Wat je even kwijt wil #16

Dank je!!

2 likes

Ik ga straks mijn vriend opzoeken tijdens zijn pauze op zijn nieuwe werk voordat ik naar mijn kaakfysio ga. Wordt denk ik ons ding op maandag haha

1 like

Ik heb zelf een hele oude, ooit van mijn ouders meegejat, die doet het nog steeds prima, maar vrienden zweren bij deze.

4 likes

Hahaha ach het valt wel mee hoor! Sowieso zijn ze wel beter dan Ryanair wat ik gehoord heb. En soms ben ik gelukkig maar een half uurtje vertraagd op een goede dag :joy: British Aiways blijft de beste maatschappij vind ik zelf, maar ja daar betaal je dan ook wel voor haha

2 likes

Grappig, ik zat te twijfelen dus deze en Monaco, uiteindelijk toch voor Monaco gegaan want goedkoper en zoveel kaas eet ik nou ook weer niet. Maar wel een goed merk volgens mij :slight_smile:

1 like

Anderhalf uur. Beetje jammer want ik had nog een uurtje extra kunne slapen ipv om 4.15 op te zijn

Leuke tip dank je. Helaas zit er niet echt wat bij mij in de buurt.
@keekie dat is ook een goede tip. ga ik doen , miss zelfs de app downloaden haha. Kan ik er altijd mee beginnen Pokémon te vangen.

@Zemraluani vind het stom van mezelf want als ik eenmaal wandel is het ook wel goed. Alleen om de stap te nemen. Maar heb nog een audio Boek die ga ik luisteren.

2 likes

Nou jongens ben onderweg

2 likes

haha de combinatie van vriend opzoeken en kaakfysio maakt dat ik hele mooie mental images heb :smirk:

4 likes

Prachtig hoe mensen vasthouden aan patronen. Is het 14 graden buiten, tel je minstens 5 mensen met handschoenen, oorwarmers, sjaal en/of muts op. Het is tenslotte half februari hè, dat hoort.

7 likes

Ik zag gister ook al mensen met blote benen en armen!!

1 like

En aan de andere kant heb je de mensen die al met korte broeken en blote armen lopen, gaat me dan ook weer iets te ver 🤷

1 like

Ja mooie tijden komen eraan, beetje variatie in het straatbeeld omdat men niet meer weet wat ie aan moet

3 likes

Sommige mensen hebben nog steeds koude handen met 14 graden. En een sjaal is toch niet zo gek?

4 likes

Ik liep met een open zomerjas, dat vinden mensen ook raar? Wel met spijkerbroek en trui trouwens

1 like

Ik vind een wintersjaal stevig omgeknoopt boven je dichte winterjas met dit weer wel gek.

Mensen moeten zich gewoon niet zo bemoeien met wat anderen op straat dragen, ongeacht het weer :thumbsup:

40 likes

Dit soort reacties snap ik dan niet zo goed, wat maakt het nou uit dat ik dat een grappig aanzicht vind?

5 likes

Wat maakt het nou uit wat jij er van vindt?

7 likes

Niets. Ik vind het opmerkelijk en daarmee grappig. Voelt een beetje aan als op alle slakken zout leggen/leef en laat leven?

1 like