Wat je even kwijt wil #16

Dat is dan toch een mooie plek om aan je conditie te werken en je lichaam te veranderen (als je dat zou willen!) :smiley:

1 like

Ja 18! Maar ze zijn Brits, dus had wel iets meer van ze verwacht ofzo? Ze gaan donderdag weer weg, twee nachtjes maar.

Vanavond de praktijk van mijn EHBO cursus gedaan. Zag er wel tegenop maar was erg leuk! Leuke instructrice en fijn om alles in de praktijk te kunnen oefenen

7 likes

Hoorde net op t nieuws dat je nu voor eeuwig aan het slapen bent?

Ik heb nachtdienst en ik ben nu al slaperig. :sleeping:

Mwah, dan mogen ze dat best wat beter communiceren. Ze is toch geen hotel? Ik vind het best onbeschoft.

4 likes

Ik vind het zo raar dat mijn moeder nooit mijn huisje in het echt heeft gezien van binnen. Het maakt me ook zo verdrietig als ik om mij heen kijk en zie wat ze allemaal heeft gekocht. :frowning_face:

1 like

Dankjewel! Heb jij al nieuws?

Aaah lekker! Geniet ervan! Vakantie?

1 like

:heart::heart::heart::heart::heart:

Ik vind het zo verdrietig voor je, ik weet echt niet hoe ik het goed kan zeggen. En ik vind het zo knap hoe je je er doorheen slaat, echt mad respect :two_hearts:

9 likes

Ah dat vind ik wel lief om te lezen, dankjewel.

3 likes

Ik meen het! En het hele forum denkt er zo over weet ik zeker!

Heb je trouwens al nieuws over je kat?

1 like

Ik vind de situatie in Parijs met alle vandalisme bij de Gele hesjes protesten en nu weer dat anti-semitische geweldig walgelijk.

Edit: ik hoefde mijn bericht maar twee keer aan te passen om het woord semitische goed gespeld te hebben.

1 like

Als je wil, kunnen wij wel kijken of we wat gemeen hebben en gaan chatten? Als eerste stap :blush:

1 like

Nu wil ik natuurlijk weten welke broek het is :smile:

1 like
Broeken

De derde had ik al (ook het jasje) en de andere twee heb ik gisteren besteld.

3 likes

Ik heb met ze overlegd of ze wilden eten en of ik zou gaan koken? Ik heb niet zomaar eten gemaakt.

Hebben ze het nog opgegeten uiteindelijk? Ik volg dit echt alsof het een soap is nu

2 likes

Sta op en ga genieten!

Yeaaah! :heart: