Wat je even kwijt wil #16

Worden jullie ook altijd zo onrustig als je eten hebt besteld? Het duurt nog 30 min en zet nu al steeds mn geluid zachter zodat ik de bel niet mis en loop steeds naar het raam om te kijken.

18 likes

HA! Het was er al, niet voor niets :sunglasses:

Wat heb je besteld? :biggrin:

Sushiiiii! Alleen te weinig denk ik… heb altijd te veel dus dacht nu laat ik eens wat minder doen. Meer ruimte voor een toetje!

ooh lekkerrrrr geniet ervan :smiley:

1 like

Even nieuwsgierig naar jullie mening.

Kinderen onder de 14 jaar horen niet op social media.

• Eens
  • Oneens

0 stemmers

Ik wil dus eens invullen, maar denk dat dat haast niet te doen is in deze tijd?

Over dat account: ik las een week ofzo geleden een post dat ze het voor eigen gebruik ging gebruiken omdat er een limiet was aan aantal accounts wat je mocht hebben op Instagram en zij daar al aan zat? en dat je vrij was om te ontvolgen.

8 likes

Nee, denk ook dat het lastig is! Maar ben wel heel benieuwd of mensen het daarmee eens zijn of vinden dat kinderen van onder de 14 prima op instagram/fb/twitter e.d. mogen.

Ja idd, ik vind de reacties hier ook een beetje overdreven?

Jeej ik ga zo bij een vriendin eten, toch niet zo lonely.

Alleen heb net muizengif aangeraakt, daarna wel goed mn handen gewassen en daarna ging ik zoutjes eten en toen kreeg ik een raar gevoel in mn keel, nu ben ik bang. Maar de muis heeft er al heel veel van gegeten en leeft nog dus ik zal er ook niet dood van gaan :stuck_out_tongue:

Ik heb deze van Monki die ik echt super comfortabel vind, hij heeft elastiek aan de achterkant wat echt lekker zit en hij loopt wel taps toe maar niet heel erg waardoor hij gewoon nog los om mijn kuiten valt (ik heb brede kuiten haha)
https://www.monki.com/en_eur/clothing/trousers-and-shorts/product.dressy-tapered-trousers-dark-grey.0562168017.html

2 likes

Wow, dat vind ik altijd zo stom. Zeker ook van mensen die nooit nachtdiensten draaien?
Je hebt nu echt constant ‘gewerkt’ he. Ik vond dat soort nachtdiensten heel naar :slightly_frowning_face:
Hoop dat je nog kon slapen.

1 like

Ga stuk om die ‘dat zeg ik toch net?!’ :joy:

Ok ik heb nu al spijt dat ik toch met die vriendin heb afgesproken. Had me ingesteld op een filmpje kijken, lekker niksen en op tijd naar bed. Maar ik dacht als ik me alleen voel dan kan ik beter ff gezellig met haar gaan eten, maar nu is ze nog met vrienden dus moet ik nog wachten tot die weg zijn, dan nog naar haar, boodschappen doen, koken… Heb er nu geen zin meer in. Maar ik wacht tot half 7 en als ik dan nog niks heb gehoord haak ik af denk ik.

Heeft iemand ervaring met IELTS en/of TOEFL? Heb je je goed voorbereid en hoe heb je de keuze gemaakt tussen de twee?

En ik wil voor mijn master aanmelding aanbevelingsbrieven vragen van oude stagebegeleiders (ze hebben destijds ook aangeven dit te willen doen), is het dan normaal dat ik een opzet maak en zij een handtekening zetten of schrijven ze het wel zelf?

Hahahaha hoe je dit schrijft zo droog

15 likes

Ik heb echt een beetje een bluh-dag vandaag. Voelde me de laatste tijd best oké, dus ik snap niet waar dit nu vandaan komt.

Fucking hormonen.

Vrijstaand huis MET zwembad. Ik overweeg een carrièreswitch :sweat_smile:

2 likes

Misschien hoopt ze een nieuwe forumtrend te starten

En dat huis is van haarzelf en niet haar ouders? Goed voor elkaar dan wel op je 22e.