Wat je even kwijt wil #16

Ik had de fiets van mijn schoonzus geleend. De fiets heeft een kinderzitje. Terwijl ik aan het fietsen was, werd er “hot mama” naar mijn hoofd geschreeuwd. Ik ben 21, kinderloos maar nu al een milf.

39 likes

RIP @Karl_Lagerfeld :wilted_flower:

1 like

Gecondoleerd😔

Nou ik heb dus een luchtweginfectie… medicatie meegekregen maar die werken helaas niet direct

Voor bakken heb je geen aanleg nodig. Gewoon precies doen wat er in het recept staat. Echt!

Gelukkig las ik eerst het EGF Boulevard topic, voordat ik deze las. Anders was ik me dood geschrokken door de rip-berichten :sweat_smile:

1 like

Ik trok dit shirt aan vanochtend :weary:

74 likes

Onkruid vergaat niet! @Karl_Lagerfeld

10 likes

Het is een mode wonder

14 likes

Ik moest net een uurtje wachten in de hema en ik heb allemaal financiële zaken geregeld. Voel me echt super volwassen!

Waar hebben jullie je inboedel en aansprakelijkheidsverzekering?

2 likes

Bluh ik ben vrij vandaag, had vanmorgen een afspraak en wil nog wel iets leuks/zinnigs doen vanmiddag maar wil ook gewoon in bed blijven en chillen…

1 like

Inshared. Super cheap, alleen die bonus die ze aan het einde van het jaar beloven heb ik nog nooit gehad :sweat_smile:

Ik heb alle rommel uit de kasten gehaald om lekker op te ruimen, maar zoals altijd heb ik halverwege geen zin meer. Nu zit ik dus midden in een grote puinzooi, waarom leer ik hier nooit van?? :sob:

2 likes

Ik heb precies dit. Lig nu op bed allemaal topics te lezen die ik normaal nooit lees🤷🏼‍♀️. Ondertussen ligt al mijn make-up die ik aan het uitzoeken was door de badkamer, ligt het washok vol met schone was die ik aan het opvouwen was en liggen al mijn carnavals pakjes en attributen op zolder te wachten todat ik ze weer opruim…

2 likes

ING, alles overzichtelijk bij elkaar met onze gezamenlijke rekening.

Ik zit daar nu ook maar ik ga weg bij rabo, dus ik weet niet zo goed of interpolis dan nog het goedkoopst is. Nu kost dat me inderdaad echt geen drol

ING, studentenverzekering.

1 like

Ik zit al bij ASN maar ik had rabo nog aangehouden als ‘extra’ maar ik vind dat in de praktijk helemaal niet handig, dus ik ga die rekening opzeggen…

Cali is leuk voor avondeten!

1 like

Euhhhh, mijn moeder lapt momenteel mijn ramen en ik lig als een lui varken op de bank. :see_no_evil::see_no_evil:

5 likes