Wat je even kwijt wil #16

Ah ja dat is echt altijd als je ergens nieuw begint. Heel vaag! Gaat na een tijdje gelukkig weer over.

2 likes

Ik ken dit als ‘verveel me de jan tandjes’, regio zuid holland

1 like

Ik had eens een afspraak staan in een nagelsalon. Alleen ik was onverwachts ziek geworden en in het ziekenhuis opgenomen. Totaal niet meer aan die afspraak gedacht. Werd ik een dag later gebeld waarom ik niet was komen opdagen. Dus ik bied mijn excuses aan en leg uit dat ik in het ziekenhuis lig etc. Ze bleef maar doorgaan dat ik had moeten bellen. Ik zeg joh snap ik, maar had wel wat anders aan mijn hoofd. Uiteindelijk zei ze dat ik, zodra ik beter was, de helft moest komen betalen. Ben nooit langs gegaan natuurlijk. Was wel in het buitenland dit

Anderzijds snap ik wel dat ze bellen. Doordat een persoon niet gekomen is zijn ze geld mis gelopen, want hadden ze het tevoren geweten konden ze nog een andere afspraak inplannen. Kan diegene wel zeggen dat ie weet dat ie zich aan afspraken moet houden, maar kennelijk is het toch nog niet helemaal doorgedrongen

2 likes

Heftig zeg @Chesirecat en @Oprah
Sterkte! Ik hoop met jullie mee :heart:

1 like

Pfoeh deze oma hier heeft ook 2 rosé op hoor. Hoofd als een tomaat en meteen doodmoe :joy:

2 likes

IWat lief, dankjewel :slight_smile:

Heerlijk feestje gehad :dancer:t3::heart_eyes:

3 likes

Gvd, begin dit jaar heeel flink verkouden geweest op het randje van ziek. BEGINT HET NU WEER. En ga zaterdag naar ASOT maar dat doe ik alleen als ik 10000% ben.

Ik werd van acht het kots misselijk wakker. Niet echt fijn met emotofobie. Ik droomde er ook over.

Ik heb m’n fitbit weer om, gisteren een stuk gewandeld, de hele week al gezonde salades mee als lunch naar werk ipv broodjes chocopasta, en nu ga ik zo naar de sportschool op zondagochtend :sunglasses:

20 likes

Ik heb de fout begaan op m’n werk in te gaan op een discussie met een collega over de klimaatspijbelaars. Geen goed idee. Zo frustrerend om op die manier te moeten discussiëren. Hij haalt er echt allerlei dingen bij die er helemaal niets mee te maken hebben. En ik heb me laten gaan. Het ging behoorlijk luid. En daarna haalde hij er andere collega’s bij om hem gelijk te geven. En dat gebeurde uiteraard ook.

Nu weet ik weer waarom ik dit soort discussies vermijd. Maar er worden soms zoveel onwaarheden verteld.

3 likes

@Hectometer waarom ben je undercover als @Hyde

4 likes

pfff ik vind het zo vervelend dat de woorden in- door- en uitslapen niet meer in mijn woordenboek lijken te staan. Kon vandaag eindelijk eens zo lang slapen als ik wilde. Nou het inslapen ging rot, vervolgens werd ik telkens wakker en na 8en heb ik helemaal niet meer geslapen. Tot zover nieuwe energie krijgen, zo blijf ik altijd moe ja. :+1:

2 likes

Je hebt dezelfde avatar als dat @Hyde heeeel lang had

1 like

Gisteren met vriendinnen in de kroeg gezeten en we hadden haar de satifyer pro penguin cadeau gegeven en die heeft de hele avond op de bar gestaan, super hilarisch. Volgens mij had niemand door wat het was. Totdat we de onze aardige barman het beter lieten zien en zijn reactie: Maar het is een pinguin?! Ging echt stuk. Je zou toch bijna een bring your own nooot nooot feestje gaan houden

8 likes

Jaja maak die 14 andere accounts nu maar bekend

22 likes

Praat je nu tegen jezelf @hyde?

9 likes

Ughhh mijn telefoon wil niet meer aan?! Hij was al een tijdje aan het flippen maar nu gebeurt er gewoon echt niks meer. En ik zit in het buitenland en heb ook geen back-up :") Superhandig.

image

4 likes

Het is meneer Alpaca voor jou.

5 likes