Wat je even kwijt wil #16

pfff ik vind het zo vervelend dat de woorden in- door- en uitslapen niet meer in mijn woordenboek lijken te staan. Kon vandaag eindelijk eens zo lang slapen als ik wilde. Nou het inslapen ging rot, vervolgens werd ik telkens wakker en na 8en heb ik helemaal niet meer geslapen. Tot zover nieuwe energie krijgen, zo blijf ik altijd moe ja. :+1:

2 likes

Je hebt dezelfde avatar als dat @Hyde heeeel lang had

1 like

Gisteren met vriendinnen in de kroeg gezeten en we hadden haar de satifyer pro penguin cadeau gegeven en die heeft de hele avond op de bar gestaan, super hilarisch. Volgens mij had niemand door wat het was. Totdat we de onze aardige barman het beter lieten zien en zijn reactie: Maar het is een pinguin?! Ging echt stuk. Je zou toch bijna een bring your own nooot nooot feestje gaan houden

8 likes

Jaja maak die 14 andere accounts nu maar bekend

22 likes

Praat je nu tegen jezelf @hyde?

9 likes

Ughhh mijn telefoon wil niet meer aan?! Hij was al een tijdje aan het flippen maar nu gebeurt er gewoon echt niks meer. En ik zit in het buitenland en heb ook geen back-up :") Superhandig.

image

4 likes

Het is meneer Alpaca voor jou.

5 likes

Ik kijk het politiek debat op Ned 1 en OMG die vent van Forum voor Democratie (niet Thierry) is zo rete irritant door iedereen heen aan het praten. Hij is er ook echt al 4 x op aangesproken maar gaat maar door. Ik hoop dat alle FvD-stemmers die kijken ook bedenken dat ze toch maar beter ergens anders op kunnen stemmen…

Net ook, het ging over klimaat, zegt hij zoiets als dat is onzin net als immigratie, dat moeten we ook afschaffen. Dus de rest zag je echt kijken huh, klimaat afschaffen? Wat?

5 likes

Wat super vervelend! Lig je te piekeren of val je gewoon niet in slaap? Is er misschien een activiteit die je kan doen waardoor je wat meer energie krijgt? Bij mik helpt iets buiten doen altijd goed, zeker met dit mooie weer. Hopelijk kan je je zinnen verzetten en word je tegelijkertijd een beetje moe, zodat je vanavond wel lekker kan slapen!

Leugens

1 like

Je kan niet zomaar een andere profielfoto aannemen. Dat moet eerst voorgelegd worden aan het profielfotocommitee.

14 likes

Nee ik ben helaas gewoon een slechte slaper. Soms gaat het even goed en dan gaat het weer ruk zoals nu. Ga straks inderdaad even lekker naar buiten, naar de dijk met een vriendin! Zonnetje zal inderdaad wel goed doen!

Hm dat lijkt me echt rot. Alle tips zoals een warme douche voor het slapen, nog even een wandeling, schermen uit, warme melk etc zal je vast al wel kennen. Hopelijk doet het weer je goed en slaap je vannacht als een roosje!

1 like

Jointje roken. Is bij mij het enige dat werkt. Ik kan soms ook hebben dat ik nachten wakker lig, terwijl ik niet gestrest ben of pieker maar ik val dan gewoon niet in slaap, wat ik ook probeer.
Dan draai ik een heel licht (indica) jointje en ben ik echt direct weg en slaap ik fantastisch.

1 like

Ah noooo, snel opknappen! Ik ga ook naar ASOT, leuk!

1 like

Ik heb zo’n kutnacht gehad :persevere: alleen maar nachtmerries en wel vijf keer slaapverlamming. Op een gegeven moment durfde ik gewoon niet meer te gaan slapen, dus heb ik maar allerlei tv-programma’s teruggekeken. Nu ben ik zooo moe.

Ja, het is ook frustrerend, want die hebben de hele discussie niet gevolgd, dus reageren op een algemeen standpunt i.p.v. op de specifieke discussie. En mijn collega’s zijn over het algemeen ook niet heel goed op de hoogte (maar lopen wel overal hun mening over te verkondigen). Het gaat over uitstoot en opwarming van de aarde en hij geeft o.a. kritiek dat die betogers eerst moeten stoppen met roken (en dat vanwege de ongezonde “rook”, hoe lang het duurt vooraleer zo’n filter afgebroken is en “de vervuilende sigaret” en niet vanwege de ontbossing om tabak te kweken, waar hij nog wél een punt zou mee hebben). En als het gaat over de vervuilende vleesindustrie “waar wil je dan al je mest voor je groentjes halen?”…

Ik heb ondertussen al 20 keer gezegd dat ik er niet meer op in ga, maar iedereen blijft er maar op door gaan, ook als ik het onderwerp veranderd heb.

1 like

@Fenayi Hoe gaat het met je? Is je kat al terecht?

Het is een paar dagen wat warmer en er zitten gelijk muggen in huis.