Wat je even kwijt wil #15

Ik zat gisteren tijdens de lunch met collega’s nog te verkondigen dat mijn cellulite me weinig deed maar na een bikini pas-sessie denk ik daar nu toch anders over. Ik wist wel dat ik zwaarder was geworden maar nu ik mezelf in 360° heb gezien ben ik, eh, gealarmeerd, zeg maar.

En ik vind het zo stom dat ik niet gewoon tevreden kan zijn met mijn lichaam hoe het is.

1 like

serieus? ik vraag me al een poosje af of dat werkt! ik trek echt bijna permanent mijn ene wenkbrauw net een pietsje omhoog en het maakt me helemaal gek.

1 like

Het werkt echt! Ik fronste permanent, ook in ontspannen toestand. Elke avond had ik een soort spierpijn bij m’n wenkbrauwen en frons. Het gevoel alsof je een hele dag in de regen had gefietst. Ik weet niet of dat gevoel herkenbaar is haha. Heb ook maar gelijk m’n voorhoofd laten plat leggen. En ik heb nu nergens last van!

3 likes

Wat doen jullie met planten die dood zijn? Het is vrij grote yucca achtige plant. Het past dus niet om hem in z’n geheel in de ondergrondse container te doen. En ik vind het zielig om hem te breken :sob::sweat_smile:

Levende planten vind ik dan inderdaad zielig, maar als hij al dood is? :grimacing:

1 like

Ja semi dood denk ik.

Ik zou ook nooit geld vragen om op het kind van een familielid te passen. En als ze het zouden aanbieden, zou ik weigeren.

Ik heb ook veel opgepast en vind dat wel een verschil, familielid versus ‘zakelijke’ oppas.
Maar goed, als je wekelijks oppast is het misschien weer anders. Dan is het meer een soort contract.

Daarentegen gaat mijn moeder ook 1 dag in de week oppassen en zou daar echt never nooit geld voor vragen haha.
Ze zegt zelf ook: dan spaar je kinderdagverblijfkosten uit.

Maar goed, ligt denk ik ook aan de afspraken die je daarover maakt. Is altijd lastig, zaken en familie.

Edit: ik las dit verhaal net terug en er zit geen enkele lijn in haha jeetje. Laat maar jongens

4 likes

Ik heb net een ecruiter die ik ken een informerend berichtje gestuurd over een vacature. Maar ik wilde pas weggaan na mijn diplomering in mei. Ben benieuwd!

1 like

Weet iemand toevallig hoe dit werk heet? Ik geloof dat het van Kandinsky is maar ik kan het niet meer terugvinden.

1 like

Zo mijn deur gaat pas maandag weer van het slot en ik ga straks mijn pyjama aandoen (nadat ik heb gedoucht hoor haha) en die trek ik ook maandag pas weer uit, gewoon omdat het kan. :ok_hand:t2: Fuck sociaal doen. :sunglasses: (Daar heb je toch internet voor? Hehe)

13 likes

Geen idee of dit klopt, maar Across and Up? Dat lijkt de titel te zijn?

https://www.wassilykandinsky.net/work-718.php

@Nidorina @Insouciance
Yessss dat is ‘m!
Bedankt :hugs:

@HvO
Oh nee dat heb ik niet geprobeerd, nog nooit gedaan ook. Dat zou wel handig zijn geweest haha.
Ik zat gewoon een beetje te kloten met Google images en heb echt alle mogelijke zoektermen geprobeerd, o.a. “Kandinsky sushi sticks blue background” :see_no_evil:

4 likes

ja als het echt zo werkt schijnbaar dan wil ik dit ook weleens gaan proberen
zit er ook al langer aan te denken

groepsafspraak doen dan maar? @Krabsalade @Nescio miss korting fiksen

4 likes

https://www.ad.nl/buitenland/reddingsoperatie-julen-2-boren-eerste-tunnel-uitgesteld~a99c07e0/

Ik snap niet zo goed waarom er door de reddingswerkers (nog steeds) vanuit wordt gegaan dat dat jochie nog leeft? In de nieuwsberichten die ik erover heb gelezen, is het enige teken van leven geweest dat wat die vader zei, dat ie hem vlak na de val ongeveer 30sec heeft horen huilen. Maar dat is al 6 dagen geleden… Nou weten zij wellicht meer dan ons, maar vind het wel opvallend! Hoop het natuurlijk van harte, maar vrees voor het ergste.

4 likes

Geen idee! Ik heb het nog nooit gebruikt maar klinkt wel erg handig.

Omg @Daantje ik had net een gesponsorde post van je op insta!!!

2 likes

Ik heb 7 jalapenos gesneden en ik moet zo mijn lenzen in doen, bid voor me.

4 likes

image

Ik zou het je man laten doen.

10 likes

@Boommm @Totoro
Ik denk dat dat zo gecommuniceerd wordt, omdat de reddingsoperatie gericht is op het redden van een levend kind zo lang ze niet zeker weten dat hij dood is. Stel voor dat ze nu denken “nou ja goh 99% kans dat dat kind overleden is, omstandigheden om te boren zijn nu verre van ideaal, laat ons wachten tot het zonnetje schijnt” (bij wijze van spreken) en dan wordt dat jongentje gevonden wanneer het zonnetje schijnt en blijkt dat ie nog tot heel kort daarvoor in leven is geweest. Ik denk dat ze misschien wel denken dat de kans heel klein is dat ie nog leeft, maar dat ze dat (nu) niet naar buiten zullen communiceren en de reddingsoperatie ook nog altijd gericht is op het zoeken naar een levend kind.

1 like

Ik denk dat het heel lastig is om te besluiten te stoppen met zoeken. Wie gaat dat besluit nemen? Op welke grond, en hoe reageert de “ wereld”.

1 like