Hahaha okeetjes, ik ga eten
Ik vind het eigenlijk fakking asociaal? Ze logeren in mijn huis en ik kook voor ze en ze laten het gewoon staan? Excuse me.
Hahaha okeetjes, ik ga eten
Ik vind het eigenlijk fakking asociaal? Ze logeren in mijn huis en ik kook voor ze en ze laten het gewoon staan? Excuse me.
Ter verdediging: als ik teringmoe ben gaan ook al mijn goeie manieren overboord
Zou het anders zeker wel asociaal vinden!
Nee de ander zit te blowen op de bank. Nou ik heb mân bord leeg hoor. Ik vind het echt stom.
Ik heb eindelijk weer de perfecte broek gevonden. Heb de broek net in een andere kleur en met een patroon besteld.
Als ik een kleding stuk fijn vind koop ik het altijd in andere kleuren. Of gewoon dezelfde kleur. Ik heb 2 jaar gedaan met 3x precies dezelfde zwarte broek.
Eh en nu gaan ze wandelen zonder te eten? Het eten staat nog op het fornuis voor ze. Heb de tafel voor ze gedektâŠ
Ik ben helemaal into interieur shoppen door mijn nieuwe woning at the moment. Wat voor kleur bank zouden julie combineren met een petrol kleur muur?
Meteen de bel en je telefoon uitzetten, doeiii ââ
@Vesta Ze hebben een sleutel. Maar ik ga alles opruimen hoor. Ze zeiden âja we eten straks welâ dacht t niet.
Pfff, echt?! Ik vind dit echt onbeleefd hoor. Jij doet zo veel moeite om een goede gastvrouw te zijn en dan krijg je dit! Ga je er iets van zeggen?
Ik zit te wachten tot mn nagels droog zijn zodat ik naar bed kan. Wan ellende!
Misschien eerst proberen om via het internet/forum met mensen te praten? Ik vind het online altijd een stuk minder eng om mensen aan te spreken
Zo creepy vind ik dat nog niet hoor
Is een nageldroger niet wat voor jou? Ik begrijp ook wel dat je die op t moment niet zo 1,2,3 hebt maar wellicht kan je zoiets kopen voor een volgende keer
Grijs, okergeel, cognac, oudroze
Ooh dat is zo vervelend hé! Of dan denk je dat het droog is en dan word je de volgende ochtend wakker met van die ribbels in je nagellak
Het knuffeluurtje met luid spinnende kat, terwijl ik eigenlijk wil slapen, is weer begonnen âŠ
Hmm lastig. Heb wel beetje kortaf gedaan en over verbaasd gevraagd of ze niet gingen eten!? En heb dus nu alles driftig opgeruimd. Maar wil het ook weer niet mega awkward maken.
Ik ben opsporing verzocht aan het terugkijken en ik weet nu al dat ik straks niet kan slapen.