Wat je even kwijt wil #16

Af en toe ben ik echt zo’n sukkel, he? Ik wilde op mijn vrije ochtend alvast eten maken voor vanavond en morgen (pastinaakrösti). Alleen heb ik het recept niet goed gelezen en heb ik nu een mengsel gemaakt met 375g pastinaak en 375g kokosmeel (ipv 75g kokosmeel). Het is ook echt niet meer te redden*, ik kan wel janken :cry:.

*het kan iig geen rösti meer worden, misschien dat in die taaie deegbal wel kan gebruiken als bodem voor een hartige taart? Dus als iemand daar een lekker (liefst vegetarisch) recept voor heeft…?

Ik doe het dan in mijn bank app gewoon terug boeken en het op een later moment terug naar ze overmaken. Of eventueel via de site van de zorgverzekeraar voor dat bedrag een betalingsregeling aanvragen als het op dat moment écht niet uitkomt.

Waar kopen jullie posters? Ik zag dit voorbij komen op pinterest en vind dit super leuk maar heb zelf 0 posters.

4 likes

@Norma Ik wel hoor! Ik kan niet zomaar een stukje lopen, ik moet echt een route hebben. Dus ik kijk altijd ff op google maps. Of als ik in mijn eigen buurt ga wandelen denk ik even na en stippel een route uit in mijn hoofd.

1 like

Ja ik heb het al teruggeboekt, maar ik ga vanavond uiteten en denk niet dat ik het dan al terug heb :weary:

Kan wel van mn vriend even dagje lenen ofzo maar dat is dan inclusief gratis financieel advies

6 likes

Dat laatste :joy:

Over het algemeen gaat dat wel snel, dus wellicht dat het er vanmiddag weer opstaat!

Aah, dankjewel! Daar staan inderdaad wel lekkere recepten tussen :blush:.

1 like

IK HEB EEN VAST CONTRACT! En nu wil ik heel hard huilen op mijn werk van geluk, maar die bewaar ik wel even voor thuis straks. HOLY SHIT zo opgelucht.

108 likes

Ik wil je geen valse hoop geven maar bij mij staat het er dan dezelfde dag nog op. Dus ik zou voor de zekerheid nog even wachten met het aan je vriend te vragen haha.

Een grote parasol?? Ik snap je heel goed.Zou er ook geen trek in hebben. Ik ben ook heel erg op mezelf. Punt is wel dat ik leuke oudere buren heb.

1 like

Ik vind de Freek van Freek en Suzanne best wel lekker, ik irriteer me aan hoe hij doet in de clip van als het avond is, dat trekje wanneer ie een beetje mini moet uithalen en vind het tegelijkertijd wel wat hebben. Nu durf ik zn instagram niet te stalken omdat ik bang ben dat ik m dan niet meer sexy vind… #struggles

1 like

Desenio, Juniqe, AliExpress

1 like

Top! Wat fijn zeg! Kunnen we allebei lekker blijven waar we zitten voorlopig :+1:t4:

2 likes

Ik heb scones in de oven staan en hopelijk is het te eten :thinking:

3 likes

Heb je nog meer meel? Je zou de meel er vanaf kunnen spoelen met water en dan opnieuw beginnen. Wel zonde van de kokosmeel natuurlijk

Gefeliciteerd!!!

1 like

Oh, wir vroeg in een ander topic nou naar klei voor cosmetische doeleinden? Ik kan haar en het topic niet meer vinden!! Waar was ik nou?

Maar ik heb een zak klei. Mag je hebben tegen verzendkosten! Zou niet weten wanneer ik dat ga gebruiken

Gevonden!

Sta op het punt om een kaasschaaf te bestellen maar jezus, er is zoveel?? Ik weet gewoon niet welke ik moet bestellen, waarom bestaat er niet gewoon één universele kaasschaaf

1 like

Omg maar dan ook echt altijd heh?! Hoe lang ben je vertraagd? Ik vlieg ook best vaak met Easyjet en ze zijn echt 9 vd 10 keer vertraagd echt belachelijk. Hopelijk hoef je niet te lang te wachten

1 like