Ja dit! Ik had op de middelbare school wiskunde A1, vooral kansberekening dus, en dat was eigenlijk mijn favoriete vak… Maar nu zoveel jaar later kan ik hier dus helemaal niets meer mee
@Booklover Gewoon doen!
Ja dit! Ik had op de middelbare school wiskunde A1, vooral kansberekening dus, en dat was eigenlijk mijn favoriete vak… Maar nu zoveel jaar later kan ik hier dus helemaal niets meer mee
@Booklover Gewoon doen!
Jaaa ik snap je punt ook! En helemaal omdat het onderwijs zoveel meer is dan ‘alleen maar vakantie’. Maar vond het idd zo’n nutteloze discussie haha.
@Lentex ja dat idd! Als het je zo chill lijkt school je om en kom lekker in het onderwijs hahaha
@Junebug85 daar heb je echt een punt! En wat dat betreft snap ik de stakingen ook wel en ook echt wel dat de werkdruk hoog is. En dat daar idd richtlijnen voor moeten komen omdat er zoveel verschil is qua regeltjes en invulling van taken/geld/personeel. Dat klopt ook echt helemaal. En misschien kies je daar inderdaad niet bewust voor, maar toch ben ik van mening als het je echt heel erg stoort dat er altijd een keus is ofzo. En ja dat is een lastige! Want je geeft niet 123 iets op, maar er is een keus om iets anders te doen, naar een andere school te gaan, minder te gaan werken etc. En tuurlijk mag je af en toe klagen, absoluut! Maar als je altijd (net zoals vriend x) klaagt dat het leven zo zwaar is en etc. Dan moet je misschien toch eens kijken of je gelukkig bent met je huidige werk
Is er nog iemand die ik blij kan maken met 2 volle ah servies vivo spaarkaarten?
Opmerking op mijn werk: wow, ben je zo oud? Dacht echt dat ik met iemand van mijn eigen leeftijd zat te praten.
Haha oké
Ik heb een hele stapel?!
Ik heb ook een hele stapel, tegen verzendkosten!
Ik heb ook een hele berg! Doe er zelf niks mee dus nog niet open gemaakt.
Ja gewoon doen! Ze gaan je echt niet uitlachen hoor. Ik heb op m’n vorige stage ook reacties op vacatures verwerkt en er komen zoveel rare dingen binnen, dan kijken ze van iemand die misschien minder ervaring heeft dan ze vragen echt niet meer op.
M’n moeder let echt constant op wat ik eet. Word er gek van. Ik ben niet eens degene met het raarste eetpatroon hier.
Op NCR staat een artikel ‘Over tien jaar is half Nederland niet meer geschikt voor zijn werk’, ik wil die graag lezen maar heb geen toegang. Is er iemand die de tekst zo willen copy pasten?
Verder wil ik kwijt dat ik extra gaatjes in m’n oren wil laten schieten maar ik durf niet. Doet dit pijn?
Typisch weer dit. Ik had een sample van een crème gekregen, en I love it. Maar ik ga geen €75 voor een crème betalen. Had dit verleden keer ook met een crème van Sisley, die was nog veel duurder.
Ik stuur je een pb!
Misschien via hier iets proberen?
Het Mona toetje van de maand Choco & Cookie is echt niet te vreten
Ik heb honger en het ruikt naar kroket in de trein
Ik dacht echt wth is dit nou weer voor quote
Ik ben bij level 4000 bij candy crush (even mn nieuwe titel eer aan doen)
Wilde het eerst in het biechttopic zetten maar eigenlijk schaam ik me niet en omgen mag
Inderdaad
Klinkt wel als de perfecte baan, proever