Zo geen zin in deze dag, zit de hele ochtend op school en moet dan echt moeite doen om wakker te blijven.
Ja dat woord zocht ik! ParanoĆÆde!
Ik doe vaak groenten in de oven (favo is zoete aardappel of bloemkool) met paprika, komijn, cayennepeper, gember en kaneel erover of iets in die trant. Dan doe ik vervolgens dat met linzen of kikkererwten in een bakje, en dan opvullen met verse spinazie, feta, cashewnootjes, granaatappelpitjes, dadels, komkommer⦠elke keer wat anders. Echt superlekkerrr
Komende twee dagen logeert mān boy van 18 uit Engeland bij mij, met een vriendin. Maar ze zijn nog niet eens in mān huis en ik word nu al gek. Hij wil sowieso alleen maar blowen en vraagt of ik hem meeneem naar een coffeeshop. Nope. En kan niks zelf opzoeken op google maps⦠hoe moeilijk is het om even te kijken hoe je het beste naar mān huis kan komen alles wat hij vraagt had hij thuis even kunnen opzoeken.
Ik heb een monteur over de vloer voor onderhoud. Hij heeft zojuist zeker 5 minuten op de wc gezeten. Ik hoop dat hij snel weg is en ben blij dat ik gewacht heb met poetsen (Ja ja iedereen moet weleens poepen maar als dan een vreemde dat zo obvious gaat zitten doen vind ik dat toch beetje awkward.)
Edit: hij kwam net om de handleiding van het apparaat vragen. Is dat normaal? Ik dacht dat monteurs alle standaard dingen wel uit hun hoofd kenden haha
Ik krijg hier toch echt de kriebels van. Ben zelf een beetje " smetvreserig"vandaar.
Ik heb geen smetvrees en ben niet heeel snel vies van iets, maar ik vind dit toch niet heel chill. Vind ik ook wel weer beetje stom van mezelf maar mijn huis is me heilig dus dat ze daar lekker vanaf blijven
Ik zit in een veel te klein huis met de hele schoonfamilie, zon 20 man en een hoop kinderen. Ik word gek! Ik tel de uren af dat ik naar huis kan, nog 8 uur.
De rest blijft nog een dikke week en ik ben nog nooit zo blij geweest dat ik naar het werk kon gaan.
Haha zo irritant is dat altijd indd!
Nog erger als je gymdocent bent trouwens: āoh lekker nooit nakijkenā āoh bal in de zaal gooien en ze kunnen startenā yessss
Ik was gisteren met mijn moeder aan het winkelen, en we liepen dus in de winkelstraat richting mijn huis. Stonden daar twee straatverkopers. Begint er eentje tegen ons te tetteren: āāJullie zijn mijn favoriete dames, ik ben speciaal van Antwerpen naar hier gekomen voor jullie!!!111!1!1einz!111āā.
Normaal zeg je dan van, nee bedankt en je loopt door. Wat doet mijn moeder? Op haar aller platste Nederlands; āāIK GELOOF ER GEEN ZAK VAN!11!1!āā. Straatverkoper stond met zijn mond vol tanden en ik barstte in tranen uit van het lachen.
Love mijn moeder en haar streken.
Die is volgens mij ook zachter! Mocht je soms een rugzakje dragen kan ik je ook de camelbak drinksystemen (osprey is ook prima) aanbevelen, echt zooo super chill.
Vaak wel handig. Zeker als je draden moet aansluiten en niet weet hoe het intern zit. Je moet ze wel goed aansluiten om het apparaat niet op te blazen.
Voor degene die nog opzoek zijn maar de nike panter sneakers, bij sneakerjagers hebben ze ze weer.
Ofja. Hun weten waar ze ze weer op voorraad hebben.
ā
ā
NIEUW ā
ā
OMG! Er is weer een kleine restock van de Nike Air Max 1 āLeopardā! Shop hier ļø:arrow_forward:ļø https://snkrjg.rs/2NcJsTK
Bekijk hier alle shops ļø:arrow_forward:ļø https://snkrjg.rs/2Bh9ikv
Sneakerjagers.nl - Jouw Sneaker Zoekmachine!
Wie kan mij helpen met een vraag over een tekst:
Ik heb 5 hoofdstukken in een word document staan, echtet het 1e hoofdstuk is niet zichtbaar in de inhoudsopgave, terwijl hij wel als " kop 1" is aangeduid. Kan iemand mij helpen zodat het wel zichtbaar is?
Dacht misschien wel leuk om even te zeggen. Ik heb een oproepje geplaatst in het Rotterdam topic
Net voor 15 euro naar de kapper geweest en mān haar heeft nog nooit zo mooi gezeten als nu wel alleen knippen maar toch, was normaal 30 kwijt en was nooit helemaal tevreden