Wat je even kwijt wil #16

Nee, ik loop elke dag sowieoso een random rondje door de stad, met podcast op dan ga ik daar helemaal in op dus dan zie ik wel waar in eindig. En soms doe ik een wandelroute, kan ook leuk zijn, maar dat doe ik alleen als ik echt van de omgeving wil genieten.

Ik snap het ongemakkelijke wel hoor, maar niemand die op je let

3 likes

Nee ik vind je helemaal niet aso hoor. Ik zou er ook echt geen zin in hebben om iedere keer weer een praatje te moeten maken met mijn buren en snap dat je gewoon lekker in je tuin wil zitten zonder constante aanspraak.
Misschien inderdaad die windschermen opzetten? Of iets anders als scheiding tussen jouw tuin en die van je buren. Denk dat ze bij de meeste tuincentra wel iets hebben. En wie weet, misschien hebben je buren ook wel niet zo’n zin in verplichte smalltalk de hele tijd en valt het allemaal wel mee.

1 like

Zou je niet kunnen kijken naar planten die snel groeien? Heb er zelf totaal geen verstand van maar misschien is het dan sneller begroeid dan je denkt. Ik zou het ook kut vinden trouwens als je zo op de kijk zit.

1 like

Het valt mee gelukkig, ik heb het veel erger meegemaakt.

Iemand een tip hoe ik snel aan geld kom? Mijn vriend en ik willen super graag een huis kopen (huren nu een flatje), maar hebben nog niet genoeg eigen geld en t duurt zo laaaaang pfff

Oke ik kan dus nog steeds niet in het leed dat daten heet topic maar wil wel ff spuien dus ff hier. Ik date sinds november met een jongen maar de laatste periode was het echt niet meer leuk omdat hij mij niet kan geven wat ik hem wel geef. Ik had gisterochtend gezegd dat ik wilde praten en gisteravond hebben we zo’n goed telefoongesprek gehad. We moesten allebei huilen haha en het was echt heel fijn. En nu ga ik hem loslaten. Ik weet niet precies hoe dat gaat verlopen, maar ik ben zo trots op mezelf dat ik gewoon zo volwassen met hem durf te bellen en te praten. En dat ik gewoon voor mezelf kies en mn eigen geluk voorop zet. Echt heel fijn :heart::heart:

24 likes

Ja zal ik doen! Als ik word uitgenodigd ben ik wel op tv dus dan ben ik meteen mn anonimiteit kwijt :stuck_out_tongue_winking_eye: misschien laat ik het van de uitslag afhangen of ik het vertel haha

1 like

Je zou eventueel van die rieten matten tegen het hekwerk kunnen spannen! Die zijn volgens mij niet zo duur en dan ben je voor deze zomer in ieder geval klaar!

@Nora89 @Modena @Oprah de planten staan al, moeten alleen heel goed gaan groeien nu. Dus ik ben blij met dit vroege warme weer! Ik kan dus niets tegen het hekwerk aanspannen omdat die hedera door het raster gevlochten moet worden. Denk dat ik maar een constructie maak zodat ik een klein stukje kan afschermen. En misschien hebben de buren er idd ook geen zin in. (Al ben ik er bang voor want vorig jaar probeerden ze wel eens een praatje aan te knopen toen zelfs de schutting nog stond. Vooral als de barbeque aan stond :sweat:)

Ik haat haat haat het als je zorgverzekering zelf even geld van je rekening af haalt. Helemaal in deze tijd van de maand :triumph: echt pik wacht daar even 5 dagen mee

2 likes

Af en toe ben ik echt zo’n sukkel, he? Ik wilde op mijn vrije ochtend alvast eten maken voor vanavond en morgen (pastinaakrösti). Alleen heb ik het recept niet goed gelezen en heb ik nu een mengsel gemaakt met 375g pastinaak en 375g kokosmeel (ipv 75g kokosmeel). Het is ook echt niet meer te redden*, ik kan wel janken :cry:.

*het kan iig geen rösti meer worden, misschien dat in die taaie deegbal wel kan gebruiken als bodem voor een hartige taart? Dus als iemand daar een lekker (liefst vegetarisch) recept voor heeft
?

Ik doe het dan in mijn bank app gewoon terug boeken en het op een later moment terug naar ze overmaken. Of eventueel via de site van de zorgverzekeraar voor dat bedrag een betalingsregeling aanvragen als het op dat moment écht niet uitkomt.

Waar kopen jullie posters? Ik zag dit voorbij komen op pinterest en vind dit super leuk maar heb zelf 0 posters.

4 likes

@Norma Ik wel hoor! Ik kan niet zomaar een stukje lopen, ik moet echt een route hebben. Dus ik kijk altijd ff op google maps. Of als ik in mijn eigen buurt ga wandelen denk ik even na en stippel een route uit in mijn hoofd.

1 like

Ja ik heb het al teruggeboekt, maar ik ga vanavond uiteten en denk niet dat ik het dan al terug heb :weary:

Kan wel van mn vriend even dagje lenen ofzo maar dat is dan inclusief gratis financieel advies

6 likes

Dat laatste :joy:

Over het algemeen gaat dat wel snel, dus wellicht dat het er vanmiddag weer opstaat!

Aah, dankjewel! Daar staan inderdaad wel lekkere recepten tussen :blush:.

1 like

IK HEB EEN VAST CONTRACT! En nu wil ik heel hard huilen op mijn werk van geluk, maar die bewaar ik wel even voor thuis straks. HOLY SHIT zo opgelucht.

108 likes

Ik wil je geen valse hoop geven maar bij mij staat het er dan dezelfde dag nog op. Dus ik zou voor de zekerheid nog even wachten met het aan je vriend te vragen haha.

Een grote parasol?? Ik snap je heel goed.Zou er ook geen trek in hebben. Ik ben ook heel erg op mezelf. Punt is wel dat ik leuke oudere buren heb.

1 like