Wat je even kwijt wil #16

Ik zag gister ook al mensen met blote benen en armen!!

1 like

En aan de andere kant heb je de mensen die al met korte broeken en blote armen lopen, gaat me dan ook weer iets te ver đŸ€·

1 like

Ja mooie tijden komen eraan, beetje variatie in het straatbeeld omdat men niet meer weet wat ie aan moet

3 likes

Sommige mensen hebben nog steeds koude handen met 14 graden. En een sjaal is toch niet zo gek?

4 likes

Ik liep met een open zomerjas, dat vinden mensen ook raar? Wel met spijkerbroek en trui trouwens

1 like

Ik vind een wintersjaal stevig omgeknoopt boven je dichte winterjas met dit weer wel gek.

Mensen moeten zich gewoon niet zo bemoeien met wat anderen op straat dragen, ongeacht het weer :thumbsup:

40 likes

Dit soort reacties snap ik dan niet zo goed, wat maakt het nou uit dat ik dat een grappig aanzicht vind?

5 likes

Wat maakt het nou uit wat jij er van vindt?

7 likes

Niets. Ik vind het opmerkelijk en daarmee grappig. Voelt een beetje aan als op alle slakken zout leggen/leef en laat leven?

1 like

Ik heb dat liedje van lelli kelli schoenen in m’n hoofd, waaaaaarom

Moest je dit nou echt delen???

9 likes

Precies ja, dus laat iedereen lekker dragen wat ze willen.

5 likes

Sorry :grimacing:
Heeft natuurlijk een extreme besmettelijkheid die ik even was vergeten.

Haha prima, zal ik ook zeker doen.

1 like

Weg, privé

Hahahah, dit is een hilarische vraag.

2 likes

Voel me vandaag niet zo heel lekker. Deze ochtend niks aan de hand, maar nadat ik een uurtje op werk was begon het. Zijn ook veel mensen ziek thuis vandaag en sommigen vanaf hier ziek naar huis gegaan. Dus opzich niet heel vreemd. Maar nu voel ik in m’n buik / borst ineens heel de tijd zo’n gek gevoel. Lijkt zo’n zenuwachtige kriebel ofzo. Maar zou totaaaal niet weten van of voor wat. Dus totaal niet ‘slecht’ genoeg om te gaan en niet te kunnen werken, maar wel vreemd.

Pff wat voel ik me belabberd. Zere buik zere rug zere blaas moe. Klaag klaag.

Omg yes ik mag op gesprek komen voor mijn DROOMBAAN. En ben nu met mijn vriend in zijn nieuwbouwwoning en het ziet er hier helemaal fantastisch uit met zo een geweldig uitzicht over de stad. Today life is good :sunglasses:

65 likes