Ik krijg zometeen bezoek maar ben zó moe, kan nauwelijks mijn ogen open houden, laat staan een beetje socializen hoop dat ze niet te lang blijven
Ja, als je die zou kunnen kopen…
Sterkte!
Helaas, maar misschien dat we jouw familie aan de mijne kunnen koppelen, hebben wij er geen last van
Dat is niet zo’n goed plan, glas Of je moet er echt een mini laagje in doen. Maar ik zou inderdaad ff zoeken of je iets kan vinden waarin het zeker kan!
Ik heb eindelijk nieuwe woonruimte gevonden. Helaas niet iets met alles voor mezelf maar toch een mooi plekje!!! Ben echt tering blij en ga zo biertjes drinken om het te vieren…
Maar er zijn toch ook glazen ovenschalen die geschikt zijn voor de vriezer, dus dan zullen er toch ook wel glazen flessen zijn waarvoor dat geldt?
Maar ik heb 0,0 onthouden van scheikunde dus misschien is er wel een heel logische reden waarom dat bij glazen en flessen verschillend is haha
Gaat om uitzetten van vloeistoffen in een afgesloten “container”! In een ovenschaal hen je meestal geen deksel én geen vloeibare stoffen.
Haha ja ik ook! Ik denk dat ik zo maar in bed ga liggen.
Dat is er wel maar is members only. Weet niet of je al aan die ‘eisen’ voldoet / een aanvraag hebt ingediend?
Lekker
Ik wil morgen een stukje fietsen maar ik ben mijn fietssleutel al bijna 6 maanden kwijt bedacht ik mij erna.
Morgen vroeg op dus vanavond niks doen, anders weer ik wel weer hoe dat gaat. Verveel me alleen nu al de tandjes dus heb maar een fles wijn open getrokken haha
Dus ik had gister bij de aldi een milkshake gekocht drink ik hem net is het gewoon drinkbare vla… gad ver damme
“Verveel me de tandjes”
Mooi! Ken ik niet, zelf bedacht?
Cultureel hoogstandje he!
Bij ons een veel voorkomende uitdrukking, trouwens.
Ja nu word alles me duidelijk
Dordrecht vond ik leuker dan verwacht!
Ben alleen thuis en ga heel lekker op een jaren 80 playlist op spotify. Weet 99% zeker dat de buren ervan kunnen meegenieten maar I don’t care