Wat je even kwijt wil #16

Ik heb echt zulke lieve collega’s. Eentje kwam net een flesje wijn brengen haha. (Ze kon geen bubbels vinden.) :cry:

38 likes

Vind het wel logisch. Dan kan het een soa zijn toch…

Lol heb ook gewoon een sjaal en handschoenen. Heb gewoon ijsklompen voor handen. Heb zelfs in de lente gewoon mijn lentesjaals om hoor haha.

Wel paar weken terug mijn skihandschoenen (nee ik ski niet) ingeruild voor dunnere handschoenen.

Ik vind dit een onbeschofte vraag :thinking:

1 like

Nouja, met het oog op SOAs niet heeeeeel gek toch? Als is het natuurlijk een vervelende vraag, ik snap goed dat je je er ongemakkelijk bij voelt als 'ie je gesteld wordt.

5 likes

Ja, couscous kun je prima invriezen! Ik zou dan alleen iets als avocado en feta vers over de salade doen. Ik kan me voorstellen dat de structuur daarvan niet zo lekker meer is als je het hebt ingevroren en ontdooit. Maar paprika en tomaat en dergelijke gaat altijd prima.

1 like

Het is te merken dat ik over 2 dagen weer geld heb. Mijn koelkast is echt zielig leeg op dit moment. :sweat_smile:

3 likes

Ja dat klopt. Maar misschien is het een betere vraag om te stellen of je wisselende sexuele contacten hebt ofzo.

Omg ik ben in Sintra (Portugal) en ik heb net geluncht naast Elijah Wood!?! Ik geef echt niet om celebs maar ik heb mijn salade helemaal zenuwachtig/starstuck naarbinnen gewerkt. :joy::joy::joy:

59 likes

Ik heb dat wel eens als eerste vraag gehad en toen wel nog de vraag over vreemdgaan als vervolgvraag op het feit dat ik een vaste partner had. Want dan kun je natuurlijk nog steeds blootgesteld worden aan vanalles als je geen beschermde seks met je partner hebt.

Ben met mn broers en nog een aantal vrienden van mn ene broer op wintersport en ik postte gisteren al dat ik snowboarden dus niet meer leuk vind.

Maar nu voel ik me ook nog eens niet echt bij de groep horen. Deels omdat ik nu zelf mn eigen programma maar uit kies en niemand met me mee gaat (wat ik ook niet per se zou verwachten, maar niemand die het überhaupt ook aangeboden of besproken heeft) en we hadden gisteren een feest en degenen die ik dan wel ken, deden ook niet moeite om te praten met mij, terwijl ik ze wel gezellig met elkaar zag en ik wel probeerde erbij te komen staan.

Voelt nu echt een beetje als ik dan maar met mn broer en zn vrienden op vakantie mee mocht, in plaats van dat we echt als groep zijn gegaan. Vind het eigenlijk helemaal niet leuk en was net zo lief gewoon thuis gebleven.

Ik las net ergens ‘it can happen to…’ en nu heb ik dit nummer in mijn hoofd

15 likes

En nu ik ook

2 likes

Wil je een foto delen? Ik zoek nog inspiratie voor mijn balkon maar ik vind alles wat ik op Pinterest zie zo onhaalbaar op de een of andere manier.

Nu heb ik dit:

Ik wil graag zoiets:

3 likes

Ik moet even mijn blijdschap delen trouwens. Ik ben een paar weken terug met een nieuwe pil begonnen omdat ik heftige menstruatieklachten had (had gemiddeld over de laatste paar maanden 13 dagen van m’n cyclus pijnklachten). Heb echt al vrij veel dingen geprobeerd in m’n leven, twee soorten pil, nuvaring, hormoonspiraal en ook een tijd niks. Maar nu ben ik dus voor het eerst in m’n stopweek en heb maar één pijnstiller geslikt en nauwelijks pijn gehad!!! Ben zo opgelucht! Merk wel dat ik veel neerslachtiger was dan tijdnes een normale menstruatie, maar dat neem ik voor nu voor lief.

15 likes

Dat onderste is heel makkelijk na te maken. Die vloer kun je bij de ikea halen. Is geloof ik een klik systeem. Die pallets kun misschien ergens gratis ophalen grote kussen erop en dat bistro setje erbij klaar.

1 like

Thanks!
Die pallets heb ik al, die liggen onder de handdoek en de kussentjes

2 likes

Deze Ikea vloer, een groot kussen kopen of schuimmatras snijden en bekleden, is redelijk simpel. Dan wat kussens erop en lampjes opgangen. Zo’n simpel tafeltje en stoeltjes heeft de Ikea/praxis/Casa ook.

3 likes

En Hema heeft geloof ik die ligt slingers haha. Vgm is dat bistro setje ook van ikea! Succes met het oppimpen

1 like

De lampjes ook? :grin:
Dan ben ik in 1x klaar

2 likes