Wat je even kwijt wil #15

Ik heb zojuist de laatste aflevering van Surviving R. Kelly gekeken en ik ben helemaal misselijk. Wat een zieke, zieke man is het.

3 likes

Lol op m’n laatste vakantiedag ben ik toch nog gescamd :sob: vals briefje gekregen, dat ik wilde gebruiken voor souvenirs :woman_shrugging: jammerrrrrr misschien morgen nog wat op het vliegveld kopen

Succes vandaag!

1 like

Succes!

2 likes

@monkeyslut succes!!

Ik heb ook slecht geslapen vannacht terwijl ik zo moe wasđŸ˜©

1 like

Ik was vergeten hoe geen ochtend mens ik was en dat vroege dag diensten voor mij als echt vroeg voelen

1 like

Succes!!

1 like

Ik heb van 4 tot 6 zitten kletsen met een oud klasgenoot en nu ben ik moe.

Ik zit bij een collega in de trein, maar doe alsof ik haar niet zie :sweat_smile: Ik hoop dat ze dat bij mij ook gaat doen. Ik vind haar hartstikke aardig hoor maar om 7:45 wil ik alleen zitten met muziek in m’n oren.

@monkeyslut succes!

8 likes

Gedver, gister leek het zo’n goed idee om wakker te blijven tot laat en series te kijken en koekjes te eten. Vandaag denk ik daar anders over (goh), vet moe, de koffie is op en ik krijg mijn muziek niet werkend. Nouja, als het echt heel kut is ga ik wel wat eerder weg van werk voor een dutje.

Edit: oké om dit negatieve verhaal toch iets positiefs te geven. Mijn huis is de laatste tijd zo opgeruimd, kan daar echt van genieten. Heb ook wat persoonlijke dingen opgehangen die me joy sparken (sorry voor de Kondo haters) en wat rommelige hoekjes aangepakt waar ik.me blijkbaar toch erg aan stoorde.

2 likes

Veel succes!!

1 like

Het is altijd een beetje cringeworthy als de NS zichzelf een soort van complimenteert dat ze op tijd zijn vertrokken, maar deze conducteur spande wel te kroon. "Het is 8.23 en dat is mooi, want dat betekent dat wij helemaal op tijd zijn vertrokken. Dat is allemaal mooi, mooi, als de trein op tijd rijdt.":thinking:
Zijn omroep duurde vervolgens ook nog eens 5 minuten.

19 likes

Ik heb nu al twee keer een paar schoenen besteld, omdat de maat niet goed was, en nu zijn ze nog te klein, dus kan ik weer opnieuw bestellen :sweat_smile:

1 like

Kleine overwinning vandaag: ik zit nu aangekleed en wel te ontbijten omdat ik zo nog even naar de Action moet voordat ik straks ga werken.

7 likes

Ik heb vrijdag een deadline voor iets waar ik ongeveer 60 uur voor nodig heb.
Goedzo Cherona, lekker realistische planning :woman_shrugging:t4:

1 like

Ik werd vannacht half wakker op de gang omdat ik de kamer uit was gerend omdat er een vreemde oude man naast me lag. Heb een hele tijd slaapdronken staan bibberen tot ik tot de conclusie kwam dat het gewoon 1 van de "vele gezichten " van mijn vriend was en ben toen terug in bed in slaap gevallen
 :face_with_raised_eyebrow:

13 likes

Hahaha ik zocht net een smsje op en nu zie ik net dat ik dit ooit in dat berichtje balkje getypt heb:

Waarschijnlijk toen ik stil moest zijn en dit aan iemand naast me wilde vertellen en het toen liet lezen via een smsje? Maar ik ben nu zo benieuwd naar de context.

4 likes

Ik ben op vakantie en heb bedbugs :sleepy: huilen. Dacht dat het muggenbulten waren maar vanochtend liep er een beestje dat geen mug was in mijn nek. En ik ga straks naar een volgende bestemming dus heb geen tijd om meteen alles te wassen.

Ik ben echt onevenredig boos op die kerel van dit weekend en heb iets nodig vandaag om mijn zinnen te verzetten. Wie heeft het beste idee. Koken en gamen heb ik al bedacht, de was doen en opruimen ook. Sporten heb ik geen zin in.

1 like

Ik heb vandaag een skype-sollicitatie terwijl ik net een contract met arbeidsvoorwaarden doorgestuurd krijg van een ander bedrijf.

Ik ben zelf aan het denken het skype-gesprek door te laten gaan en vervolgens aan te geven dat ik een aanbod heb ontvangen (en ga accepteren). Of zouden jullie het skype-gesprek al annuleren (ik zit in principe de tijd van de interviewer te verspillen).