Wat je even kwijt wil #16

Even naar de stad gaan als dat dicht bij Is?

1 like

Grrrrrr m’n ouders hebben net een rechtszaak afgerond en nu heeft de Telegraaf er een artikel over geschreven!? Ik heb echt een pesthekel aan dat vod en het artikel is echt om. te. janken :fu:t2:

Haha ja ik ging voordat ik verhuisde altijd in het park skeeleren, maar dat is nu te ver weg helaas! Ik kan namelijk niet remmen :joy::joy:

1 like

Vanochtend hardgelopen / gewandeld, daarna uitgebreid gelunched en nu lekker met mijn ereader in de zon

2 likes

ja ik vind haar ook zoooo vet. Echt een hele hele hele grote inspiratie!

1 like

Ik ben dus nog steeds met werk bezig, dit hele weekend al
 Maar ben er nu wel een beetje zat van. Het probleem is niet mijn schuld, wel deels mijn verantwoordelijkheid, maar volgens mij heb ik letterlijk alles gedaan wat ik kon doen. Pfffff.

kan iemand die jongens van de Snijtafel even tippen over dat onbetamelijke liedje, ik wil het nu weleens goed uitgezocht hebben.

11 likes

He, ik ook! Vond het zo raar

Same!

Als jullie dat allemaal hebben niet een forummer die dr account hierin gewijzigd heeft?
edit: huh ik volg dit account ook en zou dit ook nooit doen haha

3 likes

Ik heb zojuist besloten dat ik morgen alle kozijnen ga schoonmaken. :tired_face: Heb er nu al geen zin in maar het moet wel want ze zijn nog steeds bezig viezig door vorige bewoners.

Hahaha ik heb dat account ook opeens ja. Vaag

1 like

Super triest, maar ik kan gewoon niet goed slapen als er voor mijn doen een vroege wekker staat. Ik slaap het lekkerst als ik rond 1:30 uur ga slapen en dan word ik tegen 10u wakker. Maarja dat kan niet in deze maatschappij :@. Ga ik 2300 naar bed en mijn wekker staat 0745, dan lukt inslapen me lastiger, ben snachts langer bewust wakker, ben voor mijn wekker wakker etc. Kon vannacht weer niet lekker inslapen en ben meerdere keren wakker geworden en ik word er gek van. Heb effectief maar 5,5 uur geslapen ofzo.
Als ik dan dagen achter elkaar een wekker heb gehad heb ik echt behoefte aan slapen zolang als ik wil zonder wekker (en dan kom ik op 8,5 uur ook dus niet extreem lang ofzo), maar dat kan nu pas weer zaterdag en ik ben al uitgeput als ik daar aan denk. Die druk van de wekker maakt me gewoon gek en ik wen er nooit aan.

4 likes

Lol dat is het hetisgebeurt account dat iedereen hier volgde voor updates maar is nu verandert in een kindershop dus.

Shady

29 likes

Ahaaaa. Wie zat er ĂŒberhaupt achter dat account?

Dat was toch van een bekende fotummer wel, dat aangemaakte account? Dan is het account (+volgers) verkocht denk ik.
Wie had dat account aangemaakt? Ik wist het wel maar nu niet meer.

1 like

Omg werkt dat echt zo ja? Jezus, ik ben echt zo’n nerd in die wereld

1 like

Channing toch? Ze had wel iets gepost van dat het account ging veranderen maar niet dat ze het ging verkopen. Dat vind ik wel shady eigenlijk.

5 likes

@Lula is even geld binnenharken, je kent het wel.

5 likes

Ik zag kortgeleden een instastory van dit account is klaar dus ik nam aan dat het verwijdert zou worden. Maar het is verkocht? Als dat echt zo is vind ik het wel heel jammer hoe er wordt omgegaan met (privĂ©) insta’s van forumsters. En ja het blijft internet en niks is echt privĂ© maar dit was wel in vertrouwen gegaan omdat we nog niet wisten hoe het zat met een eventueel nieuw forum.

4 likes