sos send help ik moet morgen onverwachts foto’s maken met producten in m’n hand. Hoe verzorg ik snel en mooi mijn handen, nagels en die lellike velletjee met huis tuin en keuken middeltjes?!
Ik heb deze dubbel! Wil m best naar je opsturen, stuur me even een pm anders dan fixen we dat
Wij moeten 154, 212 en 232 nog, dus als iemand me daar blij mee kan maken?
Ik heb ook echt een grote stapel dubbele, pm me even met welke je nog moet anders, dan kijk ik voor je.
Plaatjes zijn overigens t/m 20 februari, dus morgen laatste dag las ik net.
Omg er komt een aesop winkel in amsterdam
Ik zag net de super maan hij is mooi joee
Ik heb dit ook, maar dan met school, werk en werk in het buitenland (afwisselende in de winter). Vind het ook heel lastig… Vooral omdat ik dus altijd verschillende dagen werk en verschillende tijden begin op school. Het liefst zou ik elke dag rond dezelfde tijd slapen en opstaan maar krijg het niet voor elkaar
Is het de vader van die date? Waarom moet jij dan mensen op de hoogte stellen ?
Schubben met olie en suiker? Daarna maskertje van handcreme, lekker dik inpakken (evt handschoentjes eroverheen)
Omdat ik best wel veel vriendinnen heb verteld over de situatie dus dan ‘moet’ ik ze eigenlijk ook vertellen dat dit is gebeurd
Ik weet niet of je vriendinnen hem kennen, maar zou er een beetje mee uitkijken om zo’n heftig situatie ‘zomaar’ en (vul ik even in) zonder zijn medeweten met iedereen te bespreken.
Ja ik vind dit ook best moeilijk maar ik ga mn post ook ff verwijderen denk ik. Ik moet dit soort shit niet zo overdenken
Photoshop zalf
Is ook een heel lastige situatie. Goed dat je sowieso een kaartje hebt gestuurd, en maak je niet druk over de lettertype. Dat je er aan denkt / nu bent is al heel fijn.
Mn moeder komt vanavond op de koffie en daar keek ik al niet heel erg naar uit, is ze ook al 11 minuten te laat terwijl ze normaal gesproken eerder aan de vroege kant is Dit gaat gewoon van je koffietijd af hoor mam
Edit: natuuuuurlijk belt ze 30 seconden nadat ik dit post aan haha
Ik kijk nu die Fyre festival docu (was weken geleden al begonnen maar zie dat ik maar 5 minuten heb gezien). Maar die Billy ziet er echt uit als een sulletje zeg, je verwacht echt niet dat hij straks de boel gaat belazeren. En die Ja Rule noemt zichzelf hiphoplegende, wtf hahah :’’’) Alsof hij Biggie himself is. Zouden er mensen Ja zien als legende?
Ik heb net een foto genomen van de maan met m’n mobiel door een maankijker
Als je het zonder doet gebeurt standaard dit haha:
Die matthijs van nieuwkerke… man man man hij luisterd niet eens. Kijken ze een heel zielig filmpje over een jongentje dat terug moet naar somallie , vraagt matthijs " Was dat toen hij terug moest naar camaroen…"
Ik heb net een hele domme spelfout gemaakt in een email, ik zag het toen ik op verzenden klikte maar was te sloom voor die terughaaloptie van gmail Ik denk dat ik het maar zo laat, wil het niet erger maken door nog een email te sturen ter verbetering
En ik denk dat ik maar op bed ga liggen want alles wat ik doe vandaag gaat fout
Als je bij de Ikea een bedframe van 140x200 koopt, passen daar dan twee lattenbodems van 70x200 in? Of is het beter om een lattenbodem van 140x200 te kopen? Die dingen zijn zo duur.
Je vingertoppen even in een kommetje met warme olijfolie houden en daarna je nagelriemen terugduwen. Dan lekkere dichte laag handcreme of desnoods nog een drup olijfolie inmasseren. Ohja en je nagels proberen dezelfde lengte/vorm te knippen of vijlen als je dat niet al hebt. Dat oogt ook meteen anders. Eventueel laagje blanke lak erop? Of van die blauwige lak “whitening” lak als je die hebt of morgen nog snel kunt kopen. Lijkt je nagelbed rozer door en tips witter.