Ik kijk weer dat rembrand programma , maar hoe weten hun waarom Rembrand iets tekende of bepaalde vormen gebruikte. Heeft hij dat ergens opgeschreven
Nou inderdaad, niet te verstaan ons Wicky.
Ik heb me afgemeld voor school morgen omdat ik gewoon een dikke vieze kater had vandaag en ik al 7000 dagen super moe ben en ik gewoon voel dat dat morgenvroeg ook zo is.
Weer even over dat rembrand programma wat doen die bnners daar. Deze week een caberetier die komt jureren… waarom niet elke week een andere extra kunstenaar ofzo…
Ik heb er 1, maar inmiddels een nieuwe tv die gewoon zelf bluetooth heeft, ik kan wel even zoeken of ik hem kan vinden, dan wil ik hem wel naar je opsturen?
Ik heb dus een hele pakkende titel voor mijn thesis bedacht en ik kan daar echt op kicken
Ja! Mijn oude tv kon ook alleen andersom, en ik had juist een noise-cancelling koptelefoon om de bovenburen niet te hoeven horen
Ben uiteindelijk na meerdere reacties van jullie vanmiddag inderdaad nog even de stad in gewandeld en dat was echt chill, toch nog ff in de buitenlucht geweest hehe. En nu lig ik tevreden in een fris verschoond bed maar baal ik dat het weekend alweer voorbij gevlogen is in gevoelsmatig 6 seconden.
Wtf?
Misschien meelezers?
Hahaha die mensen hebben echt weinig te doen.
Krijgen lekker geen stitches van dokter Larry!
Rond cyclus dag 14= 14 dagen na je menstruatie (begin met tellen vanaf menstruatie dag 1).
Maar als je cyclus geen 28 dagen is, maar bv 24, dan schijn je beter 14 dagen terug te tellen. En is je ovulatie dus rond dag 10.
Ik snap ook niks van mijn menstruatie. Het kwam er aan dacht ik, en ik had ook de pijn die ik als zodanig herken. Gisteren beetje rood/bruin verlies, niet echt bloed, dat is meestal een soort “startsein”. En vandaag niks? Wth.
Kan net zo goed meelezer zijn, kijken hier ook duizenden mensen mee
Wat als ze zelf meeleest en de screenshot zelf heeft gemaakt. Tun tun tuuuuun
Misschien De Branderij? Weet niet 100% zeker of ze daar biefstuk serveren, moet je even op de website kijken, maar is wel zo’n soort restaurant waar ze dat zouden doen haha. En een gezellige sfeer!
Ik ga morgen bij daglicht even zoeken, ik gebruik hem nooit meer, als hij boven water komt PM ik je!
Ohhh wow idd! Ik volg dat nu ook haha. Vet raar ga het ook maar ontvolgen dan denk ik…
Ik wil naar de kringloopwinkel!!!