1 like

Ik zou willen dat ik überhaupt 400 pm overhoud naast vaste lasten.

9 likes

Ik vind duur huren toch altijd een beetje zonde, maar ik heb het ook zeker gedaan. Het ligt er gewoon heel erg aan hoeveel plezier je hebt aan die specifieke woning/plek. Als dat jou veel waard is en je redt het echt financieel (dus met een heel eerlijke berekening die ook rekening houdt met onverwachte kosten, echt álle kleine dingetjes bij elkaar opgeteld, en dingen als kwartaal- of jaarrekeningen) dan kun je het gewoon doen.

Ja jammer! In het vervolg moet iedereen even op voorhand melden naar welke congressen en workshops ze gaan vind ik.

1 like

Elke keer als ik op mijn werk heb gepoept loop ik het hokje uit en zie ik dezelfde schoonmaker alle wc’s poetsen incl mijn poepwc. Arme man. Soms wil ik ook zeggen “nouuuuu, ik zou daar niet naar binnen gaan” maar dat durf ik niet.

3 likes

Nee hij heeft de bloemen op mijn verdieping verstopt en het kado ook, de couscous en tajine zijn ook pas morgen! Ze krijgt alleen hapjes en wijn nu zodat ze precies dat denkt Haha.

1 like

Haha heel goed! Zou namelijk een actie voor mijn vader kunnen zijn “wat? ik denk er toch aan, wat maakt het nou uit dat ik het niet geef op de juiste dag, ik weet heus wel dat het morgen pas is”

1 like

Ik heb iets belangrijks op werk niet gehaald, kan alleen maar janken nu. Overstap gemist en nog een half uur wachten. Wat een nachtmerrie.

Wat heb je in dit geval gerekend als vaste lasten? Ook boodschappen en zo?

Wat balen! Kan je dat op je werk nog herkansen of verbeteren? Sterkte met je reistijd en haal een warm kopje thee voor jezelf om je even op te vrolijken <3.

1 like

Altijd zo irritant als je verstandige keuzes maakt in de supermarkt maar vervolgens thuis zit zonder chips :weary: who can relate

26 likes

Ja kan het gelukkig wel herkansen, maar voel mij een enorme lozer en kan mij niet in de feedback vinden. Over een uur ben ik gelukkig thuis en kan ik Mn bed in.

Every single day.

3 likes

Ja waarom niet? Met vierhonderd euro kun je genoeg.

@Madrid Gefeliciteerd met je nieuwe baan!
@Rozecoupeschaar, gefeliciteerd, super chill!

2 likes

Bedenk me net dat ik een halfjaar geleden een nieuwe studentenpas heb aangevraagd omdat ik hem kwijt was. Had hem alleen twee dagen daarna gevonden en zocht het niet meer hem op te halen. Nu heb ik de “nieuwe” nodig, maar ik durf eigenlijk niet meer naar de student desk te gaan om hem op te halen :joy:

2 likes

Wat zijn salarisspecificaties? Ik moet dit aanleveren voor een woning. Worden hiermee loonstroken bedoelt?

Yes!

1 like

Gewoon doen. Al is het maar voor een goed verhaal.

1 like