Nee ik ben helaas gewoon een slechte slaper. Soms gaat het even goed en dan gaat het weer ruk zoals nu. Ga straks inderdaad even lekker naar buiten, naar de dijk met een vriendin! Zonnetje zal inderdaad wel goed doen!
Hm dat lijkt me echt rot. Alle tips zoals een warme douche voor het slapen, nog even een wandeling, schermen uit, warme melk etc zal je vast al wel kennen. Hopelijk doet het weer je goed en slaap je vannacht als een roosje!
Jointje roken. Is bij mij het enige dat werkt. Ik kan soms ook hebben dat ik nachten wakker lig, terwijl ik niet gestrest ben of pieker maar ik val dan gewoon niet in slaap, wat ik ook probeer.
Dan draai ik een heel licht (indica) jointje en ben ik echt direct weg en slaap ik fantastisch.
Ah noooo, snel opknappen! Ik ga ook naar ASOT, leuk!
Ik heb zo’n kutnacht gehad alleen maar nachtmerries en wel vijf keer slaapverlamming. Op een gegeven moment durfde ik gewoon niet meer te gaan slapen, dus heb ik maar allerlei tv-programma’s teruggekeken. Nu ben ik zooo moe.
Ja, het is ook frustrerend, want die hebben de hele discussie niet gevolgd, dus reageren op een algemeen standpunt i.p.v. op de specifieke discussie. En mijn collega’s zijn over het algemeen ook niet heel goed op de hoogte (maar lopen wel overal hun mening over te verkondigen). Het gaat over uitstoot en opwarming van de aarde en hij geeft o.a. kritiek dat die betogers eerst moeten stoppen met roken (en dat vanwege de ongezonde “rook”, hoe lang het duurt vooraleer zo’n filter afgebroken is en “de vervuilende sigaret” en niet vanwege de ontbossing om tabak te kweken, waar hij nog wél een punt zou mee hebben). En als het gaat over de vervuilende vleesindustrie “waar wil je dan al je mest voor je groentjes halen?”…
Ik heb ondertussen al 20 keer gezegd dat ik er niet meer op in ga, maar iedereen blijft er maar op door gaan, ook als ik het onderwerp veranderd heb.
Het is een paar dagen wat warmer en er zitten gelijk muggen in huis.
Ik lig al de hele ochtend lui in bed naar de crossfit games te kijken (op netflix) en zoiets lijkt me best gaaf. Maar ik ben veel te slap en te lui voor zulke dingen haha
Zo kut ik moest half10 weg bij m’n vriend (of ja moet, anders zit ik de hele middag met mn schoonouders opgescheept en nu kon ik weg sneaken) maar toen was de supermarkt nog niet open. Nu lig ik op de bank en kan ik er gewoon echt niet meer af help.
Oh fuck ik haat mezelf zo. Gisteren gewerkt en weer wat gaan drinken erna en om zeven uur huis. Nu al wakker door de buren en omdat ik niet zo goed overdag kan slapen en heb een mega kater. Moet om vier uur weer werken. FML
Ja, je begrijpt dat discussiëren hier geen zin heeft als je dit soort tegenargumenten krijgt . Dat is ook de reden waarom ik er meestal niet aan begin. Ik kan het alleen niet altijd verdragen dat er zoveel onzin verteld wordt
. Ik kan het begrijpen als mensen andere meningen hebben over feiten, maar niet als ze van dit soort onwaarheden vertrekken.
En ja, dat is het ook. Ik heb meerdere keren gezegd dat hij dus eist dat iedereen perfect leeft vooraleer ze gaan betogen (als je zelfs al kritiek hebt op het feit dat mensen met het OV gaan, i.p.v. met de fiets ). Maar goed, ik heb me even terug getrokken naar een ruimte waar ik in m’n eentje werk heb. Hopelijk is de “commotie” straks gaan liggen als ik terug kom.
Mijn papa (sorry @anon39978576, mijn vader of zoals ik altijd zeg: ons pap) is echt de liefste. Heeft ie gisteren de hele dag mee meubels in elkaar gezet, komt hij net al mn boeken brengen die nog bij hem stonden
Maar voordat ik de boekenkast ga ordenen, ga ik in de zon, op mm balkon lezen. Op een keukenstoel want meer heb ik niet, maar dat geeft niet
Ik ben 8 jaar geleden voor het laatst op wintersport geweest en in mn herinnering was het leuk.
En ik ben nu op dat een van een week wintersport en ik vind het kut en eng. Ik wil helemaal niet nog een week. Heb net staan huilen.
Ik ben aan het werk in Eindhoven en chagrijnig zijn kan bijna niet vanwege het zonnetje. Als er iemand zin heeft om te kletsen… kom lekker langs!!
Hugs <3
Heb je wel les/ben je wel met leuke mensen?
Ik kan het dus wel (de basics, maar ik kan met bochtjes de berg af), maar ik vind het tegenwoordig dus eng en niet de moeite waard.
En ik ben met mn broers en meer mensen die ik ken, dus gelukkig wel met leuke mensen.
En gelukkig zijn we met een heel gezelschap en zijn er meerdere excursies deze week, dus ga ik daar gewoon lekker aan meedoen.
Maar ik vind het alsnog wel kut, want dat was niet waarvoor ik meeging.
Oja yoga nidra! Dat wilde bij mij ook nog wel eens werken. Daar wordt deze methode altijd in gebruikt, je kunt er zelfs filmpjes van op youtube opzoeken, dat is dan gewoon iemand die tegen je praat en zegt waar je je op moet focussen.
Ja die is ook leuk he was ee oude kast van de buren en heb ik (papa) jaren geleden zilver gespoten
En ik kon ook alleen maar vinden dat je pas kkn doneren vanaf die lengte idd… mijne was 33 ofzo.
Zou jammer zijn als het niet kon met die van jou.