Wat je even kwijt wil #16

Het is echt superkut inderdaad :frowning: een eenjarig lidmaatschap op de kro-ncrv voor 6 euro. Het gaat niet zo goed met die omroep en dat is heel kut want dan verdwijnen er allemaal programma’s van televisie. Maar hoe meer leden, hoe meer zendtijd + geld

1 like

Ik dm je wel ff

Tof! Was het lastig qua dat je nog opleidingen nodig had of ging het gewoon goed met je achtergrond?

Ik ben geen kapper of bedrijf maar ik zou ook bellen. Omdat ik het onbeleefd vind als mensen zomaar niet komen opdagen :joy: dus daar wil ik ze dan subtiel aan herinneren

5 likes

Kappen

Ik snap m

1 like

Ik heb gewoon all stars gekocht voor 15 euro. Zo goedkoop <3

7 likes

Omg jaloers. Waar?

Nouja, als je het vergeten bent - is er toch een tijdslot voor je geboekt. Dus toch wel jammer voor t bedrijf, want anders net zo goed iemand anders kunnen inplannen. Toen ik in een restaurant werkte kwamen vaker mensen niet opdagen, die belde ik ook wel na. Want toch best aso om niet af te bellen.

Als je zelf al afbelt en aangeeft dat je zelf contact opneemt voor een nieuwe afspraak, vind ik het overigens wel echt opdringerig.

1 like

Bij the sting.

1 like

Wow ik was net boodschappen doen met een vriendin en we waren zo aan het kletsen bij de self service kassa dat ik een groentemix twv 2,79 helemaal niet eens heb afgerekend. En nu?
Zijn nu al verder gereden…

Ik durf de deur niet goed uit te gaan omdat ik steeds moet plassen maar wou echt graag naar buiten dus nu ben ik een beetje sip

Eigenlijk komt het er dus op neer dat bedrijven je opbellen om je even te heropvoeden dat je niet zomaar niet mag komen opdagen. Ik snap wel dat dat de eerste reactie is als iemand je laat zitten.
Zou ik net zo ergerlijk vinden als gebeld worden door een kapper omdat je ooit hebt laten vallen dat je een andere afspraak wil maken. Iedereen weet dat je je aan je afspraken moet houden, hoef je me niet voor op te bellen

En nu van genieten. Niks meer aan te doen.
Of volgende keer 2 van die zakjes aanslaan, ook al neem je er maar 1 mee

1 like

extra van genieten

2 likes

Zouden ze er niet achter kunnen komen… heb er echt een kutgevoel over haha, maak het ook veel te groot in mijn hoofd natuurlijk.

Sinds dinsdag deed m’n vriend al raar. Ik vermoedde het al wel, maar het hoe en wat wist ik nog niet. Hij is nu aan het nadenken (al dagen) en ik weet het dus ook niet meer. Heb hier echt geen ervaring mee, is m’n eerste relatie, maar we hebben toch ‘al’ vier jaar. Dat gooi je niet zo maar weg… :frown:

Hoe dan?

Ja inderdaad dat is ook waar

Papa heeft de hele middag geholpen en nu heb ik een kledingkast, boekenkast, bureau en bed :heart_eyes:

En nu bijkomen in bed dus😅

23 likes

Helaas zit tussen weten dat je afspraken hoort na te komen en je afspraken daadwerkelijk nakomen een groot verschil. :upside_down_face:

3 likes