Wat je even kwijt wil #16

Zooo nerveus. Vandaag is misschien wel de dag dat ik hoor of ik een vast contract krijg… Enige mogelijkheid deze week, want ik zie mijn manager alleen vandaag. Heb hierna nachtdiensten. :dizzy_face:

5 likes

Ik ga duimen voor je dat je het vandaag hoort :blush:

1 like

Er komen Franse collega’s op bezoek. De hele dag naar franglish luisteren. Arghh

Ik krijg de laatste dagen ineens best veel spam op mijn mail, meer mensen last van? Niet HEEL veel maar wel 2-3 per dag ofzo, die er niet door de spamfilter uitgehaald worden.

Ik zou eigenlijk naar de spa gaan met een vriendin maar ze is ziek, nu weet ik niet wat ik moet doen met mijn vrije dag :face_with_monocle:

Ja ik ook! Echt opvallend, voorheen had ik er eigenlijk nooit last van! Mediamarkt spam enzo.

1 like

Heel veel plezier!!:blush: Geniet ervan!

1 like

Ja daar heb ik de laatste tijd ook heel veel last van! Onwijs vervelend.

@zwaardvis Kun je niet in je eentje naar de spa? Dan kun je helemaal relaxen!

1 like

Pannenkoeken :dancingbanana:

5 likes

Haha lekker idioot van me maar ik wil liever niet in mijn eentje naakt zijn :grimacing: ik denk dat ik zo even de stad in ga :upside_down_face:

2 likes

Ik maak vaak couscous salade, die kun je prima mee naar werk nemen! (Couscous, cherrytomaatjes, zoete puntpaprika, avocado, fetakaas en olijven snijden en mengen)

@zwaardvis Haha ja dat kan ik me wel voorstellen! Je hebt in ieder geval heerlijk weer voor een vrije dag!

3 likes

Bios, winkelen, thuis rommelen, Netflix, uitgebreid koken, beautymiddag houden, strand, bos?

1 like

Ik heb me opgegeven voor Per Seconde Wijzer (categorie tegenwoordige tijd voor wie het programma kent) en heb eigenlijk nu alweer spijt :dizzy_face: sommige vragen zijn echt makkelijk maar andere weet ik weer echt niks gewoon.
Ik weet niet of ik nou moet hopen dat ik wel of niet word uitgenodigd :joy:

17 likes

Ik heb dus een journalistiek stuk geschreven en ingeleverd voor publicatie en één van de personen uit het artikel wilde het graag hebben voor de ‘leuk’. Krijg ik een hele lijst feedback. Ja, had even eerder gezegd dat je wilde feedbacken, nu is het al ingeleverd :woman_shrugging:t3: Wat kan ik hier nou mee?
Hele rare feedback ook, hij probeert het stuk echt nog meer over zichzelf te laten gaan.

1 like

Ik doe normaal altijd lenzen in die een kwartje te zwak zijn dan Mn echte sterkte, maar die waren op en nu heb ik weer Mn echte sterkte en ik vind het ZO IRRITANT om alles zo scherp te zien.

Iedereen is ook veel lelijker zo in HD, ik wil Mn filter terug

37 likes

Het artikel ging over een open podium en ik heb feedback gekregen van één van de deelnemers, een oudere man. Hij eindigt ook met ‘met swingende groet!’
Ik heb zn achternaam fout gespeld, dat is wel naar en dat ga ik nog even aan de eindredacteur laten weten maar verder is het gewoon goed :eyes:

2 likes

Hahahahhahaha swingende groet neeeee

Vraagje voor iedereen: er was iemand hier toch die een collega had met een naam waar je een groetjes woordgrap mee kon maken, maar ik kom er niet meer op, wat was dat ook alweer? Wilde m gister jatten op n publiek, maar dat mislukte dus :sob:

1 like

Deze?

15 likes

Even een vraagje, als je gaat wandelen stippel je dan van te voren uit waar je heen gaat. Of waar je langs loopt. Ben echt een twijfelaar en maak het heel groot in mijn hoofd. Oh en voel me ongemakkelijk waardoor ik niet ga. Pff word echt gek soms van mezelf.

Ik wil mijn zwarte broeken die grijs zijn geworden verven met zwarte Dylon verf. Wat werkt beter de handwasversie of de wasmachineversie? Heb de wasmachineversie nog nooit aangedurfd, maar ik moet nu 4 broeken verven.