Wat je even kwijt wil #16

Er zijn zo vaak meet ups via dit forum, doe eens aan zoiets mee

Ik maar haasten en snel fietsen op deze vroege ochtend, kom ik veel te vroeg op het station :weary: had thuis nog zo veel meer kunnen doen, ik ben nooit zo vroeg!

Ooh echt? Ik heb dat echt totaal gemist :see_no_evil: Vind t een goed plan om een keer mee te gaan. Ga t nu ook zeker in de gaten houden wanneer er 1 hier in de buurt is!

1 like

Ik lig met koorts op bed en moet mij telefonisch ziek melden. Maar ze blijven gewoon niet opnemen, irriteer mij er zo enorm erg aan! Ik wil gewoon slapen :disappointed_relieved:

Zuid Holland, Capelle aan den ijssel :blush: ik zag al een Rotterdammers topic, dacht dat ik misschien daar een oproepje kon plaatsen.
Ik moet echt gewoon wat meer aan dit forum ook gaan denken en niet te bang zijn.
Jullie zijn altijd zo lief ook!

4 likes

Dat laatste vooral. Thuis ga je het zeker niet vinden dus je zult er zelf iets voor moeten doen en wat is nu het ergste dat kan gebeuren?

Ik heb trouwens ook vriendinnen gemaakt via het viva forum, daar hebben ze een apart bord voor dat soort oproepjes.

Ik woon in Rotterdam en werk in Capelle en ik ben gek op honden!

1 like

Dat daar heb je helemaal gelijk in. Ik ben de afgelopen 2 jaar fysiek erg veranderd en ook mentaal. En ik merk nu dat ik heel anders in het leven sta dan hiervoor. Nu wordt het ook tijd om het oude los te laten en mij op nieuwe ‘avonturen’ te richten! Angst is geen goede richtlijn.
Dankjewel, voor het laten inzien!

1 like

Ik zou dat heel leuk vinden! Is het goed dat ik je een prive berichtje stuur?

Aaah leuk!! Als je t leuk vind om een keer met de hond af te spreken, dan sta ik er zeker voor open! Ik loop regelmatig in het Hitland :blush:

Ik wil toch nogmaals kwijt dat ik jullie allemaal zulke lieve warme mensen vindt! En ik ga mijn best doen om een actiever forumlid te worden :blush:

16 likes

De weersvoorspelling maakt me echt zo bang voor de zomer, echt heel erg, ik denk al drie dagen elke seconde van de dag: wat als deze zomer hetzelfde of nĂłg erger wordt dan vorig jaar? Dat trek ik echt niet :fearful:.

12 likes

Heb je ergens gelezen dat het net zo warm wordt?

Nee. Maar als het in oktober nog bijna twintig graden is en in februari alweer zeventien baart dat mij zorgen. Sowieso omdat ik niet tegen de hitte kan maar natuurlijk ook omdat opwarming van de aarde niet echt iets is om om te juichen.

7 likes

Je hebt gelijk. Dat hele warme trek ik ook niet hoor.

Ik heb zo een sollicitatie voor een bijbaan en ga vanmiddag m’n brief versturen voor een nieuwe afstudeerplek :crossed_fingers::sun_with_face:

21 likes

Succes!

1 like

Dit snap ik dus ook nooit :woman_shrugging:t2:

Ik droomde dat ik op het forum iets gepost had en iedereen super gemeen deed en nu ik wakker ben voel ik me een beetje verraden :thinking: Alsof je droomt dat je partner vreemd gaat en je er toch naast wakker wordt.

8 likes

Echt, some people!

Wij waren laatst in de dierentuin met de familie. Er waren bezoekers de apen aan het voeren.
Ofja, eten de kooi in aan het gooien richting een aap. Er staat oooveral dat je niet mag voeren. Hoe dom ben je dan? Kan dan echt uit mijn slof schieten.

1 like

Gedroomd? Ik heb vannacht een hele discussie moeten verwijderen.

27 likes