Wat je even kwijt wil #15

Hahaha ik zocht net een smsje op en nu zie ik net dat ik dit ooit in dat berichtje balkje getypt heb:

Waarschijnlijk toen ik stil moest zijn en dit aan iemand naast me wilde vertellen en het toen liet lezen via een smsje? Maar ik ben nu zo benieuwd naar de context.

4 likes

Ik ben op vakantie en heb bedbugs :sleepy: huilen. Dacht dat het muggenbulten waren maar vanochtend liep er een beestje dat geen mug was in mijn nek. En ik ga straks naar een volgende bestemming dus heb geen tijd om meteen alles te wassen.

Ik ben echt onevenredig boos op die kerel van dit weekend en heb iets nodig vandaag om mijn zinnen te verzetten. Wie heeft het beste idee. Koken en gamen heb ik al bedacht, de was doen en opruimen ook. Sporten heb ik geen zin in.

1 like

Ik heb vandaag een skype-sollicitatie terwijl ik net een contract met arbeidsvoorwaarden doorgestuurd krijg van een ander bedrijf.

Ik ben zelf aan het denken het skype-gesprek door te laten gaan en vervolgens aan te geven dat ik een aanbod heb ontvangen (en ga accepteren). Of zouden jullie het skype-gesprek al annuleren (ik zit in principe de tijd van de interviewer te verspillen).

Hahaha ja, maar volgens mij krijgen die mensen dan alles vergoed? Bijv. een neuscorrectie kost dan niks dacht ik. Ik ken 2 mensen die hebben hun ogen laten laseren en 1 kregen ze gratis als ze daarna met een foto erbij in een advertentie kwamen te staan.

Ik las vroeger de boeken van Carry Slee en kwam er laatst pas achter dat een aantal daarvan is verfilmd. Heb opgezocht welke ik toentertijd heb gelezen en ben die vervolgens gaan kijken en man man man wat slecht. Maar goed vandaag ben ik vrij dus ik ga gewoon verder met de volgende :thumbsup:

11 likes

Ik heb een nieuwe deo en zie dat ie bij de blouse die ik aan heb hele vlekken heeft gemaakt bij mijn oksels :sob: nu lijkt het alsof ik enorme zweetplekken heb, schaam me kapot.

Ik zou hem door laten gaan en kijken wat je daar van vind. Gewoon de informatie inwinnen en de ervaring op doen van het gesprek. Afzeggen kan erna nog op een nette manier.

Eventueel wel aangegeven als de vraag gesteld wordt dat je ook met een andere functie bezig bent.

1 like

Is er hier toevallig iemand die onderwijskunde studeert en die ik wat vragen mag stellen? :blush:

Een goede vriendin klaagde dat ik minder aan d’r vertelde en dat ons contact verwaterde, maar zodra ik dan een keer een goed gesprek wil hebben over iets waar ik me ontzettend onzeker over voel krijg ik “haha,” of een xd als ik die onzekerheid deel

1 like

Als zij jou daar op aanspreekt dan kan jij ook aangeven dat jij vanwege die reacties (als je ze al zo kunt noemen want een haha of een xd vind ik geen reactie te noemen) minder bent gaan delen. Ik zou in geval van zulke reacties mij ook niet uitgenodigd voelen om mijn hart bij iemand uit te storten.

2 likes

@Suus @Nox Ik ga het skype-gesprek aan zal aangeven dat ik een serieuze optie heb. Ik kan eventueel na het gesprek laten weten dat ik mijn arbeidsvoorwaarden van het andere bedrijf heb ontvangen en ga tekenen. Thanks voor het reageren :blush:

1 like

Ja, misschien moet ik het idd een keer uitspreken. Baal gewoon dat die mogelijkheid om goede gesprekken te kunnen voeren weg is bij d’r. Het motiveert me gelukkig wel om nieuwe mensen te ontmoeten :speak_no_evil:

Ik heb dit gestudeerd, maar wel in BE!

Argh, het waterpeil in m’n boiler (oid) is te laag. Dus het is nu 16,5 graad in huis. BRRRRR!

Bijvullen is niet zo moeilijk, gewoon even googlen naar voorbeelden.

Bij ons helaas wel, moet het met mijn vriend vrij regelmatig doen (zeker wel 1x per 3 maanden, vind ik best vaak). Dus het wordt even wachten tot hij thuis komt.

Ik vind het grappig dat de NS gebruik maakt van smileys

Zo van: geen storingen, we snappen het zelf ook niet echt :sweat_smile:

68 likes

Jep! Check het kasboekjestopic maar
 Of polls waarin gevraagd wordt hoeveel spaargeld je hebt.

1 like

Je kan dit proberen:

1 like