Kan toch ook haar eigen webshop zijn ipv dat het account verkocht is? Ze had wel gepost dat ze het zou veranderen, dus dat lijkt me best een logische optie.
Ik had precies hetzelfde met dat enkelbandjes account! Snapte er al niks van, maar dit verklaart een hoop. Jammer hoor
Ja denk eerder dat het gewoon haar eigen insta is, wie koopt er een account met 500 volgers haha?
Als je doorklinkt is het ene Anna Beau ofzo?
Maar iig zijn ze mij kwijt.
Ik heb ook op ontvolgen geklikt
Maar wie zegt dat ze het verkocht heeft? Misschien is die enkelbandjes winkel wel van haar zelf oid.
Niet dat dat niet raar is maar oke.
Hahaha ze zou dr eerder reclame op kunnen maken voor WTF.
Bestaat dat überhaupt nog?
Geen idee hahaha. Al die drama voor niks
Ik zag een meisje met korte broek, slippers en een T-shirt. Alsof het 30 graden was. Wtf
Ik haat broeken zo erg he. Ik wil leven in joggingbroeken, voor altijd. Jammer dat dat not done is.
Ik lees jouw post en ik wilde dus net vragen of iemand weet waar je van die semi nette joggingbroeken kan kopen? Dus niet van die grijze trainingsbroeken maar wel een beetje losse broeken die comfi zijn maar waar je wel mee naar buiten kan
Ik heb aan het einde van mijn nachtdienst feedback op een nare manier gekregen van de dagdienst, wat ook nog eens niet klopte. Ben mij er nu de hele tijd boos om aan het maken en kan het niet loslaten, zo irritant.
En daarnaast echt heel slecht geslapen, was om 11 uur al wakker. Hopelijk lukt het mij straks nog een paar uurtjes te slapen anders weet ik echt niet hoe ik komende nacht ga overleven
Poptrash broeken van only!
Ja deze! @Vloeistof Heb ik er eentje van, alleen past niet meer goed helaas dus wil er een nieuwe van.
Worden jullie ook altijd zo onrustig als je eten hebt besteld? Het duurt nog 30 min en zet nu al steeds mn geluid zachter zodat ik de bel niet mis en loop steeds naar het raam om te kijken.
HA! Het was er al, niet voor niets
Wat heb je besteld?
Sushiiiii! Alleen te weinig denk ik⦠heb altijd te veel dus dacht nu laat ik eens wat minder doen. Meer ruimte voor een toetje!
ooh lekkerrrrr geniet ervan